dieZel Публикувано Октомври 2, 2007 Report Share Публикувано Октомври 2, 2007 Аз по стечение на обстоятелствата в момента карам автобус Но.76 :'( P.S. Даже не и не го карам!!! Само си се возя...ужас... Някой да има евтинка кола за продаване? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ole Публикувано Ноември 19, 2007 Author Report Share Публикувано Ноември 19, 2007 малко старичко е последното мнение, ама не пречи, взема да се позавъртам по-често в това готинко форумче та да не ми пада темата http://store3.data.bg/olebg/Pics/emoticons/respekt.gifа иначе и аз карам рейс....№ 78 само дето и аз не го карам, а се возя http://store3.data.bg/olebg/Pics/emoticons/hilezh.gifА кво ще кажете за новата А4-ка B8http://store3.data.bg/olebg/Pics/Cars/Audi/Audi%20S4%20B8/1194430485.jpgне е ли страхотна т.е. това е S4, но то пак е базата на А4 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dieZel Публикувано Ноември 21, 2007 Report Share Публикувано Ноември 21, 2007 Ми...какво да кажем, то думите не стигат Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ole Публикувано Ноември 21, 2007 Author Report Share Публикувано Ноември 21, 2007 И това ми било автомобил от среден клас, въобще не изглежда като кола от среден клас Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dr. Epstein Публикувано Ноември 27, 2007 Report Share Публикувано Ноември 27, 2007 Mного детски страсти. Моите са стоманени. Панцерът одъртя. http://img29.picoodle.com/img/img29/5/11/27/f_hamiltonm_036e8b5.jpg http://img27.picoodle.com/img/img27/5/11/27/f_panzerm_08c132f.jpg Сега съм на тази колесница. 1200 кончета и реактивни снаряди със самонасочване. Малко губеж на време докато облеча хай-тековския гащиризон. Има една тръба на крачола, която идва от климатроника и монитора на шлемофона е от гъвкавите, но пък спокойно си минавам на червен светофар и форсажът е зловещ. Всегоривен мотор - бензин, дизел, керосин...от катерпиляр. Акне или каквото там му викат..едни пъпки по лицето са ме полазили, та затова малко намалих снимката.Дай Боже всекиму по танк. Това е гъзарията, а не ламарини А8 и не знам си какви още. (Да са и в русия, забравих си очилата).http://img32.picoodle.com/img/img32/5/11/27/f_merkavam_4d4c7fc.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Viki Публикувано Декември 3, 2007 Report Share Публикувано Декември 3, 2007 Не ми допадат коли с вертикални врати, но пък за най-бързата кола в света май бих направила компромис ...http://images21.snimka.bg/004050308-big.jpgUltimate aero TT - Shelby Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Tragedy Публикувано Декември 4, 2007 Report Share Публикувано Декември 4, 2007 Въх, то това е толкова ниско, че може да коси тревата. Интересно колко ли е бърза тази кола Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Юнак Публикувано Декември 4, 2007 Report Share Публикувано Декември 4, 2007 Колега, ти сериозно ли танк караш?! Ако е истина - то тва може да е само в Израел....Ейбрамс А1, може би? Щото на една от снимките е или "Тигър" или "Пантера", а те са свалени от експлоатация отдавна... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dr. Epstein Публикувано Декември 8, 2007 Report Share Публикувано Декември 8, 2007 Колега, ти сериозно ли танк караш?! Ако е истина - то тва може да е само в Израел....Ейбрамс А1, може би? Щото на една от снимките е или "Тигър" или "Пантера", а те са свалени от експлоатация отдавна... Не знам дали сме колеги. За едно нещо си прав, но за други не позна. Аз съм кемаф и танкът бе първото МПС в моя живот, което подкарах. Учих се на Тиран-4. После минах на Тиран-5. Tиран-6 бе ролс-ройс, защото бе огромен съветски танк и предлагаше въздух. Той бе опасен с това, че изхвърляше отстреляната гилза през хидравличен люк на купола назад по съпътсващата танка пехота. При Т-72 този проблем бе решен с картонена гилза, която в момент на изстрел изгаряше в дулото на оръдието и назад през купола падаше само дъното.То приличаше на капачка за буркани. Т-72 е автомат. Това го прави тромав танк при презареждане. Той носи по-малко амуниции и магазина на автомата побира само 12 снаряда. След като ги изстреля се налага ръчно презареждане. В това време един танк с жив пълнач го опуква като пич и отговор, защо разни антики се държаха в боеготовност. Най-голям кеф бе по време на учения с хаосни снаряди. Пред танка 5м напред налягаше пехотно отделение. То дефакто го пази. Сваляхме ниско оръдието и гърмяхме по тях, а те се насираха от страх. Силата на гърма е съпоставима с тътена на мощен гръм по време на пролетен дъжд. При стрелба с бойни снаряди е още по-зловещо. Отката на оръдието е равно на собственото тегло на танка. При изстрел от място, танкът буквално отлепя вериги от земята, а по време на движение спира и неопитен мерач си забиваше окото в оптическия прицел. Спирането трае под секунда и в това време три феродови съединителя прехлъзват, а мотора бучеше неистово. Моторът е всегоривен и се пали с въздух под налягане от 70атмосфери. Има помпа, която смука дизелово гориво и го впръсква в ауспуха. Близо 10л на минута. По-този начин танкът се самокрие в димна завеса и разните чалмоси, с които ни плашеха по-трудно ще го нацелят. Да дишаш пушеци от нафта обаче си е нещо като евтино екстази и това бе другия гъдел по " пешеходците". На 20-я ден от началото на казармата - бойното ни кръщене бе да легнем под движещ се танк. Нещо като екшън-героите от филмите, дето в гръб залепват мина към танка, за да го унищожат. Това е патон танк. Вижда се спасителния люк на дъното. Големият зор отнасяше пълнача. При подбит танк, целия екипаж трябваше да се спаси през този люк и да се присъдени към пехотата, но за да направи оръдието непригодно, пълначът влачеше с себе си клина на оръдието наедно с десантен автомат. Клинът е 65кг стоманен китук натъпкан с пружинки и механизми, и веднъж заяде, та ми сплеска пръста. Ташакът се подсилваше с противогази на главата и ми идвало да бъда Рамбо не веднъж. Далаверата от целия този цирк е, че що е руско гърмяло с завързани очи стрелям. Шеф ми бе една педеруга. Викахме му капитан Душевадзе и идваше с небесно-синьо трабантче. Този идиот биеше с приклада по шлемофона, ако го пищисаш, а веднъж стреля с плюкалото си макаров в упор по каската на един новобранец. http://img37.picoodle.com/img/img37/5/12/8/f_underm_6c23e72.jpg В Плевен съм изпил една панорама с бром, разреден с чай. Би трябвало сега да съм капитан, но на кой му пука. В Станке-Димитров, а после в Кюстендил се нагледах на тъпотия и екшън. В Кюстендил бях единствения танкист и всички ме гледаха стерео, защото нямаше танкове, но пък давах наряд през вечер по батальон. Водех киртаците на баня и кино, а те мен на оргии. Бира, циганки и тем подобни.Немската консерва е гордостта на Круп. Това е панцер с оръдие "свинска опашка". 5-членен екипаж. Аз не съм наясно какво прави 5-я член. 87 снаряда по 75мм и две картечници 7.93мм боекомплект. Холивуд и съветската пропаганда извратиха истината. Този танк е бил страшилището и Т-34 далеч не е танк-герой от ВСВ. На базата на този панцер след 1943г започва производство на САУ (самоходно артилерийско установка/оръдие) Sturmgechutz III танк-унищожител. Големи лъжи са изписани за Курската дъга, която се води за най-голямата танкова битка в историята на човечеството.Един мъж получава комплекс за малоценност от "малка пушка". Естественото продължение на онази му работа вдъхва респект. Това дето съм яхнал и стърчи между краката ми (снимката горе) е свален от производство меркава. Четиричленен екипаж, 1200к.с. мотор, 64т тегло, 122мм оръдие, 50 снаряда, 3х7.62мм картечници. Интегрирана броня с реактивна защита. Спътникова навигация. Реактивни снаряди със самонасочване. Климатизирани гащеризони на екипажа. Немско шаси, мотор от катерпиляр. Дигитални мерници.Иначе с тази танкета Staghound eдва ли щях да вдъхвам респект. 100 снарядчета по 37мм си е живо "чеки на пясък". http://img31.picoodle.com/img/img31/5/12/8/f_tank3m_8a41727.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
trapped Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Aз започнах да карам с Голф 2, после карах един кадет, после волво s-40 и сега пак s-40, ама по-ново. Даже едното s-40 го продавам, 96-та е, червено. Учих се на Форд Орион и някакво Пежо, което даже не помня какъв модел беше. Карал съм служебни Опел Корса, Форд Ескорт, Венто, Фабия, Примера и на бащата Пасата, който е 2000. Моето с-40 е 2001, не знам коя от двете коли се държи по-добре на пътя. Пасата е по-тежък, освен това е бензин и на градско се кара по-приятно, но лошия момент идва на бензиностанцията. От този клас коли в интервала 2000-2002, най-надеждни са Королата, Авенсиса, Субару Легаси, Хонда Акорд...Има и други. Това са данни от ТЮФ репортите. Иначе на мен много ми харесва Мицубиши Галант, което някой е постнал по-напред. Много добър дизайн и качество. В ТЮФ-овете не са особено добре представени, но мен ме кефи тази кола, за малко да си взема такава. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
coojoe_213 Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Лично моите предпочитания са по скромни. Аз много харесвам Москвич. В завоя влиза винаги на вдве колелета, като се опиташ да вкараш някоя скорост, трябва и с краката да си помагаш върху лоста. Е все пак нека да го видим, че го позабравихме.Хе-хе, майтапа на страна. Искам да ви кажа, ако видите на живо /не на снимка, а на живо/ Nissan Titan King ще видите за каквосъм говорел. Снимка няма смисул да качам защото не му отива. 5.6 кубика, над 6-7 метра дължина. Страхотен джип. Онзи ден видях и просто не ми се коментира, защото няма думи в устата ми как да го опиша. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dieZel Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Виждал съм въпросният Нисан...да, добре изглежда, но аз лично не съм фен на колите с аеродинамика на хладилник и размери на Икарус. Като говорим за Нисан...това е истината пичове : http://www.knagatebil.no/online/wp-content/uploads/2007/10/nissan_gtr_01_lowres.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
coojoe_213 Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Хе, то в интерес на истината, всичко което всеки е предложил като коли си е баш истина. Едва ли има кола, която да не вози добре или косур да и се търси от предложените в темата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Август 11, 2008 Report Share Публикувано Август 11, 2008 http://www.ferraricalifornia.com/ Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Angel_4eto Публикувано Септември 4, 2008 Report Share Публикувано Септември 4, 2008 http://news.automedia.bg/images/news/body/Vantage_GT2r.jpgНещо такова...примерно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.