Popeye Публикувано Март 3, 2021 Report Share Публикувано Март 3, 2021 За първи път от като разполагам с компютър / над 10 години/ се сбъсквам с толкова труден и щекотлив проблем !Вече близо седмица не съм в състояние да го разреша, макар че прерових изцяло Интернет пространството, свързано със сайтове на английски и руски език !?В един момент в който поисках да ползвам WEB камерата на моя лаптоп се оказа че системата Windows 10, не може да е открие:WE CAN NOT FIND YOUR CAMERAПриложенията от трети страни като SKYPE, VIBER & YANDEX TELEMOST ми се оказаха блокирани.От диспечера на устройствата ми изчезна камерата, както и от останалите "сервизи" на оперативната система Windows !На Skype имам черен екран с някакъв странен надпис на UScreen Capture / програма която никога не съм инсталирал на своето РС /и която липсва на компютъра ми."Телемоста" на Яндекс пък показва само снимка на работния плот на компютъра ми, което ме накараведнага да сложа парче от черен изолирбанд върху камерата на лаптопа ми: http://forum.skynomad.net/gallery/albums/userpics/Haknata_kamera_na_laptop.jpg От инструкциите които събрах по разни форуми из Интернет пространството, направих следното:1./ От НАСТРОЙКИ - ПРИЛОЖЕНИЯ - нулирах камерата и рестартирах > НИЩО.2./ Изтрих камерата - рестартирах - преинсталирах и пак > НИЩО.3./ Проверих ДОПЪЛНИТЕЛНО системата срещу вируси чрез сканиране с UnHackMeи Process Hacker > НИЩО.4./ Опитах се също да добавя камерата /като старо устройство/ в Диспечера на устройствата,но и там тя не ми излиза. А системата иска да я добавя от диск на . . . производител !?5./ С риск влязох в регистрите и промених ключа на WEB камерата > НИЩО.6./ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СИСТЕМАТА не съм ползвал, защото от някои от форумите разбрахче и това не помага !Там твърдят че са се отървали от този проблем след като са изтрилипрограмата - REPLAY VIDEO CAPTURE.Но такава програма аз нямам на компютъра си !Явно проблемът се крие в някоя друга програма на лаптопа ми със същите функции ?!Скоро подобни съмнителни програми с "прихващане на екрана", които съм свалил от торенти са:1./ Cameyo v2.6.11912./ Turbo Studio v19.6.1208.253./ VMware ThinApp v5.2.4.99646 00И явно по всяка вероятност ще трябва да започна от тях . . . Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Март 4, 2021 Report Share Публикувано Март 4, 2021 Напиши някаква конкретна информация за системата - компютър/лаптоп (производител, модел), камера (производител, модел) операционна система (версия, 32/64 bit).Докато не се покаже камерата в Device Manager, приложенията няма да я "видят" и да работят с нея. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Popeye Публикувано Март 5, 2021 Author Report Share Публикувано Март 5, 2021 Благодаря Ви, за това че взехте сериозно отношение към този злободневен проблем, с който днес / освен мен/ се срещат хиляди хора работещи с компютри. Изглежда че сте компетентен и сериозен човек, за това разчитам на Вас в отстраняването на тази моя неприятност. Заради която не мога да използвам вече рационално компютъра си, макар че съм му сложил черна непрозрачна лепенка върху WEB камерата му:https://rghost.net/8cpdPhslZ заразената програмаТук пък се намира пълното сканиране на компютъра и параметрите на оперативната ми система , което направих с Malwarebytes /по препоръка/ на 04.03.2021 година:https://rghost.net/private/7GYJXsTp9/7e0b71525e39438fe084bc34dd7ea012 докладаЩе бъда благодарен, ако успея да изляза читав от тази ситуация, без да ходя да се "ръся" в серзиз . . . Забележка: Заразената програмата я инсталирах съвсем скоро и днес случайно при качването и на облака YANDEX, разбрах че има вирус и веднага я изтрих от компютъра си ! Но за съжаление, проблема си не можах да отстраня . . . Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Popeye Публикувано Март 6, 2021 Author Report Share Публикувано Март 6, 2021 Извинявам се,но тъй като връзката към доклада на програмата Malwarebytes с която направих пълно сканиранена компютъра ми онзи ден, ПО-ГОРЕ не работи /по независещи от мен причини/ я преместих в облака MobiDrive:https://mobidrive.com/sharelink/4xXs...cW8V7zojkRuEBBНадявам се някои от Вас / който има нужната квалификация / да я прегледа и да ми каже какво да правя , от-тук нататък ?Лошото е че в този доклад злополучната програма VMware ThinApp / която работи чрез прихващане екрана на компютъра/не е засечена, тъй като в доклада е записано, че . . .компютъра не е засегнат от зловреден софтуер ?! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
icotonev Публикувано Март 7, 2021 Report Share Публикувано Март 7, 2021 Здравейте ..! Дневника показва наличие на потенциално нежелани приложения - оптимизатори на системата ви ..! Освен това се виждат и Adware..С две думи при първоначален преглед на дневника мога да мисля че системата ви е заразена и не само...! Необходим е по задълбочен анализ на системата ви...! В случая вие не сте ги поставили под карантина и те са активни във системата ви..! Следващите действия от ваша страна са ....: Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool Моля изтеглете http://www.bleepstatic.com/download/product-logos/2012/05/25/icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.Натиснете бутона http://i.imgur.com/YClYkft.jpg.Изчакайте търпеливо проверката да приключи.Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.Прикачете съдържанието на файла FRST.txt и на файла Addition.txt в коментара си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).ДневнициВ следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:FRST.txt (копирате цялото съдържание)Addition.txt (копирате цялото съдържание) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
eleena Публикувано Март 9, 2021 Report Share Публикувано Март 9, 2021 Забелязвам, че много често някой пита нещо и после никакъв го няма... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Popeye Публикувано Март 9, 2021 Author Report Share Публикувано Март 9, 2021 Здравейте ..! Дневника показва наличие на потенциално нежелани приложения - оптимизатори на системата ви ..! Освен това се виждат и Adware..С две думи при първоначален преглед на дневника мога да мисля че системата ви е заразена и не само...! Необходим е по задълбочен анализ на системата ви...! В случая вие не сте ги поставили под карантина и те са активни в системата ви.. Благодаря ви, че взехте на сериозно нещата и решихте да ми помогнете, за да изляза от тази неприятна ситуация !Защото ако не си изчистя този вирус който е блокирал камерата ми, защото това е видимата част от айсберга и енай-маловажния ми проблем, невидимата му част и СЕРИОЗНАТА включва . . . заснемането на десктопа на компютъра ми.Това на практика означава че освен да гледам филми на него, друга СЕРИОЗНА работа не мога да свърша !Другият вариант който ми се предлага в сервиза /където бях преди 6 месеца за преинсталация/, е отново да дам 40 леваза да си преинсталирам оперативната си система и да си изгубя след това най-малко 1 месец , докато възстановя компютъра си впредишното му състояние !В публикувания от мен по-горе доклад извършен от препоръчваната ми в такива случаи програма Malwarebytes са посочени "41 заплахи",без да е конкретизирано наличието на открит зловреден софтуер.Най-интересното в случая е че под "заплахи" за устройството ми са посоченипредимно PUP /потенциално нежелани програми/ в чиято "категоризация" са събрани много нелоялни практики и конкуренция, из междуфирмите - предлагащи софтуер на пазара.За това подобни доклади аз ги взимам предимно за обща информация и не позволявам на подобни програми да трият или карантинират/по тяхно усмотрение/ нищо в компютъра, с натискането единствено от моя страна на бутона "DONE" Така че срещната от вас фраза в доклада:<Няма действие от потребителя>е подвеждаща и лъжовна, защото аз "на ръка" премахвам всичко подозрителнопосочено ми от програмата, но след обстойна проверка от моя страна !А за да не "съсипя оперативната ми система" изпълняващи се файлове от родана .exe/.bat/.cmd/.iso и други ги блокирам в Защитната стена на Windows, без дасе опитвам да си правя други експерименти с тях.А колкото се отнася до поисканите от вас дневници, тук ви ги предлагам надлежно: 1./ https://mobidrive.com/sharelink/4xXsusnmaFcGwbnGgoIk7G32mXVScOkNNsvPrQHz1GYk 2./ https://mobidrive.com/sharelink/4xXsusnmaFcGwbnGgoIk7G6PoIQZ3Dx3XlVuah4FlNrh Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Март 13, 2021 Report Share Публикувано Март 13, 2021 Все още нямаме информация за модела на лаптопа, както и кога за последно е работела камерата, работила ли е някога под Windows 10 или не е тествана под въпросната операционна система. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Popeye Публикувано Март 22, 2021 Author Report Share Публикувано Март 22, 2021 Благодаря ви, че вие като специалист сте се заели най-сетне с "разсичането на този Гордиев възел", който се установи на практика че не е . . .лъжица за всяка устица ! Този факт го споменавам не случайно, защото оскъдните данни които съм открил до момента свързани в Интернет, са завоалирани, като определението за "философския камък" от Ранното Средновековие ! Аз не разчитам единствено на местни форуми, а се старая да черпя мнение и препоръки и от чужди такива ! До този момент съм използвал следните помощни и антивирусни програми за разрешаването на проблема: 1. / Dr.WEB CureIt 2. / Farber Recovery Scan Tool 3. / UnHackMe 4. / Kaspersky Total Security 2021 5. / Malwarebytes но никоя от тях не успя да открие нещо обезпокоително в компютъра ми, освен наличието на множество инсталирани от мен "Потенционално нежелани програми" в него. Относно наличието на явлението USCreen Capture /блокирало WEB камерата ми/, потребители от COMSS.Club ме увериха че това не е вирус, ами "программное обеспечение" и ми дадоха идеята да сканирам компютъра си с помощната програма на Windows: Everything 1.4.1.1005x64 /последна версия/ Направих го и за мое най-голямо очудване тя намери проблемния файл, скрит в системната папка SysWow64: uscreencapture.ax Не го изтрих, ами направо го унищожих посредством метода BSI-VSITR /надежден немски стандарт/, рестартирах компютъра, но за съжаление . . .проблема си остана ! Макар че в някои чуждестранни форуми прочетох че това е достатъчно, за да се възстанови нормалната работа на WEB камерата на устройството: https://img321.com/view/image/6d4a1567-0efd-4479-a8a4-3aba1d8fc30a Забележка: *Лаптопът ми е Toshiba Satellite L500-1EK , който го използвам с успех вече 10 години. *Web камерата на устройството е работила винаги, дори и на предишните ми ОС които съм ползвал: 1./ Windows 7 2./ Windows 10 Ultimate Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.