aldim Публикувано Октомври 8, 2020 Report Share Публикувано Октомври 8, 2020 Привет на всички! - От скоро време получавам следния проблем докато сърфирам в мрежата -лаптопа забива. Какво значи? - ами просто изчезва всичко от дисплея за секунди и след това все едно се рестартира отново- програми ,приложения и др!? Прикрепям снимка от контролния панел на /диспечер на устройства чрез /FаstStImageViewer/ като прикачен файл- ако това може да помогне. Явно става дума за драйвър? Дали не може да се актуализира или друго? Какво може да се направи в случая защото доста често започна да се случва!? Бл Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Октомври 9, 2020 Report Share Публикувано Октомври 9, 2020 Провери за грешки в Event Viewer, разделите Application и System.Сигурно се рестартира explorer.exe по някаква причина. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 9, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 9, 2020 Ще проверя БЛ видях и клипа но не знам дали ще се справя. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
TechMaster Публикувано Октомври 9, 2020 Report Share Публикувано Октомври 9, 2020 Какъв Windows? Windows10? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 9, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 9, 2020 Какъв Windows? Windows10?Windows 7 ultimate Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen_80 Публикувано Октомври 10, 2020 Report Share Публикувано Октомври 10, 2020 С колко и какви видео карти е лаптопа?Коя е версията на драйвера й?Батерията на лаптопа работеща ли е? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 10, 2020 Report Share Публикувано Октомври 10, 2020 Да повторя да се опиташ да предоставиш информация от Event Log. Можеш да изнесеш информацията от Application и System списъците, като кликнеш с десния бутон върху тях и изберш Save All Events As. След това архивираш файловете и ги прикрепяш към коментара си. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 13, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 13, 2020 Ще се опитам. Последвах съветите и свалих списъците,тъй като са големи като размер за прикачени файлове- ще можете ли да ги разчетете като архивирани така? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Октомври 13, 2020 Report Share Публикувано Октомври 13, 2020 Прикачи ги както можеш, или ги качи на публичен хостинг - dox.bg или на друго място... стига да са достъпни за сваляне. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 13, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 13, 2020 Опитах да ги архивирам ако това може да помогне Вж. по долу Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Октомври 14, 2020 Report Share Публикувано Октомври 14, 2020 От това, което видях, имаш проблеми с видеокартата (драйверите или самия видеоадаптер), безжичната мрежа и Windows Update; освен това системата се е рестартирала няколко пъти (последния записан - на 30.09.2020г. в 16:54:26 ч.). На първо време можеш да отвориш Контролния панел -> Система -> Windows Update и да забраниш автоматичното актуализиране - можеш да си актуализираш системата веднъж месечно, ако е нужно и ако има какво да актуализираш (поддръжката на Windows 7 е прекратена, не знам дали има още актуализации за нея). Изтегли си HWMonitor и прикачи един screenshot от програмата, за да видим температурите и напреженията на компонентите - възможно е някой компонент да прегрява. Изтегли и BlueScreenView и покажи screenshot и от него - може да има записана информация за причината за рестартирането на системата. Относно безжичната връзка: щракни с десен бутон на мишката върху Моят Компютър -> Управление -> Диспечер на устройствата; отвори списъка Мрежови карти, щракни двойно върху върху името на безжичния адаптер и избери Подробни данни -> Хардуерни идентификатори. Покажи един screenshot или копирай информацията от този прозорец тук, за да потърсим драйвери за адаптера. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 14, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 14, 2020 Благодаря за препоръките предварително Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 18, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 18, 2020 Отговарям така на по горната публикация относно изброените проблеми и къде може да е решението?- Windows update ми е забранен поне от три години и изброените актуализации по-късно не знам, как са появили!-Blue Screen View го имам свален, но неизписва нищо,какво трябва да сканирам и ръчно ли да се стартира? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 19, 2020 Report Share Публикувано Октомври 19, 2020 Колко често се случва този проблем? Инсталирай Malwarebytes и пусни едно сканиране на системата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aldim Публикувано Октомври 19, 2020 Author Report Share Публикувано Октомври 19, 2020 Здр! - ами не е често,обикновенно когато се стартира видео /клип или др./ -тогава се получава образно това забиване и рестартиране на системата. Преди година ми е правена профилактика на охладителната система - вентилатор и др.- относно опасения за качване на температура Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.