Sten Публикувано Ноември 13, 2018 Report Share Публикувано Ноември 13, 2018 Картата е предплатена. Ползвам я от доста години, скоро я прехвърлих на телефона на майка ми. Тази сутрин поради изтощаване на батерията при следващото включване се оказа, че трябва да се въвежда ПИН-код. Стори ми се странно, защото съм убеден, че го бях махнал... Пробвахме с 0000, 1234, 1111, накрая пробвах с това, което пише на картончето от старата СИМ-карта и вариантите свършиха. Пробвах с PUK - въведох го, после ми поиска да въведа нов ПИН, въведох го и след това ми поиска да повторя този ПИН. Повторих го и после ми излезе съобщение "Грешен код". Днес майка ми е ходила в офис на Виваком(оттам е картата) и след първоначалното увъртане са й дали нова СИМ-карта с инструкции да набере 123, после 5 и после 1.Може ли някой да обясни какво следва да стане и дали има други начини за оправяне на този проблем? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.