Gvenddy Публикувано Януари 7, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Най-вероятната причина за проблема на първата снимка е, ако не са извършени всички промени по ключовете. Моля, провери дали и на 4-те ключа е даден пълен достъп за групата Administrators. Относно втората грешка, явно папката не съществува. Отвори дял C:\ и ръчно създай папка с име „Scratch“, след което опитай командата отново.Проверих ключовете, и четирите имат пълен достъп за групата Administrators, като освен отметката Full control , всеки от тях има и отметка на Read. Така ли трябва да бъде или да им махна Read ?Относно втората грешка, създатох папката и пуснах командата. Ето резултата: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 7, 2018 Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Отметката на Read трябва да е налична. Няма как да я премахнеш, без да преманеш и позволението за промяна. Поне DISM командата е изпълнена нормално. Рестартирай системата и виж дали ще можеш поне да изтегляш файлове. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 7, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Рестартирах , все още не мога да изтеглям :(Отново опитах с разархивирания reg файл, пак ми дава същата грешка. Пак проверих - всеки ключ има пълен достъп. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 7, 2018 Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Според мен временно деинсталирай продукта на Avast, който имаш, след което рестартирай. След това направи следното: - изтегли прикрепения файл Fixlist.txt на друг компютър и го прехвърли в същата папка, където се намира FRST64 (това трябва да е работният плот, ако си следвала точно инструкциите в предишния коментар), и замени стария файл с такова име, ако има такъв; - стартирай FRST64; - кликни бутон Fix и изчакай инструмента да извърши поправките; - ако случайно има нужда от рестарт, се съгласи и остави системата да се рестартира нормално, след което остави инструментът да си довърши работата; - когато всичко приключи, в същата папка ще се създаде Fixlog.txt, копирай съдържанието му към следващия си коментар или го прикрепи към него. Междувременно направи и това: - натисни Win+R -> напиши dcomcnfg -> ОК; - кликни два пъти върху Computers (в централния панел) -> My Computer -> DCOM config; - в списъка намери RuntimeBroker (можеш просто да започнеш да пишеш, то ще те пренесе автоматично), кликни с десния бутон върху обекта -> Properties -> Security -> кликни първия бутон Edit. Ако видиш предупреждаващ прозорец с бутони Remove и Cancel, кликни Cancel и затвори целия прозорец. Ако не се появи такъв прозорец, кликни бутон Add... -> в полето напиши local service (има интервал между думите) -> OK -> добави отметка срещу Local Activation в колона Allow -> OK на всички прозореци. Това, което направи за обекта RuntimeBroker, го направи и за ShellServiceHost. Рестартирай компютъра и виж как ще се държи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 7, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 02.01.2018Ran by Veni (07-01-2018 20:50:49) Run:1Running from C:\Users\Veni\Desktop\stuffLoaded Profiles: Veni (Available Profiles: Veni)Boot Mode: Normal==============================================fixlist content:*****************GroupPolicy: Restriction <==== ATTENTIONGroupPolicy\User: Restriction <==== ATTENTIONHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction <==== ATTENTIONHKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxps://search.avast.com/AV772/search/web?q={searchTerms}HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://search.avast.com/AV772/SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} URL = hxxps://search.avast.com/AV772/search/web?q={searchTerms}SearchScopes: HKLM-x32 -> {8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} URL = hxxps://search.avast.com/AV772/search/web?q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001 -> DefaultScope {8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} URL = hxxps://search.avast.com/AV772/search/web?q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001 -> {8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} URL = hxxps://search.avast.com/AV772/search/web?q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001 -> {D2B91E54-0674-44B3-AAA1-2D7212722D36} URL =2017-12-30 23:53 - 2017-12-30 23:53 - 000004010 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Avast TUNEUP Update2017-12-30 23:53 - 2017-12-30 23:53 - 000000000 ____D C:\Users\Veni\AppData\Roaming\Avast TuneupHKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Classes\exefile: "%1" %* <==== ATTENTIONHKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Classes\.exe: exefile => "%1" %* <==== ATTENTION*****************C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfullyC:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfullyC:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfullyC:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\User => moved successfully"HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer" => removed successfullyHKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Search Page => value restored successfullyHKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value restored successfullyHKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9}" => removed successfullyHKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} => key not found"HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully"HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9}" => removed successfullyHKLM\Software\Classes\CLSID\{8C31F27B-BE8A-4e4b-A478-17760AF1F5D9} => key not found"HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D2B91E54-0674-44B3-AAA1-2D7212722D36}" => removed successfullyHKLM\Software\Classes\CLSID\{D2B91E54-0674-44B3-AAA1-2D7212722D36} => key not foundC:\WINDOWS\System32\Tasks\Avast TUNEUP Update => moved successfullyC:\Users\Veni\AppData\Roaming\Avast Tuneup => moved successfully"HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Classes\exefile" => removed successfully"HKU\S-1-5-21-3165480223-3547851475-1407450950-1001\Software\Classes\.exe" => removed successfullyThe system needed a reboot.==== End of Fixlog 20:50:58 ====За следващото, стигам до предупреждаващ прозорец, но няма опция Remove и Cancel, само опция ОК. Мога да затворя от Х, но след това излиза прозорец, в който add - бутонът е неактивен и не мога да продължа към следващите стъпки. Прилагам снимки 1и2Извинявай, допуснах грешка- забравих да деинсталирам Avast . Почвам отначало Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 7, 2018 Report Share Публикувано Януари 7, 2018 Изтегли прикрепения архив, разархивирай на друг компютър и прехвърли на проблемния, след което и него кликни два пъти -> Yes -> OK.CleanOle.zip Рестартиирай и виж какво ще е положението с изтеглянето на файловете. Ако няма положителен ефект, изтегли Windows Repair на друг компютър. Изтегли Portable версията. Прехвърли готовата разархивирана пака или архива, който да разахривираш на проблемната машина, както ти е по-удобно.Стартирай програмата и кликни I Agree.Иди на подпрозорец Repairs - Main и кликни Open Repairs.Сложи отметки на следните поправки: 1, 2, 3, 4, 5, 14, 25, 26.Кликни Start Repairs.Накрая рестартирай, дори и да не ти бъде поискан рестарт. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 7, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2018 1. Деинсталирах Avest, след което пуснах отново фиксиране през FRST, рестартирах. Няма промяна в работата на машината2. Успях да добавя отметка срещу Local Activation в колона Allow за ShellServiceHost, но не и за RuntimeBroker. Рестартирах. Няма промяна в работата3. След CleanOle също няма промяна в работата на машината4. Изтеглих Windows Repair, но ми излиза прозорец Invalid picture и не мога да продължа (прилагам снимка). Активирам програмата от иконата Repair Windows.exeВероятно бъркам някъде, но и аз не знам къде. Безкрайно ти благодаря за търпението, вероятно вече ти е писнало от моя проблем.Fixlog.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 7, 2018 Report Share Публикувано Януари 7, 2018 В адресната лента на Windows Explorer постави следния текст %localappdata% (с процентите) и натисни Enter. Десен клик върху папка Temp -> Properties -> Security. В горния списък трябва да имаш профила SYSTEM, твоя профил и групата Administrators и всички тези три обекта трябва да имат пълни права. Ако някой профил липсва и/или няма нужните права, кликни бутон Edit направи нужните корекции. След това изтегли прикрепения архив на друг компютър и прехвърли на проблмения двата .reg файла от него, след което знаеш какво да направиш с тях.env.zip Рестартирай и виж дали ще можеш да стартираш Windows Repair. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 7, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2018 В адресната лента на Windows Explorer постави следния текст %localappdata% (с процентите) и натисни Enter. Десен клик върху папка Temp -> Properties -> Security. В горния списък трябва да имаш профила SYSTEM, твоя профил и групата Administrators и всички тези три обекта трябва да имат пълни права. Ако някой профил липсва и/или няма нужните права, кликни бутон Edit направи нужните корекции. След това изтегли прикрепения архив на друг компютър и прехвърли на проблмения двата .reg файла от него, след което знаеш какво да направиш с тях.env.zip Рестартирай и виж дали ще можеш да стартираш Windows Repair.Получи се! Огромно БЛАГОДАРЯ!!! Стартирах Windows Repаir и след като рестартирах с радост установих, че вече отново мога да тегля файлове. Страниците, обаче , още се зареждат все така бавно и тегаво Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 8, 2018 Report Share Публикувано Януари 8, 2018 Т.е. да разбирам, че си направила и трите неща: позволенията на папка Temp, внасянето на информацията от .reg файловете и извършване на поправки с Windows Repair? Всички браузъри ли отварят бавно страниците или само някои? Всички страници или само някои? Само отварянето на страниците ли е бавно или и изтеглянето на файлове също е? При торентите усещаш ли забавяне?При обща работа с компютъра (при спрян торент клиент) има ли някакво забавяне? Между временно, ако ти се струва, че системата вече работи нормално, независимо дали е бавно или не, ти препоръчвам да си включиш обратно System Restore.Също така няма да е лоша идея да пуснеш по едно сканиране с Chkdsk на дяловете: десен клик върху дял в This PC -> Properties -> Tools -> Check -> Scan drive. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 8, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 8, 2018 Т.е. да разбирам, че си направила и трите неща: позволенията на папка Temp, внасянето на информацията от .reg файловете и извършване на поправки с Windows Repair? Всички браузъри ли отварят бавно страниците или само някои? Всички страници или само някои? Само отварянето на страниците ли е бавно или и изтеглянето на файлове също е? При торентите усещаш ли забавяне?При обща работа с компютъра (при спрян торент клиент) има ли някакво забавяне? Между временно, ако ти се струва, че системата вече работи нормално, независимо дали е бавно или не, ти препоръчвам да си включиш обратно System Restore.Също така няма да е лоша идея да пуснеш по едно сканиране с Chkdsk на дяловете: десен клик върху дял в This PC -> Properties -> Tools -> Check -> Scan drive.Да, и трите неща направих.За браузърите- имам Мозила и Експлорер, и двата зареждат супер бавно страниците, но тегленето е бързо както беше преди. При торентите няма забавяне- около 5Мб/с, както и преди със същия интернет. Тоест, само отварянето на страници е бавно - от 5-10сек до 1 мин, в зависимост от сайта.При общата работа на компютъра при спрян торент, ако има забавяне, то е минимално забавяне или само при повече заредени програми. Не знам колко е нормално да е забавянето за 2г работа на windows 10 при 12ГБ рам , без да е преинсталиран със средно натоварване. Работата ми е свързана с интернет и гугъл таблици, така че основно за това използвам машината + сваляне на торенти (не много често) и гледане на видео и тв. Как да пусна System restore?Резултатът от сканирането и в двата дяла е : Няма грешкиБлагодаря Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 9, 2018 Report Share Публикувано Януари 9, 2018 Отвори контролния панел -> View network status and tasks -> срещу Connections си кликни активната връзка -> Properties -> двоен клик върху Internet Protocol Version 4 -> дай снимка от прозореца. Предполагам си с рутер. Какъв е точно? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 9, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 9, 2018 Отвори контролния панел -> View network status and tasks -> срещу Connections си кликни активната връзка -> Properties -> двоен клик върху Internet Protocol Version 4 -> дай снимка от прозореца. Предполагам си с рутер. Какъв е точно?Рутерът е ZTE E5501: https://desktop.bg/archive/routers-edimax-wireless_n-180000147074Ето и снимката на прозореца: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 9, 2018 Report Share Публикувано Януари 9, 2018 Този проблем е без все още инсталирана допълнителна антивирусна? Като за начало просто опитай да рестартираш рутера. Друго, което можеш да опиташ е следното:- изтегли портативната верися на Complete Internet Repair от тук;- разархивирай си я на удобно място и стартирай съответния файл;- сложи отметки на следните опции:Flush DNS Resolver CacheFlush ARP CacheReset Windows Firewall Configuration- кликни Go!. Рестартирай за всеки случай. За да включиш System Restore:- десен клик върху This PC -> Properties -> Advanced system settings -> System Protection;- избери системния дял (най-вероятно C:) -> Configure...;- избери Turn on system protection и използвай плъзгача, за да зададеш някакъв процент заделено пространство за System Restore (обикновено между 5% и 10%).;- кликни OK на двата прозореца. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gvenddy Публикувано Януари 9, 2018 Author Report Share Публикувано Януари 9, 2018 Да , все още не съм инсталирала антивирусна.А със System restore ще изгубя ли данни и настройки на дял С ?Рестартирах рутера, изпвърших действията с програмата Complete internet repair, но няма промяна в поведението при отваряне на страници Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.