TechnoCarica Публикувано Юни 19, 2017 Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Здравейте!Модел на принтера-HP laserJet Pro MFP M125nw. Искам да си принтирам документи, които съхранявам в компютъра, но когато опитвам, "той" не прави нищо, в прозорчето при копчета се появява съобщение "supply memory warning". Когато сканирам документ всичко е наред. Касета я смених скоро, до момента не съм имала проблеми.Как да накарам машинката да работи? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
колев к. Публикувано Юни 19, 2017 Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Според форумите на HP, имаш проблем именно с касетата. Ето линк към един от форумите с обяснение на проблема : линк Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 19, 2017 Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Освен недобре поставена касета, също така е възможно да се дължи и на неоригинална такава. Обикновено производителите на принтери не изпитват оргазми, когато потребителите купуват по-евтини касети или си пълнят главите на мастиленоструйните принтери сами с мастилно, и т.н.Нормално е, те от консумативите си правят парите. Понякога е по-изгодно да се закупи нов принтер, отколкото да се смени главата му. Ако не се лъжа, това е основно при по-евтините мастиленоструйните принтери, но допускам, че е възможно подобни абсурди да са налични и при по-скъпите или дори при лазерните. Нямам особено опит с принтери. Мразя ги със страст. Ужасно опърничав и капризен хардуер са. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
TechnoCarica Публикувано Юни 19, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Взех нова касета, поставих я в принтера, започна да работи, върнах старата, с нея също работи, но съобщението "Supply memory warning" все още се изписва. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 19, 2017 Report Share Публикувано Юни 19, 2017 И двете ли са оригинални на HP? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
TechnoCarica Публикувано Юни 19, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Да, винаги ги купувам от едно и също място. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Юни 19, 2017 Report Share Публикувано Юни 19, 2017 Здрасти,според мен принтера ти се нуждае от профилактика,има някъде разлят прах между валяците и печката,занеси го да ти го почистят основно и ще типроработи, при мен същият проблем себеше получил и се оказа от вътрешно зацапване,на някои лентови връзки, което може да даваи утечка в принтера.като се почисти добре няма да ти дава този проблем.При мен се беше получило в резултат на използванекакто на оригинални касети, така и натехните съвместими касети.Трябва да се види къде има разлят прах в устроиството,да се почисти и ще тръгне. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
TechnoCarica Публикувано Юни 19, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 19, 2017 А възможно ли е да опитам да го почистя сама, дори половин ден без него е драматичен?Ще стане ли по-лошо ако игнорирам съобщението? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
petersharky Публикувано Юни 20, 2017 Report Share Публикувано Юни 20, 2017 Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Юни 20, 2017 Report Share Публикувано Юни 20, 2017 Проблема е по скоро хардуерен.Отвори принтера и сеопитвай да го почистиш с почистващи кърпичкиOffice point - germany, може и другино тези за офис техника са най - подходящи.Отвори го отгоре, отпред и отзад и докъдето стигашго почисти добре, после го изчакай около 30 мин да изсъхнехубаво и след това го пусни.Може и да има нужда от разглобяване, но не те съветвам да го правиш сама,евентуално ако някой връзки са зацапани, тогава ще енужно да го отвори квалифициран специалист и да го почисти,но на първо време се опитай да го почистиш сама до колкото можеш.Засега е това друго не се сещам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 20, 2017 Report Share Публикувано Юни 20, 2017 Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др.На теория би трябвало да са, но на базата на личните ми впечатления и наблюдения реално са ненужни. Автоматичното локализиране и решаване на проблеми е трудна задача, с която подобни приложения не мисля, че се справят удачно. За намирането на драйвъри съм скептичен. Обикновено производителите на готови компютърни системи (настолни или преносими) публикуват всички нужни драйвъри с версия, която е актуална към момента на пускане в продажба на системата. След това я камилата, я камиларя. Драйвъри за принтери и други подобни устройства не се актуализрат толкова често, така че ако потребителят изтегли драйвъра от сайта на производителя, вместо да го инсталира от диска, то надали скоро ще има някаква актуализация. А и една камара хора не обичат да актуализират драйвъри, дори и да им се предлага. Те много потребители не обичат да актуализират каквото и да било, камо ли драйвъри. Обща диагностика на компютърна система не се прави с подобни приложения. Ако говорим за специфична диагностика на принтер, скенер или някакво такова устройство, тогава евентуално може би би имало някаква полза, но го намирам за по-логично да се инсталира подобен софтуер при нужда, а не от самото начало. Лично аз намирам 99% от допълнителните приложенията на HP, Dell, Acer, ASUS, Sony и т.н. за излишни и ненужни. За мен това са добавени стартиращи процеси, услуги и драйвъри, които имат минимално КПД. Прилошава ми всеки път, когато отворя списъка с инсталираните приложения и видя една камара „фирмен софтуер“. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
TechnoCarica Публикувано Юни 21, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 21, 2017 Изключих го, извадих кабелите и го почистих, колкото успях със сешоар, съобщението изчезна, не знам дали това е, което помогна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Юни 21, 2017 Report Share Публикувано Юни 21, 2017 Добре си се справила. Ползвай само оригинални касети,защото съвместимите такива изпускат многопрах вътре в устройството. Лек ден Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.