Matt_Ragan Публикувано Юни 2, 2017 Report Share Публикувано Юни 2, 2017 Здравейте!От доста време имам един проблем който не мога да разбера от къде идва.Значи става въпрос за следното.През деня си ползвам нормално лаптопа,но когато го оставя включен за по-дълго време,примерно 10 часа без изобщо да го ползвам,след това започва едно много дразнещо забавяне на всичко и неща като Not Responding и минава немалко време докато нещата се нормализират отново.Знае ли някой как се решава този проблем.Вируси нямам.Дефрагментирал съм.Лаптопа е сравнително нов.Тази година му изтече гаранцията.С 64 битов Windows 8.1 съм. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
petersharky Публикувано Юни 2, 2017 Report Share Публикувано Юни 2, 2017 Ако се ползва като настолен компютър или има постоянен достъп до ел. захранване с кабел, предлагам промяна на Power plan на High performance с Turn off hard disk ater: Never; Sleep after: Never, също и изкл. на Hibernation, в случай че не се ползва. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Юни 2, 2017 Report Share Публикувано Юни 2, 2017 Пробвай с просто рестартиране на windows Explorer Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
juliano52 Публикувано Юни 2, 2017 Report Share Публикувано Юни 2, 2017 Проблемът го имам и аз,решението е по-чест рестарт,особено,ако не е използван от часове!Win10,64 bit,Google chrome,Toshiba satellite. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Юни 2, 2017 Report Share Публикувано Юни 2, 2017 Лаптопът, от който пиша, не съм го спирал от повече от седмица. Не страда от подобно проблеми (Win10X64, intel 2030M/8GB/SSD/802.11AC wifi) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 3, 2017 Report Share Публикувано Юни 3, 2017 Би било добре да обясниш малко по-подробно какво е това забавяне. Какви са точно настройките за захранване на лаптопа, т.е. само дисплеят ли се изключва или и други компоненти, или нищо не се изключва? Ако имаш възможност, можеш да извършиш чисто стартиране (Clean Boot) или да стартираш системата в безопасен режим (Safe Mode), след което да оставиш лаптопа отново в бездействие достатчно време, за да се установи дали отново ще има проблем.За жалост това води до редица неудобства (особено Safe Mode), затова казах „ако имаш възможност“. Също така информация за системата би била полезна. Можеш да използваш Глиф. Според мен сложи отметки на всички опции, за всеки случай. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Юни 3, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 3, 2017 Интересното е че със стартирването на видео файлове няма проблем.Проблемът е най-вече с интернет-страниците.Ще опитам с това което написа Win7user.ExaFlop бихте ли обяснили на профан като мен,какво означава рестартиране на Windows Explorer и как става,а относно това че при вас няма проблем,нали затова трябва да се изясни защо при едни хора има такъв,а при други няма.Нищо не се изключва Night_Raven,само има сериозно забавяне най-вече с интернет-страниците,те почти блокирват,което продължава известно време. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 3, 2017 Report Share Публикувано Юни 3, 2017 Рестартиране на Windows Explorer е същото като рестартиране на всяка дрога програма: спиране/затваряне и повторно стартиране.Официалният метод на спиране на Windows Explorer е чрез задържане на Ctrl и Shift, десен клик върху лентата за задачи -> Exit Explorer. След това можеш да го стартираш, като натиснеш Alt+R, напише explorer и кликнеш OK.Съмнява ме обаче това да има връзка. Щом проблемът е свързан с Интернет, но си съгласен да тестваш със Safe Mode, опитай по-конкретно Safe Mode with Networking. И ще напомня, че ще е добре да качиш архив с доклади от Глиф. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Юни 3, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 3, 2017 Logs_Mat_03.06_14.57.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 4, 2017 Report Share Публикувано Юни 4, 2017 За жалост не виждам нищо, което да изглежда като вероятен причинител. Лично аз бих спрял автоматичното зареждане на някои обект. Ако си съгласен да го опиташ, изтегли Autoruns, разархивирай, стартирай като администратор и премахни следните отметки... От подпрозорец Logon:- Acronis Scheduler2 Service;- IAStorIcon;- AcronisTimounterMonitor;- PowerDVD13Agent;- TrueImageMonitor.exe;- CCleaner;- всичко WinPatrol обекти. От подпрозорец Scheduled Tasks:- всички обекти в жълто;- всички обекти на Lenovo;- двата обекта на MyDefrag. От подпрозорец Services:- AcrSch2Svc;- CAMService;- cphs;- CyberLink PowerDVD 13 Media Server Monitor Service;- CyberLink PowerDVD 13 Media Server Service;- EvtEng;- IAStorDataMgrSvc;- Intel®;- Intel®;- jhi_service;- LenovoWiFiHotspotSvr;- LMS;- RichVideo64. Накрая рестартирай. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Юни 6, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 6, 2017 Благодаря!Ще направя това и по-нататък ще видя как се държи системата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Юни 12, 2017 Author Report Share Публикувано Юни 12, 2017 За съжаление нямаше кой знае каква полза. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 12, 2017 Report Share Публикувано Юни 12, 2017 Кои програми зависват с „Not Responding“? Проблемите със страниците с кой браузъра са? Пробвал ли си с друг браузър? Направи ли настройките на захранването? Ако в момента лаптопът се свръзва към Интернет посредством WiFi, опитай (ако имаш възможност) временно да използваш връзка с кабел. Опита ли Clean Boot или Safe Mode? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Юли 9, 2017 Author Report Share Публикувано Юли 9, 2017 За съжаление никой не успя да се сети че всичко това е предвестник за смърт на хард-диска и че е трябвало да си проверя състоянието на харда. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 9, 2017 Report Share Публикувано Юли 9, 2017 Информацията от DiskSmartView не показваше грешки и в Event Viewer нямаше нищо, което да сочи към подобен проблем, а за жалост не сме врачки. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.