LidiaKostova Публикувано Май 25, 2017 Report Share Публикувано Май 25, 2017 Здравейте. Проверих в търсачката, но не открих подобна тема Извинявам се ако има такава. Имам особен проблем с профила си във фейсбук. Не мога да вляза, акаунта ми е активен(виждам го от други профили). Както си бях логната и всичко беше наред изведнъж ФБ ме разлогна. Опитах да се логна наново, но след въвеждане на потребителско име и парола и изписва съобщение на английски език: If you manage multiple accounts and various people work on them, Business Manager is right for you. You and the people who work on your accounts will log in with personal email addresses and passwords and won't need to share a login. With Business Manager you can:Manage all your account permissions in one placeGet Facebook ad receipts and notifications sent to your work emailKeeps work and personal activity separateIf you're the only person who needs to access your accounts, you'll still need to update how you sign in. Единствената опция е Continue. След това показва двете страници, който имам и има три опции - да избера disable - когато опитам ми изписва грешка. Другите две опции са почти еднакви или поне резултата е един и същ - иска да избера само аз ли ще управлявам страниците или и други хора...което и да избера иска парола, а мейла ми е изписан вече и не мога да го променя, виждам си и снимката. И след като въведа паролата пише да се логна с друг мейл: Log in with your personal account's email and password to finish moving your accounts and Pages. Don't log in with the email ***** Паролата е вярна, ресетвах я няколко пъти, опитах и от други браузъри - не става, от телефона също не става, пише Account Currently Unavailable. Regain access from personal computer. Опитах да се логна в бизнес Фейсбук и също така през други приложения - показва същото съобщение. Надявам се да ми помогнете. Благодаря ви Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Май 25, 2017 Report Share Публикувано Май 25, 2017 Пробвай да се логнеш от следния линк: https://m.facebook.com/help/contact/260749603972907?_rdr Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
LidiaKostova Публикувано Май 26, 2017 Author Report Share Публикувано Май 26, 2017 Пробвай да се логнеш от следния линк: https://m.facebook.com/help/contact/260749603972907?_rdr Благодаря за отговора Опитах, но ми изписа това:This email address does not belong to a disabled accountThis email address you entered does not belong to a disabled account. You may only appeal a disabled account from this contact form. Опитах да се логна от https://m.facebook.com/helpно пише това: Account Temporarily Unavailable Please log in to www.facebook.com from your computer and follow the instructions you see there.Същото пише и когато опитам през телефона. Когато опитам през стандартния линк за ФБ същата работа...иска да се прехвърлям към Бизнес ФБ. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 26, 2017 Report Share Публикувано Май 26, 2017 Не използвам Facebook, така че говоря малко на сляпо. Доколкото разбирам, е нужно да влезеш през бизнес страницата, след което да премахнеш страницата на твоя профил от настройките (или нещо такова). Може би това ще помогне. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
LidiaKostova Публикувано Май 27, 2017 Author Report Share Публикувано Май 27, 2017 Не използвам Facebook, така че говоря малко на сляпо. Доколкото разбирам, е нужно да влезеш през бизнес страницата, след което да премахнеш страницата на твоя профил от настройките (или нещо такова). Може би това ще помогне. Благодаря за отговора Опитах да вляза през Бизнес ФБ, но и там същото. В хелп центъра, към който ми даде линк намерих моя проблем, но като приложа решението описано там - пак грешка и не мога да вляза в моя ФБ профил, нито с мейл, нито с телефон или потребителско име. Всъщност това ми се случи: I tried to accept an invite to join a Business Manager, but got an error message saying I had to log in with my work email address.When you accept a Business Manager invitation, we'll ask you to sign in with your Facebook account to verify your identity. Having you sign in with your Facebook account is how we know to match your work email address with your Facebook identity.To accept the Business Manager invitation with your work email:Log in to Facebook using the email and password you normally use. Click at the top right of Facebook and go to Settings. Click Contact. Click Add Another Email to add your work email to your account. You can delete email accounts here, too. Enter your password and click Save Changes. Log in to your personal Facebook account. Return to your invitation email and try accepting again.If you think your account has been hacked, let us know.Ако се логна с моя мейл ми пише да използвам друг, а ако се логна с мейл на друг акаунт ми пише това: Sorry, something went wrong.We're working on getting this fixed as soon as we can. След което ме пренасочва към другия акаунт...реално влизам в другия акаунт, но в моя си не мога. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Май 27, 2017 Report Share Публикувано Май 27, 2017 Свържи се с поддръжката на FaceBook, като им опишеш проблема по-подробно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
LidiaKostova Публикувано Май 27, 2017 Author Report Share Публикувано Май 27, 2017 Свържи се с поддръжката на FaceBook, като им опишеш проблема по-подробно. Писах им няколко пъти преди пет-шест дни. Надявам се да ми отговорят по-бързо Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Май 27, 2017 Report Share Публикувано Май 27, 2017 Ако не отговорят още няколко дена им пиши пак. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
LidiaKostova Публикувано Май 27, 2017 Author Report Share Публикувано Май 27, 2017 Ако не отговорят още няколко дена им пиши пак. Така ще направя. Няма да ги оставя, докато не оправят тази грешка Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Уди Кълвача Публикувано Май 27, 2017 Report Share Публикувано Май 27, 2017 Така ще направя. Няма да ги оставя, докато не оправят тази грешка Е ти пък, това да ти не е пощата?! Това е Фейсбук, а той поддръжка няма от 3 години насам. Когато пращаш запитване и чакаш тяхно решение или чакаш контакт с жив човек, (защото системата е роботизирана и никой не го управлява), идват единствено автоматични отговори с извинение и че работят по въпроса за отстраняване на неизправност и за подобряване на фейсбук: We received your report and appreciate your patience as we work to fix technical problems on Facebook. Though we can't update everyone who submits a report, we're using your feedback to improve the Facebook experience for everyone.To contact us about non-technical issues, please visit the Help Center.Thanks, В Гугъл превод:Получихме сигнала Ви и оценяваме търпението ви, докато работим за отстраняване на технически проблеми във Facebook. Въпреки че не можем да актуализираме всички, които представят отчет, ние използваме отзивите Ви, за да подобрим практическата работа с Facebook за всички.За да се свържете с нас относно нетехнически въпроси, моля, посетете Помощния център.Благодаря, Такъв е отговорът за констатиране на административно нарушение и нарушение на потребител, един и същи винаги, пристига след седмици след като попълниш формуляра за оплакване, че нещо не работи. Жалко че късно научавате, че Фейсбук не се управлява от хора. Ако успеете да направите контакт с жив човек, моля да ни уведомите за да знаем накъде да вървим, тоест да докладвам проблем в същата категория за да бъде забелязан. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
LidiaKostova Публикувано Май 28, 2017 Author Report Share Публикувано Май 28, 2017 Е ти пък, това да ти не е пощата?! Това е Фейсбук, а той поддръжка няма от 3 години насам. Когато пращаш запитване и чакаш тяхно решение или чакаш контакт с жив човек, (защото системата е роботизирана и никой не го управлява), идват единствено автоматични отговори с извинение и че работят по въпроса за отстраняване на неизправност и за подобряване на фейсбук: We received your report and appreciate your patience as we work to fix technical problems on Facebook. Though we can't update everyone who submits a report, we're using your feedback to improve the Facebook experience for everyone.To contact us about non-technical issues, please visit the Help Center.Thanks, В Гугъл превод:Получихме сигнала Ви и оценяваме търпението ви, докато работим за отстраняване на технически проблеми във Facebook. Въпреки че не можем да актуализираме всички, които представят отчет, ние използваме отзивите Ви, за да подобрим практическата работа с Facebook за всички.За да се свържете с нас относно нетехнически въпроси, моля, посетете Помощния център.Благодаря, Такъв е отговорът за констатиране на административно нарушение и нарушение на потребител, един и същи винаги, пристига след седмици след като попълниш формуляра за оплакване, че нещо не работи. Жалко че късно научавате, че Фейсбук не се управлява от хора. Ако успеете да направите контакт с жив човек, моля да ни уведомите за да знаем накъде да вървим, тоест да докладвам проблем в същата категория за да бъде забелязан. Благодаря за отговора Мой познат ми каза, че ФБ имали телефон и може да им се обадя. Проблемът е, че не мога да намеря никъде истински телефонен номер на ФБ. Ако не обърнат внимание на писмата ми, не знам какво ще правя. Грешката наистина е тяхна. Защото когато изпълнявам командите за log in, ми дава error. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.