Aurum Публикувано Май 3, 2017 Author Report Share Публикувано Май 3, 2017 Благодаря ви за помощта.Силно се надявах проблемът ми да е софтуерен,но...Каква може да бъде причината да ми се скапе така харда,възможно ли е преди това криптовируса който имах да е причината.Направо съм в шок че трябва да си купувам нов хард диск,ама какво да се прави... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Май 3, 2017 Report Share Публикувано Май 3, 2017 Е то не е нужна причина за да се скапе твърд диск. Те са консуматив и с времето се износват/развалят. А иначе все пак преди заманята на диска го проверете с инструмента на Toshiba и покажете правилния лог от проверката с CHKDSK. https://www.sevenforums.com/tutorials/96938-check-disk-chkdsk-read-event-viewer-log.html Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aurum Публикувано Май 3, 2017 Author Report Share Публикувано Май 3, 2017 Това ми излезе след проверката с Toshiba Pc diagnostic tool Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aurum Публикувано Май 3, 2017 Author Report Share Публикувано Май 3, 2017 Това ми излезе след проверката с Toshiba Pc diagnostic toolИ евентуално ако другия качен файл е правилният Wininit ID1001 рапортВ event viewer се виждат доста грешки,кажете ако трябва да прикача репорт от някоя ако искате да погледнете.20170503.txt1001.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 3, 2017 Report Share Публикувано Май 3, 2017 Можеш да извършиш и сканиране с Windows Drive Fitness Test или Victoria. Ако не знаеш точно какво да направиш, питай. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Май 3, 2017 Report Share Публикувано Май 3, 2017 Виждам, че минава тества с инструмента на Toshiba, но определено проверката за грешки с CHKDSK не е с параметър за тестване/маркиране на лошите сектори. Освен предложението на колегата направете пълна проверка на дял E:\ (явно при вас Windows е инсталиран на дял E:\?) с CHKDSK по следния начин: В полето за търсене на Windows въведете CMD.exe => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => с десен бутон Copy копирайте следната команда chkdsk e: /x /f /r => и с десен бутон Paste я поставете в Command Prompt и натиснете Enter Съгласете се с Y на диалоговия прозорец. Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне. След това вижте какви са били резултатите. Проверката можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял E:\ (или който там е системния ви дял) и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това публикувайте лог файла от последната дата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aurum Публикувано Май 3, 2017 Author Report Share Публикувано Май 3, 2017 Пробвах да направя проверка с WinDFT но нищо не ми излиза по самата програма и не отразява по никакъв начин нито един от бутоните който и да натисна,както се вижда и на снимката даже не ми показва вида на хард диска.С другата програма Victoria-ми изписва грешка и не ми дава да направя проверка :Ще пробвам да направя проверка на системния дял /който ми се явява C: , не че има значение,просто да кажа,другия ми е Е: / и ще постна резултата след това.Както казах не съм много на ти с компютрите,понаучила съм някои неща от мои познати,но като цяло съм си доста непросветена в тази сфера,затова се извинявам ако не успявам да изпълня точно някои от съветите които ми давате,въпреки старанието си.Благодаря ви все пак за отзивчивостта и помощта. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 3, 2017 Report Share Публикувано Май 3, 2017 Стартирай Victoria с администраторски привилегии. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aurum Публикувано Май 3, 2017 Author Report Share Публикувано Май 3, 2017 С администраторски права я стартирах разбира се,но нищо не се промени.Завърши се проверката на системния дял,но след това като се включи и някои от програмите които си бях закачила в task bar-а са изчезнали,освен това при отваряне на windows бутона,не ми се показват абсолютно никакви програми... Направо не знам вече какво да правя.Сега ще се опитам да прикача файла от проверката.Копирах няколко от последните репорти,понеже не знаех кой точно трябва да е,нядявам се поне 1 от всички копирани да е точния4.05.txtпоследен.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Май 4, 2017 Report Share Публикувано Май 4, 2017 Не знам този последен.txt от коя програма е, но определено не е лог файла, който търся (за CHKDSK). Щом c:\ е системния (аз бях дал инструкции за e:\ защото в един от логовете се показа, че той има проблеми), командата трябва да е както следва: chkdsk c: /x /f /r или така: Проверката можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял C:\ (или който там е системния ви дял) и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това публикувайте лог файла от последната дата. За да ви е по-лесно стартирайте следния инструмент и публикувайте лог файла (той ще извади всички рапорти от chkdsk): http://dox.bg/files/dw?a=aba6a0db05 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 4, 2017 Report Share Публикувано Май 4, 2017 Сигурна ли си, че си разархивирала Victoria коректно в подходяща папка? В папката с основния файл vcr447.exe трябва да има също така syshwid.exe и porttalk.sys. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aurum Публикувано Май 4, 2017 Author Report Share Публикувано Май 4, 2017 B-boy/StyLe/Щом c:\ е системния (аз бях дал инструкции за e:\ защото в един от логовете се показа, че той има проблеми), командата трябва да е както следва: chkdsk c: /x /f /r или така: Проверката можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял C:\ (или който там е системния ви дял) и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това публикувайте лог файла от последната дата.да видях че сте ми написали командата : chkdsk Е: /x /f /r , но понеже разбрах че трябва да направя проверката за системния дял,който ми е С: се сетих да го напиша с : chkdsk c: /x /f /r и после съответно при рестарт си изписваше че прави проверка на С: дялаТака че със сигурност съм направила проверка на С: дяла,спазвайки точно инструкциите ви.Нямам идея обаче защо ми се изтриха/заличиха или скриха програми от старт менюто и лентата.Освен това искам да споделя че и преди като самия комп си е изкал и си е правил scan and repair в повечето случаи го е правил на E: /несистемния/ дяла само и избирателно.Възможно ли е проблемът да е само в Е: ... И ако е мисля уикенда да направя пълна преинсталация и на двата дяла,с надежда че това ще помогне.Що се отнася до точния лог,който трябва да постна - силно се надявам това последното което съм прикачила да е точното което трябва Най-накрая успях да пусна Victoria/не че е кой знае каква трудност,просто аз съм мн зле... / Като приключи проверката се нядявам да успея да прикача и този файлListChkdskResult HOPE.txtListChkdskResult.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Май 4, 2017 Report Share Публикувано Май 4, 2017 Не. не е възможно проблема да е само на E:\ защото това пак е същия диск, но друг дял...Преинсталацията няма да реши проблема, защото проблема е хардуерен, а не софтуерен и диска най-вероятно е за смяна.Лог файловете обаче пак показват информацията само от проверката на дял E:\Както казах в един от предишните си постове пробвайте да намерите лог файла от проверката на C:\ по този начин: https://www.sevenforums.com/tutorials/96938-check-disk-chkdsk-read-event-viewer-log.html Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.