Jump to content

Търся програма за организиране на служебна кореспонденция.


Препоръчан пост

Привет, аз съм нов потребител в този форум.Имам нужда от помощ.За нуждите на работата ми е необходима програма, с която да организирам служебните пощи /кореспонденция/ на своите работодатели в Gmail. Кореспонденцията е динамична, на различни теми и с различни партньори. Ще ми се да мога да отнасям съответните писма в досиета или регистри с възможност за отчитане на срокове за отговор. Не знам дали се изразявам правилно. Не знам дали  има подобна програма. А може би Gmail има подобни функции. Досега не съм работила с нея и най-вероятно не я използвам ефективно. Ще съм благодарна, ако получа малко помощ и съвети.

Link to comment
Сподели другаде

Ако е за една пощенска кутия - може и с Gmail + Календара.

Ако имате офис пакета на Microsoft, може да ползвате Outlook - създаден е точно за такава работа.

Друг вариант е Thunderbird с някоя добавка, например Lightning.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...