Neda Публикувано Март 19, 2017 Report Share Публикувано Март 19, 2017 Привет, аз съм нов потребител в този форум.Имам нужда от помощ.За нуждите на работата ми е необходима програма, с която да организирам служебните пощи /кореспонденция/ на своите работодатели в Gmail. Кореспонденцията е динамична, на различни теми и с различни партньори. Ще ми се да мога да отнасям съответните писма в досиета или регистри с възможност за отчитане на срокове за отговор. Не знам дали се изразявам правилно. Не знам дали има подобна програма. А може би Gmail има подобни функции. Досега не съм работила с нея и най-вероятно не я използвам ефективно. Ще съм благодарна, ако получа малко помощ и съвети. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Март 20, 2017 Report Share Публикувано Март 20, 2017 Ако е за една пощенска кутия - може и с Gmail + Календара.Ако имате офис пакета на Microsoft, може да ползвате Outlook - създаден е точно за такава работа.Друг вариант е Thunderbird с някоя добавка, например Lightning. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.