Night_Raven Публикувано Февруари 15, 2017 Report Share Публикувано Февруари 15, 2017 Странно, би трябвало драйвърът да е работещ. Моля, опитай ръчно да актуализираш драйвъра през Device Manager с този. Ако е неясно, питай. Колкото до блокирането на изпълнимите файлове, можеш да опиташ с друг браузър. Файловете са напълно безопасни. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 15, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 15, 2017 Успешно инсталирах останалите, но сега пък архива на Atheros не може да се отвори поради непознат или повреден формат.Също, как точно би трябвало да го инсталирам ръчно? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 15, 2017 Report Share Публикувано Февруари 15, 2017 Не бях забелязал, че си със стара версия на WinRAR, която не отваря RAR5 формата. Прикрепям го в ZIP формат. Atheros L1c-L2c AR813x-AR815x-AR816x-AR817x Win7 2.1.0.25 (driver only).zip Разархивираш го на удобно място.Отваряш диспечера на устройства: десен клик върху Компютър -> Управление -> Диспечер на устройствата.Кликаш два пъти върху Мрежови карти.Десен клик върху съответното устройство -> Актуализиране на драйвера -> Прегледай моя компютър за софтуер за драйвери -> Преглед -> посочваш папката, която разархивира по-рано -> Напред. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 15, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 15, 2017 Супер, направих го! Благодаря ти много, човече, и дай Боже занапред вече всичко да е наред! Добре, че ви има вас да се отзовавате на нуждаещите се потребители като мен! Но по-добре е, разбира се, да знаем как да предотвратяваме евентуални проблеми, затова и искам за последно да те попитам дали би било възможно да ме посъветваш как оттук нататък цялостно да предпазвам системата на лаптопа, за да не се стига до такива грешки или коя програма да използвам за тази цел? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 15, 2017 Report Share Публикувано Февруари 15, 2017 Не мога да гарантирам, че всичко ще е наред. Ако има нов срив, ще е много добре да се прегледа файла на разтоварване. Няма някакъв магически начин или програма за сканиране и/или предпазване от подобни проблеми. Сривове до сини екрани се причиняват основно от две причини: нестабилни драйвъри или проблемен/дефектен хардуер.Най-доброто, което потребителят може да направи, е да поддържа драйвърите за хардуерните компоненти актуални. Обикновено по-новите драйвъри са по-стабилни и надеждни, защото с времето се откриват и отстраняват различни проблеми. За жалост има и случаи, когато по-нова версия на драйвър всъщност създава, проблем, който не е съществувал до момента, но това са изключения.При хардуера нещата са още повече извън контрола на потребителя. Евентуално могат да се предотвратят проблеми, дълчащи се на прегряване на някой хардуерен компонент, ако потребителят се грижи и почиства компютъра си периодично (или го носи на сервиз, ако сам не може да се справи). Ако обаче проблемът се дължи на някакъв дефект на някой хардуерен компонент, тогава няма как да се предотврати гарантирано. За по-подробна и техническа информация за сините екрани можеш да погледнеш тази тема. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 19, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 19, 2017 Напълно съм съгласна, така е. Странно, обаче, че дори и след като актуализирах благодарение на теб всички драйвери, през последните дни пак ми дава някакви грешки. Този път, когато използвам интернет или торент тракера със следното съобщение: An unhandled win32 exception occurred in iexplorer.exe/utorrent.exeTo prevent debugging go to Visual Studio for Just-In-Time debugging in Tools/Options/Debugging/Just-In-Time.exe, но не мога да намеря подобна папка или нещо, което да се съотнася към тази информация.За разлика от uTorrent-a, не изпозлвам по никакъв начин VS и е много странно защо точно тази програма е засегната. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 19, 2017 Report Share Публикувано Февруари 19, 2017 Дай пресни дневници от Глиф, моля. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 20, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 20, 2017 Заповядай.Logs_Ultimate_20.02_01.12.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 20, 2017 Report Share Публикувано Февруари 20, 2017 Забелязвам по-общи грешки, което прави откриването на проблема трудничко. По-притеснителното до известна степен е, че този тип грешки и проблеми често се дължат и на хардуерни проблеми с паметта и/или твърдия диск. Според тестовете, които си направила, такива проблеми не би трябвало да има, което прави ситуацията по-сложна. Операционната система с инсталирани актуализации ли е? Ако не е, пусни един Windows Update. Също така направи следното: десен клик върху Компютър -> Свойства -> Допълнителни системни настройки -> първия бутон Настройки... -> Предотвратяване на изпълнението на данни. Увери се, че е избрана опцията Вклчюване на DEP само за основни програми и услуги на Windows. Ако не е, я избери, кликни OK на всички прозорци и рестартирай. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 21, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 21, 2017 Имаше една единствена актуализация, когато проверих. Обикновено, всеки път, когато ми се покаже прозорчето с нови актуализации го кликам, дори и не веднага, но поне в рамките на същия ден. Проверих и настройките на компютъра и беше включен този DEP само за основни програми и услуги. Притежавам лаптопа от около 4 години и досега не се е налагало да го преинсталирам. Също, да не би факта, че го използвам всеки ден в рамките на по-голямата част от деня да довежда до неговото изхабяване, да го прави по-бавен и съответно податлив на такива грешки или е излишно в случая да си правя такива предположения? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 22, 2017 Report Share Публикувано Февруари 22, 2017 Излишно е. Опитай следното: отвори Старт -> напиши cmd в полето за търсене -> десен клик върху открития файл -> Стартирай като администратор. В командния ред напиши следната команда и натисни Enter:sfc /scannowИзчакай да свърши проверката. Накрая рестартирай компютъра.Поработи време и виж дали ще има проблеми.Ако има, моля, направи следното...Изтегли Windows Repair. Може да е портативната версия. Инсталирай или разархивирай и стартирай.Иди на подпрозорец Repairs и кликни Open Repairs.Остави отметки само на следните поправки: всички от 1 до 7, 19, 26 и 27.Кликни Start Repairs.Накрая рестартирай, дори и да не ти бъде предложено. Ако имаш проблеми след първата поправка, може да е от полза да дадеш следния дневник: C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Може да се наложи да го архивираш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lucky Willy Публикувано Февруари 22, 2017 Author Report Share Публикувано Февруари 22, 2017 Разбрано, благодаря отново за насоките! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.