Matt_Ragan Публикувано Ноември 20, 2016 Report Share Публикувано Ноември 20, 2016 Здравейте!От известно време получавам срив на интернет-връзката.В някои случаи не мога да я възстановя докато не рестартирам.На какво би могло да се дължи това?Вируси изглежда нямам защото освен антивирусната и MBAM проверявам от време на време и с ESET Online Scanner.Последният път след като рестартирах доста се забави излизането на прозореца за паролата.Освен това пак нямаше интернет.След последваща диагностика на мрежата ми излезе съобщение че адаптера Wi-Fi е забранен и да опитам да поправя това като администратор,след което нещата се оправиха. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 21, 2016 Report Share Публикувано Ноември 21, 2016 Не разбрах напълно. Т.е. всеки от тези спирания (сривове) е в резултат на безжичната карта бидейки забранена? Ако не си сигурен, изчакай следващото спиране и провери. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Ноември 22, 2016 Report Share Публикувано Ноември 22, 2016 Не,не винаги!Понякога се оправя и без да ми излиза съобщението за Wi-Fi адаптера.Просто последният път така стана. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2016 Report Share Публикувано Ноември 22, 2016 Дай информация за системата, и по-конкретно:- списък със стартиращите се обекти (дневник от Autoruns);- списък на инсталираните приложения;- дневници от Event Viewer;- доклад за хардуерните компоненти и операционната система;- информация за неразпознатите устройства.Използвай Глиф. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Ноември 24, 2016 Report Share Публикувано Ноември 24, 2016 Logs_Mat_23.11_20.26.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 26, 2016 Report Share Публикувано Ноември 26, 2016 Прегледах файловете, но не виждам нищо по-конкретно, което да причинява подобен проблем. Като цяло ще е добра идея да тестваш паметта и твърдия диск, за всеки случай. За паметта използвай Memtest86+. Изтегли съответния файл и си създай стартираща дискета, диск или флаш устройство, от което зареди и тестът ще започне автоматично.За тест на твърдия диск можеш да използваш Data Lifeguard Diagnostic for Windows, който можеш да изтеглиш от тук. Също така няма да е лоша идея да се актуализират драйвърите. Не са особено стари и е напълно възможно да не са причината за проблема, но е добра профоилактична практика за елиминиране на проблеми. Като за начало актуализирай тези:Драйвър за чипсетаДрайвър за безжичната картаДрайвър за LAN картата Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Ноември 27, 2016 Report Share Публикувано Ноември 27, 2016 Благодаря!Ще ги направя тези неща,но проблем има някъде.Вчера например след поредният срив,не можах да върна Интернета.Чак след рестарта се оправи.Освен това след всяко стартирване от известно време WinPatrol изкарва първото съобщение,след което като натисна "да" се появява другото такова,а ако натисна "не" след малко пак ми го изкарва. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 27, 2016 Report Share Публикувано Ноември 27, 2016 Явно проблемът е по-общ и не засяга специфично Интернет връзката. Това прави тестовете на паметта и твърдия диск още по-наложащи. Когато пускаш тест на паметта, остави го поне 2-3 часа. Ако има грешки, те ще се изведат в червено. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Декември 6, 2016 Report Share Публикувано Декември 6, 2016 Memtest показа 0 грешки,а другата програма-Test Result:Pass Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 11, 2016 Report Share Публикувано Декември 11, 2016 Извинявам се за закъснението. Актуализира ли драйвърите? Имало ли е сривове от тогава? Лаптопът минавал ли е някаква профилакика и почистване през последните месеци? Какъв тест изпълни на твърдия диск, кратък или дълъг? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Декември 11, 2016 Report Share Публикувано Декември 11, 2016 Тия грешки в eventvwr са вследствие на променени права.Цитирам описанието на човек имал проблем с Id 10016 DCOM(една от основните грешки в лога за системата): Първо пробвах до 10 стъпка. Но след рестарт също имаше грешка, след което довърших работите. Имах и друга подобна грешка, но в зависимост от описанието в event viewer, вместо LocalMachine беше system, но добавих system вместо LocalMachine и сега няма проблеми.You may find that the usual procedure to correct it (below) does not work for this specific error.1. Open Regedit.2. Go to HKEY_Classes_Root\CLSID\*CLSID*.Note: *CLSID* stand for the ID that appears in your event viewer error.3. Right click on it then select permission. 4. Click Advance and change the owner to Administrators. Also click the box that will appear below the owner line.5. Apply full control.6. Close the tab then go to HKEY_LocalMachine\Software\Classes\AppID\*APPID*.Note: *AppID* is the ID that appears in your event viewer.7. Right click on it then select permissions.8. Click Advance and change the owner to Administrators (not Administrator).9. Click the box that will appear below the owner line.10. Click Apply and grant full control to Administrators. (leave REGEDIT open)For the specific error that's the subject here, the AppID "Default" will not list a Data entry. It will instead show "(value not set)". Thus, the steps just outlined can be followed to grant full permissions to both the CLSID and the AppID. But from that point follow my second post. The steps below shouldn't be needed.11. Press Windows key and R, to bring up the RUN box.12. Type dcomcfg and <enter>13. Click Computer, click my computer, then click DCOM.14. Look for the corresponding service (in the Data column) that appears as the AppID "Default" entry.As an example, look for the one that appeared at the right panel of the RegEdit. For example, the AppID Registry (316CDED5-E4AE-4B15-9113-7055D84DCC97) contains the "Immersive Shell" Data with a (Default) as a name. So in DCom you would search for "Immersive Shell."15. Right click on it then click properties.16. Click security tab then click Customize in the Launch and Activation permissions section. Click Edit. Click Add. Add Local Service. Then apply.17. Tick the Local Activation box. Освен това в Control panel Power Options задай High performance: И намери начин да освободишп място на твърдия диск - при такова ниво на заетост (98.9972%) рискуваш системата да се срине!!! Дори с това трябва да започнеш.Изтрий съдържанието на %temp% и %windir%\temp като преди това разреши показването на скритите файлове и паапкиhttp://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2014/01/ximg_52e6de7dd3028.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.KhCfNTniiT.png http://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2007/04/WindowsLiveWriter/ShowHiddenFilesandFoldersinWindowsVista_1330E/421x504ximage,P7B0,P7D,P5B1,P5D.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.W-U214EuNo.pngмахни и отметката на “Hide protected operating system files”Кликни Apply > OK Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Декември 12, 2016 Report Share Публикувано Декември 12, 2016 Драйверите ги актуализирах,Сривове от тогава засега нямам,но от известно време не винаги страниците ми се зареждат,а и нета ми на моменти не е с очакваната скорост,пък и системата като цяло ми се струва малко бавна.Освен това изчезна съобщението на WinPatrol.Лаптопа не е минавал профилактика и почистване.Все още е в 2-годишна гаранция,която изтича след няколко месеца.Тестът на твърдият диск бе дълъг.ExaFlor,от така написаният цитат на английски,неразбирам някои неща.Обяснете,ако обичате на български като на профан като мен какво трябва точно да направя.Част от съдържанието на папка temp изтрих.Другата не ми позволи.Не мога да намеря къде се намира папка %windir%. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Декември 12, 2016 Report Share Публикувано Декември 12, 2016 Натисни едновременно http://www.itjive.com/wp-content/uploads/2015/01/winkey1.jpg + R и напиши %windir%\temp Кликни ОК. Ще иска разрешение за достъп - потвърди.Като се отвори прозорецът на Windows Explorer натисни Ctrl + A и натисни Shift + Del. Потвърди.Изтегли и инсталирай на флашка windirstat, Стартирай и укажи дял C за сканиране. Като завърши, публикувай снимка на сканираното. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mat ragan Публикувано Декември 15, 2016 Report Share Публикувано Декември 15, 2016 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Декември 15, 2016 Report Share Публикувано Декември 15, 2016 Извинявай, мой пропуск - натисни F5 да покаже свободното пространство.Този диск разделен ли е? На системния дял няма място мултимедийно съдържание. Ако не е разделен дискът, е добре да се направи и всички BG/USA папки и подобни да се преместят на свободния дял. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.