IVAN Публикувано Ноември 11, 2016 Report Share Публикувано Ноември 11, 2016 Здравейте,предоставиха ми един компютър, който последния месец е имал 4-5 сини екрана. Взех само последните два dump-a от сините екрани. Прикачам ги да ги видите и вие. Компютъра в Windows 7 x64, Lenovo e560. От тези два dump-a виждам следното: DEFAULT_BUCKET_ID: WIN7_DRIVER_FAULTPROCESS_NAME: SourceTree.exeиDEFAULT_BUCKET_ID: WIN7_DRIVER_FAULTPROCESS_NAME: WUDFHost.exe В по-старите файлове причините са подобни(при нужда мога да ги прикача и тях) Ъпдейтнал съм драйварътите/BIOS-a, но dump-овете не ме насочват, къде е коренът на проблема. Ще съм благодарен за помощ за ваша страна.dumps.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 11, 2016 Report Share Публикувано Ноември 11, 2016 При какви обстоятелства се появяват тези сини екрани? Колко често? Можеш да натовариш компоненти и да видиш дали се появи такъв екран. Тествани ли са паметта и твърдия диск? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Ноември 11, 2016 Author Report Share Публикувано Ноември 11, 2016 Няма конкретни обстоятелства. При работа с браузър, eclipse и sourcetree. За последните месец има около 10 сини екрана.Ще ги натовара скоро компонентите и ще споделя информация.RAM-та e тествана преди около месец с Microsoft-ския инструмент(mdsched.exe). Харддиска скоро ще го тествам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 11, 2016 Report Share Публикувано Ноември 11, 2016 Лично аз бих тествал паметта с Memtest86+, а твърдият диск с инструмента на производителя, за предпоичитане под DOS, ако е възможно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Ноември 16, 2016 Author Report Share Публикувано Ноември 16, 2016 Натоварих HDD с Samsung Magician и резултата в в прикачения файл. С Memtest86+ теста стига до 90% и компютъра се рестартира(без син екран). Компонентите ще ги натоваря тези дни с вградения за тестване инструмент на Lenovo. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 16, 2016 Report Share Публикувано Ноември 16, 2016 Ако има повече една плочки памет, опитай да тестваш поотделно с всяка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Ноември 16, 2016 Author Report Share Публикувано Ноември 16, 2016 Забравих да спомена, само една 8GB е. Ще видим и lenovo инструментчета какво ще кажат за нея. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Ноември 22, 2016 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2016 HDD - изглежда окей.RAM-та с Memtest86+ прави рестарт към края на теста.Lenovo инструмент минава успешно всичко. Не мога да подменя RAM-та, тъй като е в гаранция.Венци, какво ти е мнението на теб? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 23, 2016 Report Share Публикувано Ноември 23, 2016 Т.е. дори не успява да завърши един pass? Ако ти се занимава още, можещ да Опиташ да стартираш Memtest86+ в режим на съвместимост, трябва да имаш такава възможност (секунди) още в началото, преди да започния самият тест. Мисля, че беше някой от F клавишите.Алтернативен вариант е да се натовари паметта с Prime95: стартираш -> Just Stress Testing -> Blend (трябва да е избран по подразбиране) -> OK. Оставяш го поне 2-3 часа. На захранване разбира се, като дори можеш да премахнеш батерията, че може да му стане жежко. Друг, не особено приятен вариант, е да се преинсталира операционната система напълно (евентуално дори с WIndows 8.1) и да се инсталират актуални драйвъри. Идеята е да се сведе до минимум шансът да е софтуерен проблем. Иначе, ми се стува, че нещата отиват към (оторизиран) сервиз. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.