pupi Публикувано Април 23, 2016 Report Share Публикувано Април 23, 2016 Здравейте,от известно време,започвайки да говоря през Скайпа,по различно времетраене след започване на разговора изчезва звука от лаптопа.Чуват ме от другата страна,виждат ме а аз не ги ччувам,само ги виждам. След рестарт,звук вече има,но след време,отново изчезва /звука/ Погледнах драйверите,помъчих се да ги активирам,пише,че всичко е наред.Лаптопа ми е Тошиба,ОС Windows 10. Windousa ми е активиран. Моля за помощ!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 24, 2016 Report Share Публикувано Април 24, 2016 След колко време изчезва? Ако рестартираш лаптопа и веднага след като зареди, без да стартираш нищо допълнително, започнеш да говориш, пак ли спира?Има ли проблем по време на гледане на филм или клип от YouTube, или слушане на музика?Качи дневник от Autoruns и информация хардуера.Можеш да използваш Глиф. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 24, 2016 Author Report Share Публикувано Април 24, 2016 Здравей,но не мога да изпратя резултата.Много е трудно.Temperatures.txtTemperatures.txtTemperatures - Copy.txtProcesses.txtPCIZInfo.txtInstalledPrograms.txtPCIZInfo.txtInstalledPrograms.txtEventErrorsSystem.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 24, 2016 Report Share Публикувано Април 24, 2016 Не разбирам кое му е трудното да прикрепиш създадения на работния плот архив. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 24, 2016 Author Report Share Публикувано Април 24, 2016 Извинявай,ако можеш /а ти можеш/ помогни,ако не-довиждане!!!!! И знай,че човек требва да бъде любезен.!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 24, 2016 Report Share Публикувано Април 24, 2016 Ироничното е, че говориш за любезност, а ти самият не си любезен. Не че нещо, но ти си този с проблема, та е доста в твой интерес да не се държиш нахално. Това, което си качил, не е пълноценна информация. Глиф създава архив на работния плот. Прикрепи него, не отделните файлове. Не може да не си видял архива, след като си го разархивирал, за да извлечеш файловете, които си прикрепил. И все пак, ако толкова го искаш, ще напусна темата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 25, 2016 Author Report Share Публикувано Април 25, 2016 По - добре да не спорим излишно,изпрати ми твоята тема,за това как се прикачват файлове,написана много отдавна и четена от мен но забравена !!!! Моля! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 25, 2016 Report Share Публикувано Април 25, 2016 Продължавам да недоумявам къде е проблемът. Ето ти две снимки, които се надявам да те ориентират: http://i.imgur.com/zHddQ0i.png http://i.imgur.com/EWUdo0i.pngedif.7z Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 25, 2016 Author Report Share Публикувано Април 25, 2016 Моля,извини ме,но ще продължа след няколко часа.Да не ти отнемам от времето Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 25, 2016 Author Report Share Публикувано Април 25, 2016 Програмата Glyph свърши своята работа и записа файла на десктопа.Но аз не мога да го изпратя в Софтвизиа.Срам ме е!!!!!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 25, 2016 Report Share Публикувано Април 25, 2016 На снимките, които беше качил, видях, че имаш както архив, така и разархивирана папка с името на архива. Прикрепи архива. Това е файлът с икона с папка и цип на нея. Не е нужно да го качиш тук. Можеш да го качиш и в онлайн хостинг (да речем Dox.bg) и да дадеш линк. На мен ми трябва целия архив. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 25, 2016 Author Report Share Публикувано Април 25, 2016 http://dox.bg/files/dw?a=e5618e2067 http://dox.bg/files/dw?a=fb96aa19e2 http://dox.bg/files/dw?a=401f9e6ccf http://dox.bg/files/dw?a=486051f950 http://dox.bg/files/dw?a=2380f31392 http://dox.bg/files/dw?a=6dff397c32 http://dox.bg/files/dw?a=409f447b9a http://dox.bg/files/dw?a=d306b5270d http://dox.bg/files/dw?a=b36458402b Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 25, 2016 Report Share Публикувано Април 25, 2016 Повярвай ми, наистина не искам да звуча негативно или обидно, но за пръв път виждам потребител, който толкова си усложнява живота и вместо да прикрепти ЕДИН ЕДИНСТВЕН файл прикрепя една камара. Като за начало бих ти предложил да премахнеш SUPERAntiSpyware. Програмата отдавна не е това, което беше. Считам я за напълно излишна и безполезна. Затова ти препоръчвам да я разкараш. Ако го направиш, рестартирай компютъра след това. Виждам, че освен нея имаш и Malwarebytes Anti-Malware и HitmanPro. Пусни по едно сканиране с тях (или поне с първата) за всеки случай. Също така бих препоръчал да опиташ да инсталираш драйвер за звуковата карта. Надявам се този да проработи. Друг съвет да е направиш проверка за повредени/липсващи системни елементи. Ето как:- стартирай команден ред като администратор (кликни върху бутона за търсене в лентата за задачи, напиши cmd, кликни с десния бутон върху файла и избери опцията за стартиране като администратор);- в командния ред въведи следната команда и натисни Enter: DISM /Online /cleanup-image /RestoreHealthМожеш да копираш текста (ако не ти се пише на ръка) и да го поставиш в командния прозорец (с десен клик). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pupi Публикувано Април 26, 2016 Author Report Share Публикувано Април 26, 2016 Здравей,след като въведох текста се изписа този текст: " Deployment Image Servicing and Management tool version:10.0.14295.1000 Image version:10.0.14295.1000 Всичко друго направих,ще го рестартирам и просто ми трябва време,да говоря с някой по Скайпа и да видя резултата. За сега ти благодаря!Аааа,чакай,на "comand prompt" още е написано нещо. Колко време трябва да се чака до края? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 26, 2016 Report Share Публикувано Април 26, 2016 Не прекъсвай изпълнението на DISM командата. Остави я да си свърши работата. Казвам го в случай, че ти се струва, че нищо не се изпълнява. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.