Jump to content

Проблем с тонколони Edifier R2730DB


Препоръчан пост

Здравейте,

още преди няколко месеца при включване на bluetooth-та на тонколоните започваха да шумят гадно, но след изключване и включване се оправяха. От вчера обаче този проблем остава и вече не се появява само чрез bluetooth, а и през останалите възможности (за coaxial не съм пробвал защото нямам такъв кабел). Това което съм забелязал е че като сменя характеристиките на звука ( от 16bit на 32bit или честотата) за секунди се оправя, но после е пак същото. 

 

Първоначално като се включат звука е добре, но като минат няколко секунди става ужасен. Прикачил съм един запис на който след 12-тата секунда започва проблема със звука (преди това време звука не е хубав, но това е от микрофона), а после към 25-та секунда съм изключил музиката, за да се чуе, че шумът остава докато не се изключат. Понякога шумът започва още с включването им. Не съм ги усилвал на 100% от много време затова не знам причината за възникването на проблема.

Ето го файла:

 

 

Пробвал съм да ги включа на различни контакти и различни източници на звук, но винаги се появява този проблем. Предполагам нещо от захранването? Тонколоните са много често включени и в задната част понякога е ставало доста топличко.

 

Със сигурност няма да се размине сервиза, но поради моята непохватност преди време гаранцията няма да важи затова ме интересува колко скъпо ще ми излезе и ако проблема е малък дали ще си струва сам да ги оправя? Ама колко ми е гадно от това... тъкмо обмислях закупуването на Edifier R 980T, за да имам съраунд звук и тея ще "решат" да се развалят!  :crazygirl2:

Благодаря предварително!

Link to comment
Сподели другаде

Не мога да кажа на какво се дължи проблемът. То е ясно, че се дължи на електрониката, но не мога да знам точно на коя част.

 

Дали дефектът се е проявил в следствие на температурата, не мога да кажа. Не би трябвало. Поне на теория. Това са общо взето висок клас стерео мултимедийни колони на реномиран производител, което значи, че трябва охлаждането да си е изчислено както трябва.

 

Не знам какво си правили, за да си мислиш, че няма да ти признаят гаранцията, но не пречи да се обърнеш към магазина, от който си ги закупили, или директно към вносителя. В най-лошия случай ще трябва да ги прежалиш, което може би вече си направил... Дори и да не ги подменят, може би ще предложат някакъв компромисен вариант за отремонтиране, т.е. да заплатиш някаква сума, но не цялата. Не пречи да попиташ.

 

Имал съм подобни изживявания и те разбирам напълно. Особено след като също си закупих същия комплект колони наскоро. Сега обаче и аз съм притеснен за моите.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...