naskobk Публикувано Декември 13, 2015 Report Share Публикувано Декември 13, 2015 Искам да споделя наблюденията ми от личен опит снякой хора опитващи се да работят с персонален компютър,без да са наясно какво правят.Проблема е следният., преинсталирам операционната система на един познати в същото време, той успява да е прецака в рамките на два дни.1. Оказа се че операционната му система не е имало нужда от преинсталация, тъй като компютъра му е стар и малко бави при зареждането на някой програми., След като преинсталирах операционната му система Уиндоус 7, се е оказало че проблема пак е същия, но той не можел да си влезе в скайп, тъй като му е блокиран профила, но той го разбра едва тогава, когато му доказах че в моя профил влизам чрез неговия компютър, без никакви проблеми.2.Направил е най - голямата простотия, която може само един примат да направи, изключил кабела по време на ъпдейт, и компютъра блокаж от всякъде, не може да зареди операционна система, сега трябва чрез уиндоус поправка, да го оправям.Та въпроса ми е следният: как се справяте с компютърните примати?, тъй като ми пили нервите цяласедмица. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 13, 2015 Report Share Публикувано Декември 13, 2015 Айнщайн е казал: „Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен.“ Няма лек за човешката глупост. В някои случаи, когато става въпрос за ИТ ситуации, не е толкова глупост, колкото необразованост. Т.е. потребителят би се научил и запомнил, ако му се обясни. За жалост това са по-скоро изключенията от правилото. Според мен най-доброто, което можеш да се направиш, е да обясниш защо трябва или не трябва да се прави дадено нещо и да се надяваш човекът да разбере и проумее. Няма книги или ръководства из Интернет, които да съдържат достатъчно брой общи съвети за работа с компютри. Невъзможно е да се обвахант всички потенциални грешки, които потребител може да допусне. Не че въпросните „примати“ биха прочели нещо такова така или иначе. P.S.: моля, не публикувай едно и също нещо повече от веднъж. Превръща се в спам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Декември 13, 2015 Author Report Share Публикувано Декември 13, 2015 Извинявай обаче не видях, че се е публикувало сигурно компютъра ми е слаб,или бавно се рефрешфа форума,може да изтриеш излишните коментари в другите теми. Поздрави......... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Декември 13, 2015 Author Report Share Публикувано Декември 13, 2015 Ако може да ми кажете някакъв читав начин за Windows 7 repair, че от час и половина не мърда системата,или трябва да се чака повече., ако някой знае правилните стъпки нека сподели,да не бъркам нещо? Имам оригиналният бутващ диск на оперционната система.Ако може да ми кажете какви са стъпките за поправка на операционната система, да не пропускам нещо? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
draco_volans Публикувано Декември 13, 2015 Report Share Публикувано Декември 13, 2015 Ще започна първо с това - НЕ обиждайте животните. Те перфектно знаят и оперират в средата, в която се намират! Човек не може да го постигне.Удачно е, за да си спестиш ядове (не от гледна точка цялостна производителност), след като оправиш системата на твоя ближен, да направиш един имидж-backup на системата със софтуер от типа на Macrium reflect (има и други, разбира се). Записваш един стартиращ диск и си го слагаш в джоба. При зор - възстановяваш системата за около 20 мин. Даваш само абстрактни обяснения за проблема и причините, които са го предизвикали (така имаш възможност да избегнеш бъдещи проблеми по-дълго, като вдигаш fear-factor-a на ситуацията, с надеждата даденият потребител да напрви асоциация на ниски ниво, че дадено негово действия може да доведе до нежелани последствия (подходът подлежи на импровизация).) Във всички случаи - в теб е възстановителният диск (можеш да си изведеш backup-a и на външен носител). Това е изцяло за твое улеснение. От опита ми с поддръжката на административни машини, отдавна съм стигнал до извода, че колкото по подробен и верен в обясненията си съм, толкова по-висока е скоростта, с която казваното излиза от другото ухо на потърпевшия (скоро, очаквам да чуя гърма на свръх-звуковата бариера). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.