Sten Публикувано Октомври 24, 2015 Report Share Публикувано Октомври 24, 2015 Здравейте.Вкарах си двете пощи в Thunderbird - едната на POP3, другата на IMAP - ако има значение. Получавам писма и на двете, но като се опитам да изпратя от втората и ми излиза горната грешка. Потърсих и уж има решение, но при мен това не помага. Гледам настройките на едната поща и на другата и не виждам някъде да има проблем. В един руски форум е обяснено по-подробно и аз уж разбирам руски, но някои специфични думи ми се губят...Ако не успея да реша проблема, ще помогне ли ако си изтрия единият акаунт и го направя отново, само че не на IMAP, а пак на POP3? Ще ми изчезнат ли писмата, които съм писал в този акаунт? Всъщност може да се окаже, че не съм успял да изпратя нищо от проблемният акаунт, а писмата в папка Sent съм ги писал всъщност в уебпощата... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 24, 2015 Report Share Публикувано Октомври 24, 2015 Би ли казал дали тези две пощи са @gmail, @yahoo, @abv (мейл провайдъри) или имейли към собствен домейн. Ако е собствен домейн, то на споделен хостинг ли е или собствен сървър? Спрямо грешката предполагам си със собствен домейн на собствен сървър с Postfix мейл сървър. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sten Публикувано Октомври 25, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 25, 2015 Пропуснах да уточня. Двете ми пощи са правени в mail.bg. Реших да ги "вкарам" в пощенска програма, защото започнах да получавам много спам и уеб-пощата не се правяше добре. А пощенската програма физически се намира на лаптоп с линукс Минт 15. Не съм много наясно в тази област, затова моля въпросите и поясненията да са на по-разбираем език.Благодаря!Отделно от конкретният проблем или като възможно решение ме интересува също дали и какви възможности имам да "мигрирам"(да си прехвърля написаните в двете пощи през Thunderbird писма) към друга пощенска програма/друг физически компютър/друга ОС - в различни комбинации. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 25, 2015 Report Share Публикувано Октомври 25, 2015 Провери дали настройки са по следния начин: Пример:За POP3:Протокол: POP3Входящ сървър: pop3.mail.bgПорт: по подразбиране или 110За IMAP:Протокол: IMAPВходящ сървър: imap.mail.bgПорт: по подразбиране или 143Изходящ сървър: smtp.mail.bgПорт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата. Потребител и за двата протокола: neshto@mail.bg Нека оправим грешката и след това ще опиша как да си ги мигрираш към друга мейл програма, ако е нужно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
naskobk Публикувано Октомври 26, 2015 Report Share Публикувано Октомври 26, 2015 Здравей Sten, искам само да те предопредя,че ако използваш Протокол: POP3, за mail.bgпочти сигурно е че всички писма от входящата ти пощана сървара на mail.bg, ще се изтрият и ще сепрехвърлят автоматично на локалния ти сървар в компютъра,при мен се е случвало на два пъти и ми се е налагало да ги наливамобратно от локалният сървар на компютъра към електронната поща,но това става само с протокол IMAP, където файловете се пазят на външен сървър,прочети внимателно каква е разликата между двата протокола,преди да решиш какво да правиш, тъйкато според мен POP3,може да ти направи големи мизерии с електронната поща. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sten Публикувано Октомври 26, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 26, 2015 Потребител и за двата протокола: neshto@mail.bgТова именно Account Name ли се превежда? Защото на едната поща съм писал familiya@mail.bg, а на другата - ime@mail.bg. Тоест на двете места еднакво ли трябва да е? User Name съм го писал аналогично в двата случая. За Authentication Method и на двете пощи е Normal Password.Здравей Sten, искам само да те предопредя,че ако използваш Протокол: POP3, за mail.bgпочти сигурно е че всички писма от входящата ти пощана сървара на mail.bg, ще се изтрият и ще сепрехвърлят автоматично на локалния ти сървар в компютъра,при мен се е случвало на два пъти и ми се е налагало да ги наливамобратно от локалният сървар на компютъра към електронната поща,но това става само с протокол IMAP, където файловете се пазят на външен сървър,прочети внимателно каква е разликата между двата протокола,преди да решиш какво да правиш, тъйкато според мен POP3,може да ти направи големи мизерии с електронната поща.Това го разбрах по неприятният начин. После разбрах, че с промяна на настройките може да се направи така, че да не ти затрива писмата от уебпощата и така разликата между двата протокола става съвсем малка... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 27, 2015 Report Share Публикувано Октомври 27, 2015 Прилагам снимка и обяснение за всяко едно поле:Your name: Пишеш какво решиш, така ако ми пратиш имейл ще ми излезе това което си попълнил.Email address: Твоя имейл адрес(с който се логваш в уеб мейл)Password: Паролата ти:Incoming: настройки спрямо протоколаOutgoing: настройки спрямо протоколаUsername: Твоя имейл адрес(с който се логваш в уеб мейл) "едната на POP3, другата на IMAP - ако има значение. Получавам писма и на двете, но като се опитам да изпратя от втората и ми излиза горната грешка." Ако разбирам правилно имаш проблем с IMAP настроения акаунт/имейл? "писал familiya@mail.bg, а на другата - ime@mail.bg" Ако това са два различни имейла, значи всеки си има различни настройки. Пример: familiya@mail.bg е настроена POP3:Входящ сървър: pop3.mail.bgПорт: по подразбиране или 110Изходящ сървър: smtp.mail.bgПорт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата.Email Address и Username(от най-горната част на този коментар): familiya@mail.bg ime@mail.bg е настроена IMAP:Входящ сървър: imap.mail.bgПорт: по подразбиране или 143Изходящ сървър: smtp.mail.bgПорт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата.Email Address и Username(от най-горната част на този коментар): ime@mail.bg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sten Публикувано Октомври 27, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 27, 2015 При мен прозорецът изглежда по-различно - дали от версията на програмата(17.0.5), или от това, че е за линукс. Вероятно ще опитам и аз да покажа някакви снимки, но след няколко дни, че сега трябва да уча за един изпит. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 28, 2015 Report Share Публикувано Октомври 28, 2015 Дори и да си с друга версия, то снимката ще е подобна и настройките същите. Успех с изпита. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sten Публикувано Ноември 1, 2015 Author Report Share Публикувано Ноември 1, 2015 Това са ми настройките за проблемната поща. Не виждам нещо нередно.Account SettingsAccount Name: ime@mail.bgEmail Address: ime@mail.bgSignature text - празноOutgoing Server(SMTP): ime@mail.bg - mail.mail.bg---------Server SettingsServer Type: IMAP Mail ServerServer Name: imap.mail.bgUser Name: ime@mail.bg Port: 143Connection Security: STARTTLSAuth. Method: Normal Password----------Outgoing Server(SMTP) Settingsime@mail.bg - mail.mail.bg Port:25familiya@mail.bg - mail.mail.bg (Default) Port: 25 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Ноември 1, 2015 Report Share Публикувано Ноември 1, 2015 Смени изходящия сървър на - smtp.mail.bg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.