Jump to content

Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини


Препоръчан пост

  • 4 weeks later...
  • Отговори 107
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

Поръчах си ей тия слушалки от Music World. Точно черният цвят беше изчерпан и според информацията на сайта, ако искам точно черните, трябваше да изчакам около месец, да ги доставят, с което по принцип бях съгласен. В първия работен ден, след ваканцията, ми се обадиха за потвърждение на поръчката и също казаха, че ще ги доставят до месец. Вчера, обаче ми позвъниха, че днес мога да си ги взема.. Изглежда съм изтеглил подходящата по дължина клечка, в този аспект и не се наложи да чакам много. Доволен съм от обслужването на магазина, в конкретния случай и давам 5 точки.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...

Закупих ей тази RAM памет от e-mag. В случая, безплатната доставка надделя над другите on-line търговци. Доставката беше за 48 часа. Доволен съм от продавача..., този път, 5 точки.

Link to comment
Сподели другаде

Наскоро закупих Beyerdynamic DT 770 Pro от Music Division. Цената беше приемлива, макар да можеше и по-ниска да беше, но доставката беше скъпа за продукт с тези размери и маса, да не говорим, че за тези пари очаквах и да е безплатна. Оказа се и че формата им за връщане на продукти не работи коректно, защото не бяха получили моята заявка да върна първоначално избрания продукт (Beyerdynamic DT 990 Pro), а и по телефона не звучаха особено ентусиазирани, че ще трябва да подменят стока, защото първият ми избор не ми е допаднал. Също така ме таксуваха и за изпращането на втория артикул, нищо, че беше на половин цена на оригналната доставка, което пък ме кара да се замисля, защо оригиналната доставка е толкова скъпа.

 

Като цяло нямам някакви големи оплаквания, но определено не съм и очарован. Оценката е 3.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...

Наскорошно впечатление от Ардес.бг:

 

Собственик съм на лаптоп Asus N56JR, закупен от Ардес.бг, след онлайн поръчка преди почти две години. Лаптопът все още е в гаранция. Случката е следната: Нося го в магазина на Ардес в София заради разхлабени панти – резбата на болтчетата, които придържат пантите към корпуса е развалена и болтовете не могат да бъдат затегнати. Оставям лаптопа в сервиза за диагностика, като бивам предупреден, че подобен тип повреди обикновено не се покриват от гаранцията. Разочаровам се, защото ми се струва странно такъв проблем да не се включва в гаранционната клауза, но след като прочитам в самия документ, виждам, че там е упоменато, че механични повреди по панела и корпуса не се покриват и се съгласявам със ситуацията без да споря. Няколко дни по-късно от сервиза се свързват с мен, обясняват ми, че пантите са „отворени“ и ремонтът им ще струва 95 лв (+ вътрешно почистване на лаптопа, което бях поръчал). Оставам неприятно изненадан от високата цена, която ми се струва неадекватна за подобен тип ремонтна дейност. Казвам си: „давам 100 лв, но поне работата ще бъде свършена както трябва и няма да се занимавам повече“. Съгласих се с осъществяването на ремонта.

Около 10 дни по-късно, след мое обаждане в сервиза, разбирам, че ремонтът е завършен. Отивам, обяснява ми се, че е използвана смола за залепване на пантите. Пробвам движението на монитора, забелязвам, че е доста по-затегнато и неподатливо отколкото беше преди, но решавам, че това е добър знак за здравината на пантите. Питам за гаранция за ремонта – служителят ми отговаря, че няма такава и че винаги е възможно да се развали пак, трябва да го отварям по-внимателно. Преглъщам намека, че повредата се дължи на неправилна потребителска консумация, плащам и си тръгвам.

Още на следващия ден, при отваряне започва да се чува подозрително щракане, но не разбирам откъде. Очевидно е свързано с концентрираното напрежение в натегнатите панти, но на пръв поглед не става ясно дали има реален проблем. Дни по-късно разбирам, че щракането идва от това, че при отваряне на мониторната част, корпусът, в който се намира екрана, буквално се разделя на две. Движението на панела по пантите е затруднено дотолкова, че напражението се предава върху корпуса, който се прегъва и разглобява. Стреснат при вида на разпадащия ми се корпус и бесен на факта, че отново съм в изходна позиция, но със 100 лв назад, се връщам в магазина на Ардес в София, обяснявам каква е ситуацията, натъртвам на това, че новата повреда е следствие на ремонта като показвам, че болтовете на пантите са капсулирани при предния ремонт, и няма как новия проблем да е следствие от моя намеса. Посреща ме скептичния поглед от страна на служителката тип „пак си си счупил лаптопа и твърдиш, че сме ти виновни“. Търпеливо изчаквам изготвянето на нов сервизен протокол, служителката ми обяснява, че техниците пазят регистър с ремонтите и ще видят какво се е правило преди това. Разчитам на лоялното отношение на фирмата към дългогодишен клиент, примирявам се с факта, че през седмица си разхождам лаптопа до другия край на София, за да слушам забележки, относно това, как не го поддържам достатъчно внимателно, забравям, че съм платил 100 лв за залепване на панти на лаптоп в гаранция, получавам повреден корпус и си казвам: „ще оправят каквото са объркали, взимам си компютъра и приключваме“.

Да ама не. Няколко дена по-късно – обаждане: „Колегите провериха за какво става въпрос, налага се смяна на шината в корпуса, само че тя е много скъпа – ще струва над 200 лв“. Причерня ми, последва 20 минутен безумен разговор по телефона, който беше по-подходящ за пазарлък за джапанки на Илиенци, отколкото за сервизна поддръжка. Човекът от сервиза упорито твърдеше, че новата повреда отново е следствие на грубо отношение към техниката и че няма общо със сервизната намеса. Той ме бил предупредил, че ако не внимавам, може пак да се развали. Само че той не се е развалял пак – пантите са си безупречно безкрайно натегнати, така както ми бяха и връчени. Самият служител ми обяснява, че напражението се предава от тях върху корпуса, но тъй като той не се е бил отворил в магазина, когато съм си взимал лаптопа обратно, те не са виновни. Ако са били знаели, че ще стане така е нямало да го направят. Същевременно аз съм виновен, защото повредата се е получила при мен. Е, при положение, че напрежението идва от пантите, аз какво мога да направя за да предотвратя повредата? Беше ми обяснено, че трябва да си избера – или хлабави панти, или отварящ се корпус. Или да си платя за новия ремонт и поръчката на нова част.

Отидох и си прибрах техниката с всички сервизни протоколи и без допълнителни намеси след първоначалния ремонт – исках да имам доказателство, че текущият проблем е следствие на сервизната намеса. Мисля, че това може да бъде адекватно установено с подходящата техническа експертиза.

Държа да отбележа, че не използвам лаптопа си за шейна, нито за дъска за гладене. Работата ми е свързана с него, избирах го дълго време, беше ми ценна покупка, за която работих и заделих средства. Държах да го закупя от ардес.бг, защото съм дългогодишен клиент на фирмата и съм останал с добри впечатления. Не беше никак евтин. Пазя го. Каквото и да означава „грубо отваряне на монитора“, не го правя.

Грешки при ремонтна дейност стават. Когато те са очевидно следствие на конкретна ремонтна манипулация, е нормално новите повреди да бъдат оправени за сметка на фирмата. Нормалното поведение в тази ситуация за мен беше лаптопът да бъде прибран за нов ремонт, който да не бъде допълнително таксуван, да получа, това за което съм си платил първоначално и да остана сравнително доволен като клиент, без много шум. Колкото и да се опитвам да видя различна гледна точка, фактите са: занесох лаптоп за ремонт на панти, получих разделящ се корпус на екрана.

Бих се радвал ситуацията да бъде разгледана от трета страна, за да се изясни кой - крив, кой – прав и да знам дали да се обръщам към съответната комисия.

 

С пожелание за весели празници

Link to comment
Сподели другаде

Закупих телефон от SmartPhones.bg миналия петък. Поръчах вечерта, а в събота сутринта ми се обадиха за потвърждение. В понеделник си получих стоката. Доста пъргаво, от което съм доволен. По принцип, когато съм поръчвал от други магазини в петък, не съм очаквал обаждане по-рано от понеделник. Отношението беше коректно. Цена на доставката 7 лв по Еконт. За безплатна доставка, искат закупуване на стока над 499 лева... Което си е минус, но предвид коректността и това, че само там намерих на приемлива цена (за у нас), телефона, който търсех, давам 5 точки.

Link to comment
Сподели другаде

smartphone.bg

 

Закупих един телефон от там преди време. Обаждането и доставката бяха бързи. Доставката е безплатна за продукти до 100лв, което според мен не е голямо ограничение предвид това, че трудно се намират "умни телефони" за под 100лв. Цената на телефона, който взех беше най-добрата в Българските магазини. За сега телефона е добре. Доволен съм - 5 точки.

 

emag.bg (допълнение към предишното ми мнение)

 

Някъде към 1.4.2016г. изпратих аудиокартата ми Asus Xonar U7 поради досаден проблем. След попълването на формуляра минаха към 2-3дни преди някой да ми се обади. След като я пратих не ми изпратиха никакво съобщение, че са я получили. На 11.4.2016г. получих съобщение, че картата е заменена и от 24 до 48 часа ще е при мен. На 12.4.2016г. пристигна новата карта, както и в случая на Night_Raven, и тук беше с друга опаковка. Все пак за сега съм доволен. 

 

Nikem-Bg (допълнение към предишното ми мнение)

Поръчах преди 2-3 месеца една конфигурация. Този път, за разлика от всичките пъти когато съм поръчвал, има всичко налично. Доставката беше бърза и частите добре опаковани и работещи (за сега). В предишния пост съм оценил магазина за 5. Сега е същото.

 

vikiwat.com

Направих няколко поръчки от там. Цените може да не са от най-добрите, но... Потвърждението беше бързо, както и доставката. Има безплатна икономична доставка. Сайта им е доста приличен. Като цяло съм доволен - 5 точки. 

Link to comment
Сподели другаде

Regular, благодаря, че се регистрира, за да споделиш мение.

 

Позволих си да го изтълкувам като напълно негативна оценка и актуализирах информацията в първия коментар.

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

1. https://www.store.bg/ - на няколко пъти пазарувах книги от този сайт и винаги са били точни с доставното време. Оценка - 5

 

2. https://badu.bg/- пазарувал съм и от тук. Веднъж гаечни ключове, а вторият път яке. Ключовете дойдоха за 3 дни, а якето за 12. Малко в повече, но поглеждайки отново видях, че за всеки продукт има различно доставно време. От качеството съм доволен - 5. 

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Използвах услугите на eMAG и мнението ми е следното:

Изключително богат избор. Магазина обединява и други дистрибутори под своя опека, с което избора ви наистина е кичозно богат.

- Много мощен силно развит филтър на търсенето - пригоден за всякакъв род продукти! Внася голямо удобство и бързо намиране на необходимото.

- В моя случай не можах да забележа уловка за намалена цена. Обявеното 17% намаление беше очевидно ниска цена, сравнявайки със сходните по характеристика продукти. Бях изумен от това, че промоцията върви за продажба на новоизлязъл подобрен усъвършенстван продукт с по-голям капацитет, който още не бе обявен на официалния сайт на производителя. :desert:

- Разбира се, поръчката дойде безплатно в рамките на 24 часа.

 

Системно ползвам Store.BG - продължават да си вършат добре работата. С последната поръчка ми направи впечатление, че ме забавиха 5 дни, което не е нарушение на споразумението. Но никой не ме предупреди по телефона, вероятно защото често пазарувам от тях и съм вече доверено лице. При кратка справка с поддръжката защо е това необичайно забавяне, стана ясно че не намират конкретния продукт, който изисквам като част от поръчката и затова се доставял от склада им, каквото и да значи това. Става дума за много остаряло историческо DVD. :look: Все пак изпълниха мисията, за което съм им благодарен!

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...
Искам да добавя още едно мнение за Ozone.bg. Наскоро бях поръчал книги от там и съм супер доволен. Самата поръчка беше обработена на следващия ден преди обяд (като се има предвид, че беше направена предишния ден след 18:00 часа). Самата доставка беше до офис на Спииди, понеже така или иначе беше в работно време и нямаше как да получавам пратката от куриер. Получих съобщение за доставените продукти в офиса 15 мин. след като беше отворил, като самата доставка беше безплатна, а цената на книгите беше колкото е и коричната. Освен това, има включен преглед преди плащане без да се доплаща нещо. Книгите бяха опаковани в здрав целофан, след това в кашонче и чак след това в стандартните опаковки на Speedy. Така че определено мога да препоръчам магазина - много бързо и добро обслужване, добри цени и като цяло много добро обслужване. Заслужена 5 като оценка!
Link to comment
Сподели другаде

  • 2 months later...

Покупка на кафемашина и кана за вода с филтър от eMAG. Всичко премина както трябва. Кафемашината беше намалена от около 290 на 160 лева. Нямам никакви оплаквания. 

 

Покупка на твърд диск от Computer Store. Отново никакви забележки: бързо се обадиха за потвърждение, бърза доставка. Всичко премина безпроблемно.

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 months later...

Преди няколко месеца и аз съм поръчал твърд диск от "Computer Store", както и една флашка. Наистина са много бързи и точни.
Няколко дни, след доставката ми се обадиха за да попитат, дали съм доволен от поръчките и ме поздравиха.

Наскоро поръчах за мой роднина от "ЗОРА" един х
ладилник с фризер. Като проблем мога да посоча, че се забавиха няколко дни и освен това накрая забравиха за гаранцията, но нищо не казаха по време на доставката.
Наложи се да ги уведомя, иначе едва ли щяха да ми известят за гаранцията, но в крайна сметка оправихме нещата и изпратиха по електронната ми поща.

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

От известно време не съм се включвал. Коригирам грешката.
 
Направих две индивидуални поръчки от Ozone, едната за Microsoft Xbox 360 Wired контролер, а другата за Logitech G Pro мишка. Първата се забави малко, но беше разбираемо, защото беше около черния петък. Като изключим това, всичко мина нормално. Ozone може не продават особено евтино (поне повечето стоки), но поне обслужването им като цяло е на високо ниво. :)
 
От Sedni.bg поръчах директорски стол Carmen 5010 . Тук е по-интересно. Конкретно от въпросния магазин нямам оплаквания. Бързо се обадиха за потвърждение, служителят беше учтив, цената в магазина беше от най-ниските.
 
Разбрахме се пратката да бъде доставена на 27-ми декември, защото на 24 нямаше да съм на адреса (вкъщи). На 24-ти обаче получавам обаждане от куриера, че имам пратка. Обяснявам, че очаквах пратката на 27, защото нямах възможност да съм на адреса него ден. Казвам, че ще си взема пратката от офиса на куриера. Няколко минути след разговора си спомням/осъзнавам, че куриерската фирма е Рапидо, които имат само един офис в Русе, който е доста далеч и да взема големия кашон със стола ще ми е невъзможно. Пиша имейл на Рапидо да отменя вземането на пратката ми от офиса им и да помоля за повторен опит за доставка на 27-ми. Няколко минути след изпращането на този имейл започвам да си мисля, че ще е по-ефективно да се обадя по телефона. Звъня им, говоря със служител и обяснявам, че не съм съобразил, като съм казал, че ще си взема пратката от офиса им и моля да опитат да я доставят отново. Също така казвам, че съм изпратил имейл със същата молба и че могат да го пренебрегнат. Уверяват ме, че няма проблеми за повторна доставка. Малко по-късно получавам обаждане заради имейла, който съм пратил. Обяснявам цялата ситуация отново на друг служутел. Отново съм уверен, че всичко е наред и че ще ми доставят пратката на 27-ми.
На 27-ми получавам обаждане, че имам пратка в офиса им до поискване. Обяснявам, вече леко изнервен, че не това съм се разбрал с две от колежките ѝ. Добавям, че следобед няма да съм на адреса и моля да ми бъде доставена пратката преди обяд. Троснато ми се заявява, че ги ограничавам много, особено като не съм си плащал за услуга за доставяне в конкретен час. Казвам, че ако им е проблем, да доставят на 27-ми, могат да го оставят за някой от следващите дни преди обяд или за събота (целия ден), както на тях им е удобно. Отново троснато и изнервено ми се казва, че ще опитат да доставят на същия ден.
 
Не знам каква им е точно системата на Рапидо, но е видно, че имат сериозни проблеми с комуникацията и/или организацията. Като цяло съм наясно, че услугата да се достави пратка в конкретен час се заплаща допълнително, не е там проблемът. Проблемът беше в тона на въпросната госпожа/госпожица. Вместо „ама 'но'о на уграничавати, а пък ни си плащати за дуставка в упределен час“ можеше да бъде казано нещо от рода на „За съжаление не мога да Ви гарантирам доставка в определен час, защото по принцип това е услуга, която се заплаща допълнително. Ако желаете да доплатите, ще добавим тази услуга, за да Ви доставим пратката утре в желания от вас час.
 
Определено не съм доволен от Рапидо. Ще се придържам към Спиди или (евентуално) Еконт занапред. Не че съм използвал Рапидо досега, но поне ще знам изобщо да не се замислям за тях.

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Да споделя мнение за Vario.bg.Цените им са много добри, но доставките се бавят много, 10-15 дни, при обявени в информацията за пратката 5 дни.Като се обадиш за забавянето на оператора почва да увърта и да послъгва, че я очакват всеки момент за заскладяване, и така с дни.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...