Jump to content

Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини


Препоръчан пост

Защо така правите, г-н администратор? Тук говорим за търсене - предлагане. Най-новото се появява в един от магазините, а вие не ми давате да назова. Боже каква жестока цензура.

Човек не може да си изкаже наблюденията.

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

Това е тема, в която всеки да изкаже обективно мнение за впечатленията си от извършени покупки от различни магазини. Не е място, в която някои хора (т.е. ти) да се опитваш да изтъкваш и натякваш на всички останали колко велик е конкретен магазин.

 

Казано иначе/накратко: това е място за обмяна на опит, не за реклама. Прави разлика. Ако не можеш, аз ще го направя вместо теб.

Link to comment
Сподели другаде

А защо давате заслуги с пълен отличен за магазини, които продават заседнали стоки и не предлагат най-добрия избор за клиентите? Вместо това наказвате с ниска оценка "най-великите", които според вас щях да ги изкарам велики. Никой не съм спрял, правете и другите магазини велики, ако можете. Всеки според заслуженото.

Link to comment
Сподели другаде

Първо. Никой не е дал пълен отличен на нищо.

 

Второ. За какви заседнали стоки говориш? Това не хранителен магазин, където да се заседят млякото, сиренето и саламите. Това са хардуерни компоненти. Те могат да си седят с месеци и години, без да има проблеми. Това, че даден магазин има останали бройки от даден продукт, не говори негативно за него. Понякога това дори може да се окаже плюс.

 

Други магазини не предлагат най-добрия избор на клиентите? А нима твоят любим магазин го предлага? Да видим...

Къде са кутиите на Corsair, Cooler Master, Zalman, Fractal Design и DeepCool?

Къде са захранващите блокове на Seasonic, Corsair, Cooler Master, be quiet! и DeepCool?

Къде са охлажданията и вентилаторите на Noctua, Blacknoise/Noiseblocker, Cooler Master, Arctic, Zalman, DeepCool и Thermalright?

Къде са видео картите на Sapphire, MSI, ASUS, PowerColor, Palit?

Къде са дънните платки на ASUS и MSI?

Къде са мониторите на Dell, AOC, Samsung, LG, ASUS?

Къде са колоните на Logitech, Genius, SPEEDLINK, Microlab, Edifier?

 

И т.н.

 

Единственият, който се чувства засегнат и обиден, че другите потребители не хвалят или дори не говорят за неговия любим магазин, си ти.

Link to comment
Сподели другаде

Виждам, че някои от изброените от теб марки се дублират с марковите продуктите на любимия магазин. Идеята ми беше да не се прави информационно затъмнение, а всеки да каже който каквото го вълнува. Заключение може да направи читателят, а то ще бъде въз основа на наблюдението купувачът.

Хубав ден. :music: ​ 

Link to comment
Сподели другаде

Идеята ми беше да не се прави информационно затъмнение, а всеки да каже който каквото го вълнува.

Да, разбира се, но без да се стига до реклама, каквато ти правиш.

Link to comment
Сподели другаде

Не, бе NightRagen. Нали се стремим да извлечем максимална функционалност. :) Да, мисля, че съм наясно за ръчната обработка. Напиши нЕкой скрипт да те отмени :magician:  

Link to comment
Сподели другаде

MusicWorld.bg

 

От тук засега съм си закупил само един продукт: слушалки Superlux HD681 EVO, на които мислех да направя мини ревю, но звуковата ми карта реши да сдаде багажа.

На пръв поглед има много голямо разнообразие на аудио апаратура.

Цената беше като на останалите магазини, които предлагаха слушалките.

Продукти на стойност над 50 лв. са с безплатна доставка, което е доста добре. За останалите се заплаща 4.80 лв, което не е идеално, но е поносимо.

Обработиха поръчката ми много бързо, нищо че я направих следобед, и на следващия ден получих слушалките си.

 

Определено съм доволен и бих пазарувал отново от магазина.

 

Нещо в преценката ми се струва, че не сте далновидни или по-скоро сте подправени. Не може едно единствено лице да слага етикет върху магазините и да се бие в гърдите, като твърди, че той самия не прави реклами и същевременно да вини другите писатели под темата, че правят реклама. Нека сега погледнем по кой критерий се слагат тези оценки, ще сравня два магазина, единият оценен с оценка 4, а другия с отличен 5 от администратора. В червено е админа, в зелено - моя милост.

 

(Оценка 5) От тук засега съм си закупил само един продукт: слушалки

(Оценка 4) Аз съм си закупил три продукта при моя магазин

 

(Оценка 5) Цената беше като на останалите магазини, които предлагаха слушалките.

(Оценка 4) Цената при мен е също като на останалите и лежи на допустимия минимум, защото не се използват посредници, дори напротив, посредниците се снабдяват от този магазин.

 

(Оценка 5) Продукти на стойност над 50 лв. са с безплатна доставка, което е доста добре. За останалите се заплаща 4.80 лв, което не е идеално, но е поносимо.

(Оценка 4) Всички продукти се доставят с безплатна доставка (в "другия" магазин)! Магазинът няма скрити такси.

 

(Оценка 5) Обработиха поръчката ми много бързо, нищо че я направих следобед, и на следващия ден получих слушалките си.

(Оценка 4) Всяка поръчка се приема днес и я получаваш утре! Ако го направиш в полунощ - няма как да се усвои. При мен същото - и трите поръчки бяха обработени за 24 часа - практиката е такава и съм доволен, че не се туткат.

 

Като теглиш чертата, излиза че оценките може да се разменят или най-малкото да са тъждествени. За съжаление, свидетел съм на обратното и затова държа да знам кои критерии помогнаха в преценката. Защото тези тук са голички и доказват пристрастието само на едно лице, което не съобразява с останалите във форума. Ако мненията (неговите и на форумците) не са от значение, нека ги изтрие и да плесне само една заключена тема с едни оценки.

Link to comment
Сподели другаде

Не знам чии оценки могат да бъдат тъждествено равни, но от официалния сайт на магазина:

"Пазарувайки от MusicWorld.bg, Вие купувате директно от вносителя. Ползвате различни бонуси активни към момента на покупката и безплатна доставка до всички населени места в България, при поръчка на стойност над 50 лв. Освен това можете да се информирате за намаления и разпродажби и да се  възползвате от тях. За доставки на поръчки под 50 лв. предлагаме най-ниската цена за транспорт от само 4.80 лв."

 

Излиза, че освен Night_Raven, са се объркали от самия магазин и не знаят, че всичките им доставки са безплатни! Не съм сигурен дали съзнателно се опитваш да изкривиш нещата (да се чете - да излъжеш) или е просто грешка. Във всеки случай обаче, аз лично бих искал да помоля тонът ти да бъде по-мек към останалите хора във форума, защото отлично знаеш, че с подобно заяждане на дребно нещата няма да бъдат докарани до никъде! 

Link to comment
Сподели другаде

Излиза, че освен Night_Raven, са се объркали от самия магазин и не знаят, че всичките им доставки са безплатни!

 

Толкова ли трудно се разбра, че тази реплика е за магазина с оценка 4? На всяка реплика бях отбелязал поставената оценка, всяка реплика отговаря за съответния магазин с неговата оценка, тя е за оценения магазин. Специално за да няма този гаф, редактирах така, че да се натяква във всяко мое слово, че става дума за друг маркет. Сякаш сме в съдебна зала, ще се повтаряме и потретваме, за да може след мен Night Raven да мине и да чисти под предлог, че мърсим и стават реклами. Двойни стандарти, параграф 22. :)

Link to comment
Сподели другаде

Кристалната ми топка в момента е на ремонт и не успях да разбера, че си имал предвид друг магазин. Следващия път бих хвърлил малко фасул, тъкмо завърших курса "Хвърляне на фасул, четене на мисли и магьосничество for dummies". Не съм сигурен защо реши, че като двата магазина са с различни оценки от двама различни човека се подразбира, че става дума за два различни магазина. Щеше да е достатъчно просто да напишеш, че става дума за друг магазин и нещата щяха да са окей и без да правим текущия offtopic!

Както и да е, повече няма да разводнявам темата, ако имаш какво да кажеш - на лично.

Link to comment
Сподели другаде

Имам чувството, че комуникирам с някое паве. Всъшност, като се замисля, може би шансът павето да ме разбере е по-голям.

Общите оценки за магазините са средно аритметични стойности. Това е проста математика. Не мога да схвана какво не е ясно. Дори връзка към Уикипедия съм вмъкнал за онези, които не са ходили на училище.

Магазинът на Вали има две оценки. Ти си дал оценка много пологижелна оценкта (която се чудих дали изобщо да зачитам, защото си абсолютно фанатизиран фен, което не го намирам за особено обективно), и Sten е дал неутрална оценка. Много/изцяло положителната оценка я считам за 5 точки, а неутралната — за 3. Изчисляваме средно аритметична стойност като сборът на всички оценки го разделим на броя им, т.е. 5+3=8, 8/2=4.

 

Индивидуалните оценки в цифри на потребители съм ги преценил аз, т.е. чета мнението, което са написали, и преценявам това на каква оценка в цифров вид се равнява. Не е перфектният вариант, но потребителите не са дали лично оценка в цифров вид.

Ако някой потребители сметне, че съм преценил неговата оценка погрешно, нека пише в темата или на лични съобщения и ще бъдат направени нужните корекции.

Link to comment
Сподели другаде

Първо да уточня, че в някои от споменатите от мен магазини съм ходил директно за да си купя дадената стока поради близостта им до вкъщи. Предполагам, че мнението ми пак е меродавно, ако че е и за ходене на място, а не само за онлайн поръчки.
Emag: за последните две години съм купил три продукта: видеокарта на Gigabyte, смартфон UTOK(неизвестен ми до тогава като марка) и калъф за друг телефон. Общи впечатления - добри, като изключим малко бавното сервизно обслужване.
Видеокартата (да си ми е жива и здрава), вече почти и изтича гаранцията, проблеми никакви, беше опакована по надлежния ред, въобще доволен съм от нея.
Телефона, обаче, баш като от черен петък си беше - два пъти дефектира и след втория(едномесечен престой в сервиза) миналия месец ми предложиха да го сменят или да ми върнат парите.
За калъфа дума няма да отварям... калъфа си е калъф :-8
Plesio: нямам прясна информация(като изключим на един приятел сравнително скорошната поръчка на таблет, засега сполучлива и на добра цена), но цялата ми конфигурация беше от купена(директно в самия магазин) и сглобена от тях, само добри неща мога да кажа за всичко като качество, работа и отношение(това преди повече от 4 г. да се има предвид). 
Altech: за тях разбрах от Pazaruvaj.com и за последните да речем 3 години съм си взел 4-5 неща(най-едрото/скъпото беше едно захранване).
Пазарувал съм от тях само на място и най ми харесва опцията дето могат да ти дадат стока на същата цена, ако си я видял някъде другаде на по-ниска такава.
Качество и обслужване, когато съм ходил при тях - на ниво.
dekada: видях някъде по-нагоре в коментарите, въпреки, че май я нямаше в списъка на Night_Raven. Та: от там все дребни нещица съм взимал(кабели, вентилатори, слушалки) и пак все на крак. Доволен съм дотук, дори видях, че имат доста специфични кабеляци, дето са трудни за намиране. Помня, че веднъж даже и Руслан Мъйнов го засякох там - беше оставил явно там компа си за поправка. :)  Работят бързо, винаги съм ги виждал все опаковат нещо, ходят нагоре-надолу, което би рекло, че кипи труд.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...