ozic Публикувано Април 26, 2015 Report Share Публикувано Април 26, 2015 Имам няколко проблема с програмата и моля за помощ: 1. Не мога да я настроя. Всеки път ми дава, че паролата ми е грешна или, че имейлът не е свързан. Имейлът ми е на Gmail и отделно съм сложил защита с телефонен номер. Тоест, всеки път, когато си вляза в пощата, ми праща код на телефона, който трябва да въведа, за да получа достъп до пощата. 2. Не мога да я направя на български. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 27, 2015 Report Share Публикувано Април 27, 2015 Здравей Ozic,много внимателно следвай стъпките от тази статия и в outlook и в gmail - както е показано. (метода с пращането на код, не съм го използвал, ако някой колега има опит нека да сподели).ЛИНКБългарският език зависи от самият пакет, който е инсталиран, а т.е - ако има БГ пакет и outlook ще го има, ако няма - то няма как да се настрои да бъде на БГ. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Април 27, 2015 Author Report Share Публикувано Април 27, 2015 Това ми излиза: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 27, 2015 Report Share Публикувано Април 27, 2015 А в самият Gmail, направил ли си промените както е показано или само си направил настройките в outlook? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Април 27, 2015 Author Report Share Публикувано Април 27, 2015 Да, направих ги. Отварям Gmail -> Настройки -> Препращане и POP/IMAP достъп -> Слагам отметка на POP протоколът да се активира за цялата поща (дори пощата, която вече е изтеглена) -? Слагам отметка на IMAP достъпът да се активира.Това изписва: Log onto incoming mail server (POP3): Your e-mail server rejected your login. Verify your user name and password for this account in Account Settings. The server responded: -ERR [AUTH] Application-specific password required: http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?answer=185833 Send test e-mail message: Your server does not support the connection encryption type you have specified. Try changing the encryption method. Contact your mail server administrator or Internet service provider (ISP) for additional assistance. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.