Night_Raven Публикувано Юли 6, 2014 Report Share Публикувано Юли 6, 2014 Изтегли този файл. Стартирай го, кликни бутон Agree и изчкай да се появи текстовия файл. После копирай съдържанието му тук. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 7, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 7, 2014 Изпълних указанието!log.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 7, 2014 Report Share Публикувано Юли 7, 2014 Сега, моля, изготви пресни дневници с FRST. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 8, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 8, 2014 Изпълних указанието.FRST and Addition.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 8, 2014 Report Share Публикувано Юли 8, 2014 Като за начало деинсталирай IObit Apps Toolbar. Ако в списъка с програми за деинсталация имаш следните, ги деинсталирай: - Driver Booster; - IObit Malware Fighter; - AVG Anti-Virus; - Driver Whiz/Toolkit. Кажи после кои от тях си имал и деинсталирал и кои не си открил. След това изпълни следното: - изтегли прикрепения файл Fixlist.txt и го запази в същата папка, където се намира FRST/FRST64 (това трябва да е работният плот, ако си следвал точно инструкциите в предишния коментар); - стартирай FRST/FRST64; - кликни бутон Fix и изчакай инструмента да извърши поправките; - ако случайно има нужда от рестарт, се съгласи и остави системата да се рестартира нормално, след което остави инструментът да си довърши работата; - когато всичко приключи, в същата папка ще се създаде Fixlog.txt, копирай съдържанието му в или го прикрепи към следващия си коментар. След това отново се опитай да инсталираш Malwarebytes Anti-Malware и да сканираш с нея. Ако се затрудняваш, кажи, за да ти дам по-конкретни инструкции. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 8, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 8, 2014 Деинсталирах IObit Apps Toolbar. Програмите Driver Booster, IObit Malware Fighter, AVG Anti-Virus и Driver Whiz/Toolkit съм ги имал преди и съм ги деинсталирал. В момента ги няма в списъка с програми за деинсталация.Fixlog.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 8, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 8, 2014 Винаги съм ползвал Malwarebytes Anti-Malware. Системата не ми позволяваше да я инсталирам.Дневник от сканиране на 08.07.2014.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 8, 2014 Report Share Публикувано Юли 8, 2014 Моля, изпълни отново инструкциите, които дадох за Junction. Искам да съм сигурен, че всичко е наред там. След това изпълни (отново) следното: - изтегли прикрепения файл Fixlist.txt и го запази в същата папка, където се намира FRST/FRST64 (това трябва да е работният плот, ако си следвал точно инструкциите в предишния коментар); - замени стария Fixlist.txt, ако той все още е там; - стартирай FRST/FRST64; - кликни бутон Fix и изчакай инструмента да извърши поправките; - ако случайно има нужда от рестарт, се съгласи и остави системата да се рестартира нормално, след което остави инструментът да си довърши работата; - когато всичко приключи, в същата папка ще се създаде Fixlog.txt, копирай съдържанието му в или го прикрепи към следващия си коментар. Изтегли AdwCleaner и го запази на работния плот. Стартирай го, кликни бутон I Agree и послед бутон Scan. Изчакай да се сканира, след което кликни бутон Clean. Потвърди с OK на всички прозорци, което ще доведе до рестартиране на системата. След рестартирането ще се отвори текстов файл. Моля, копирай съдържанието му тук. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Zig Zag Публикувано Юли 8, 2014 Report Share Публикувано Юли 8, 2014 И кое беше блокирало дяла? Защото само от манипулации с инструменти нищо не сме разбрали. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 9, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 9, 2014 Изпълних инструкциите за Junction. Получи се същия резултат както преди. Картинката е в прикрепения файл Нова папка.rar.От следващото указание резултата е в прикрепения файл Fixlog.Нова папка.rarFixlog.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 9, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 9, 2014 Резултати от adwcleaner_3.215.AdwCleanerS3.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 9, 2014 Report Share Публикувано Юли 9, 2014 Продължавам да не разбирам защо не можеш да изпълниш елементарни инструкции, които изискват буквално 3 клика на мишката и 3 клавишни комбинации на клавиатурата. Никога не съм ти искал да архивираш папката на Junction и да ми пращаш самата програма. Нито съм искал снимки. Да не говорим, че изобщо няма такива така или иначе. Както и да е. Докато не получа пълен дневник от Junction, няма как да видя дали има други заключени папки. Ако мислиш, че всичко е наред, можеш да деинсталираш AdwCleaner, като я стартираш и кликнеш бутон Uninstall, а FRST можеш да я изтриеш от работния плот, както и папката ѝ в дял C:. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tsefan Публикувано Юли 9, 2014 Author Report Share Публикувано Юли 9, 2014 Инструкциите съм изпълнил точно както са дадени. Junction и прикрепения файл junction.zip съм поставил в една папка. Първо съм стартирал Junction. След това съм разархивирал junction.zip. Стартирал съм junction.cmd с администраторски привилегии (чрез десен клик на мишката ->run as administrator). Не излиза текстов файл, а излиза черния прозорец. За трети път Ви го изпращам да го видите. За това съм сложил всички неща в една папка, за да видите как съм изпълнил инструкциите, които сте ми дали. Както и да е. Благодаря Ви за времето, което ми отделихте и за съветите, които ми дадохте. Научих доста неща. Благодаря! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 9, 2014 Report Share Публикувано Юли 9, 2014 Много сериозно си объркал последователността. Двата архива, се разархивират в една и съща папка. Т.е. junction.exe и scan.cmd (ти може и да не виждаш разширенията, аз ги пиша за всеки случай) трябва да се намират в една и съща папка. Чак тогава се стартира scan.cmd с администраторски привилегии. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Zig Zag Публикувано Юли 11, 2014 Report Share Публикувано Юли 11, 2014 И кое беше блокирало дяла? Защото само от манипулации с инструменти нищо не сме разбрали. Вече омаза ли се компютъра? Гледам че всички замлъкнахте - и двамата. Нито поправен, нито сканиран, никой нищо не можа да обяви, общо взето кончината му беше в кърпа вързана. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.