Jump to content

Създаване на директория до програмните файлове


Препоръчан пост

  • Отговори 63
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Като за начало деинсталирай IObit Apps Toolbar.

 

Ако в списъка с програми за деинсталация имаш следните, ги деинсталирай:

- Driver Booster;

- IObit Malware Fighter;

- AVG Anti-Virus;

- Driver Whiz/Toolkit.

Кажи после кои от тях си имал и деинсталирал и кои не си открил.

 

След това изпълни следното:

- изтегли прикрепения файл Fixlist.txt и го запази в същата папка, където се намира FRST/FRST64 (това трябва да е работният плот, ако си следвал точно инструкциите в предишния коментар);

- стартирай FRST/FRST64;

- кликни бутон Fix и изчакай инструмента да извърши поправките;

- ако случайно има нужда от рестарт, се съгласи и остави системата да се рестартира нормално, след което остави инструментът да си довърши работата;

- когато всичко приключи, в същата папка ще се създаде Fixlog.txt, копирай съдържанието му в или го прикрепи към следващия си коментар.

 

След това отново се опитай да инсталираш Malwarebytes Anti-Malware и да сканираш с нея. Ако се затрудняваш, кажи, за да ти дам по-конкретни инструкции.

Link to comment
Сподели другаде

Деинсталирах  IObit Apps Toolbar. Програмите Driver Booster,  IObit Malware Fighter, AVG Anti-Virus и Driver Whiz/Toolkit съм ги имал преди и съм ги деинсталирал. В момента ги няма в списъка с програми за деинсталация.

Fixlog.txt

Link to comment
Сподели другаде

Моля, изпълни отново инструкциите, които дадох за Junction. Искам да съм сигурен, че всичко е наред там.

 

След това изпълни (отново) следното:

- изтегли прикрепения файл Fixlist.txt и го запази в същата папка, където се намира FRST/FRST64 (това трябва да е работният плот, ако си следвал точно инструкциите в предишния коментар);

- замени стария Fixlist.txt, ако той все още е там;

- стартирай FRST/FRST64;

- кликни бутон Fix и изчакай инструмента да извърши поправките;

- ако случайно има нужда от рестарт, се съгласи и остави системата да се рестартира нормално, след което остави инструментът да си довърши работата;

- когато всичко приключи, в същата папка ще се създаде Fixlog.txt, копирай съдържанието му в или го прикрепи към следващия си коментар.

 

Изтегли AdwCleaner и го запази на работния плот. Стартирай го, кликни бутон I Agree и послед бутон Scan. Изчакай да се сканира, след което кликни бутон Clean. Потвърди с OK на всички прозорци, което ще доведе до рестартиране на системата. След рестартирането ще се отвори текстов файл. Моля, копирай съдържанието му тук.

Link to comment
Сподели другаде

Изпълних инструкциите за Junction. Получи се същия резултат както преди. Картинката е в прикрепения файл Нова папка.rar.

От следващото указание резултата е в прикрепения файл Fixlog.

Нова папка.rar

Fixlog.txt

Link to comment
Сподели другаде

Продължавам да не разбирам защо не можеш да изпълниш елементарни инструкции, които изискват буквално 3 клика на мишката и 3 клавишни комбинации на клавиатурата. Никога не съм ти искал да архивираш папката на Junction и да ми пращаш самата програма. Нито съм искал снимки. Да не говорим, че изобщо няма такива така или иначе.

 

Както и да е. Докато не получа пълен дневник от Junction, няма как да видя дали има други заключени папки. Ако мислиш, че всичко е наред, можеш да деинсталираш AdwCleaner, като я стартираш и кликнеш бутон Uninstall, а FRST можеш да я изтриеш от работния плот, както и папката ѝ в дял C:.

Link to comment
Сподели другаде

Инструкциите съм изпълнил точно както са дадени. Junction и прикрепения файл junction.zip съм поставил в една папка. Първо съм стартирал Junction. След това съм разархивирал junction.zip. Стартирал съм junction.cmd с администраторски привилегии (чрез десен клик на мишката ->run as administrator). Не излиза текстов файл, а излиза черния прозорец. За трети път Ви го изпращам да го видите. За това съм сложил всички неща в една папка, за да видите как съм изпълнил инструкциите, които сте ми дали. Както и да е. Благодаря Ви за времето, което ми отделихте и за съветите, които ми дадохте. Научих доста неща. Благодаря!

Link to comment
Сподели другаде

Много сериозно си объркал последователността. Двата архива, се разархивират в една и съща папка. Т.е. junction.exe и scan.cmd (ти може и да не виждаш разширенията, аз ги пиша за всеки случай) трябва да се намират в една и съща папка. Чак тогава се стартира scan.cmd с администраторски привилегии.
Link to comment
Сподели другаде

И кое беше блокирало дяла? Защото само от манипулации с инструменти нищо не сме разбрали.

Вече омаза ли се компютъра? Гледам че всички замлъкнахте - и двамата. Нито поправен, нито сканиран, никой нищо не можа да обяви, общо взето кончината му беше в кърпа вързана.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...