Jump to content

Проблем (може би) със Java


Препоръчан пост

Здравейте! Имам нужда от малко помощ за следното:
При опит да вляза в секция "Upload" (файл мениджъра на сайт, който ще разберете от прикрепените снимки) ми поиска да обновя джава приложението. Въпреки, че скоро го ъпдейтнах, повторих процедурата, след което при опит да вляза във файл мениджъра се появиха съобщения за които съм приложил снимките . Не ми е ясно, обаче за кои настройки става въпрос и какво трябва да се коригира - това е проблема.
Интересното в случая е, че не мога да влезна във файл мениджъра и от двата домашни (с Windows 7) и от служебния (Windows ХР) компютър. Общото м/у тритеРС, е че от скоро са с китайската антивирусна 360 ТС. Пробвах от на колегата компютъра - от там влизам без проблем във файл мениджъра, дори без да ъпдейтвам джавата.

Details бутона (от снимката) дава следното:

Java Plug-in 10.55.2.14
Using JRE version 1.7.0_55-b14 Java HotSpot™ Client VM
User home directory = C:\Documents and Settings\rdanailov
----------------------------------------------------
c: clear console window
f: finalize objects on finalization queue
g: garbage collect
h: display this help message
l: dump classloader list
m: print memory usage
o: trigger logging
q: hide console
r: reload policy configuration
s: dump system and deployment properties
t: dump thread list
v: dump thread stack
x: clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
---------------------------------------------------- 

В една затворена вече тема от форума четох за проблем с джава и направих следното:

С JavaRa деинсталирах, почистих с CCleaner, рестартирах, пак с JavaRa инсталирах джавата, пробвах, но ми се появиха същите грешки от снимките. Оказа се, че не е последна версия, ъпдейтнах директно от сайта, но проблема си остана.

М/у другото докато се проверява за ъпдейти от нейния си сайт не се ли използва пак самата Джава (старата налична инсталирана версия), защото се появи логото и въртящото се кръгче и всичко си протече нормално - ъпдейтна си се. Не зн. дали съм прав, но това ме накара да предположа, че проблема е в сайта от снимките. Днес обаче същата грешка ми се появи и с един сайт за онлайн камери - само с един обаче, пробвах други - там всички си вървеше ок. Та заради това и пиша за проблема, ако е въпрос на някакви настройки, които ми убягват - ще съм благодарен за съветите ви.

Поздрави на всички!

post-4339-0-52454300-1401359351_thumb.png

post-4339-0-43333900-1401360500_thumb.png

post-4339-0-27894200-1401360512_thumb.png

post-4339-0-71497000-1401360521_thumb.png

Link to comment
Сподели другаде

Според съобещнията настройките на сигурността ти не позволяват на приложението да стартира. Може би точно Qihoo 360 не позволява това. Опитай да я спреш за кратко.
Link to comment
Сподели другаде

Според съобещнията настройките на сигурността ти не позволяват на приложението да стартира. Може би точно Qihoo 360 не позволява това. Опитай да я спреш за кратко.

Деинсталирах даже антивирусната за по сигурно и пробвах, но не беше тя проблема, а самия сайт. Джавата нещо не го харесва и го блокира. Добавих го в списъка на изключенията  /намира се в контролния панел на джавата/  и нещата се пооправиха - отваря се и работи. Надявам се само да не е за сметка на сигурността.

Благодаря на Night_Raven за вниманието и отделеното време!

Поздрави на всички!!!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...