Jump to content

Препоръчан пост

Имам един D-Link DIR300 G рутер, с който препращам сигнала от модема до лаптопа. По принцип му дават обхват 30-50м, но на практика имам проблем да хвана нормална връзка в съседната стая(стената е бетонна). Въпросът ми е дали това се дължи на самия рутер или сигнала от модема е много слаб?! 

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...

Виждам, че повече от 50 човека са прочели темата, но няма отговори.

Затова искам да уточня, че преди време нямах проблеми с рутера. На няколко пъти спирах интернета по различни поводи и вероятна причина според мен е неправилна настройка от страна на кабелните техници, които идваха да го връзват отново... Освен това се явява и някакъв нерегламентиран "дубъл" на моята мрежа. 

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Настройките на рутера не са променяни. Когато идват техниците бърникат само из компа. Свързват сигнала и си тръгват, после аз си закачам рутера към модема и компа си го разпознава веднага. Проблема вероятно е някъде из портовете, но на мен са ми тъмна Индия.  

Link to comment
Сподели другаде

Модемът е свързан с рутера чрез кабел. Как да проверя дали фърмуерът e актуален?

 

Често като чеквам мрежата виждам това, като второто също се отнася за моята мрежа: 

 

post-7935-0-99456700-1397934271_thumb.jpg

 

това също : 

 

post-7935-0-55742000-1397934341_thumb.jpg

 

Според мен трябва да виждам само една връзка с рутера, не две.

Link to comment
Сподели другаде

Версията на фърмуеъра на рутера можеш да я видиш, като влезеш в менюто му за настройки. Там някъде трябва да я пише. Точно къде, не знам, защото менютата на различните рутери са структурирани различно. След като я видиш, проверяваш на сайта на рутера коя е последната и ги сравняваш.

 

Да виждаш две безжични мрежи е нормално. Причината е, че настройките на безжичната мрежа са променени, най-вероятно метода на криптиране. Системата вижда мрежа със същото име, но след като настройките са различни, не може да се свърже с вече запаметените от нея настройки, затова показва това съобщение. Това се решава лесно, като просто изтриеш запомнената мрежа на рутера в мрежовите настройки: десен клик върху иконата долу до часовника -> Open Network and Sharing Center -> вляво Manage wireless networks -> маркираш неработещата мрежа и кликаш бутон Remove

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря за съвета, Night_Raven. Направих точно така както каза. Проверих версията на Firmware-a, свалих по-нова от сайта на производителя и я инсталирах. Засега връзката е относително стабилна, въпреки че не е на 100%.

 

Колкото до втората мрежа, открих я в  "Manage wireless networks"... Премахнах я и сега се яви нов проблем.  

За да компенсирам слабия сигнал преди, използвах USB антена за усилване на сигнала. След като изтрих запомнената мрежа, антената вече не се връзва към интернет, а само локално към рутера. Пробвах всички варианти, които ми предложи диагностиката, но без ефект.  

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...