Jump to content

Проблем при инсталиране на Hamachi


Препоръчан пост

Проблема е,че не иска да се инсталира на win7 64bit.

Понеже махнах старата версия и сега ми показва,че намира остатъчни файлове от предишни версии и до там.Пробвах с различни версии,а също намерих и изтрих всички файлове,които ми намери търсачката.Изтрих и всички ключове от регистрите,но не можах да намеря този от http://community.logmein.com/t5/Hamachi/Cannot-install-hamachi-because-of-previous-version/td-p/37801/page/2 темата.

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте.

 

Моля, деинсталирайте Hamachi от контролния панел.

Изтеглете SystemLook(x64).

  • Запазете файла на десктопа.
  • Стартирайте програмата.
  • С copy/paste въведете следната информация в програмата(като спазвате двете точки в началото):
:folderfind
Hamachi
LogMeIn Hamachi
:filefind
Hamachi
LogMeIn Hamachi
:regfind
Hamachi
LogMeIn Hamachi
  • Натиснете бутона Look.
  • Изчакайте докато се отвори лог-файл с име SystemLook.txt.
  • Прикачете файла към следващия Ви коментар.
Link to comment
Сподели другаде

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 23:14 on 13/01/2014 by kirolz
Administrator - Elevation successful

========== folderfind ==========

Searching for "Hamachi"
C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi    d------    [16:35 13/01/2014]

Searching for "LogMeIn Hamachi"
C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi    d------    [09:09 12/08/2012]
C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi    d------    [09:14 12/08/2012]

========== filefind ==========

Searching for "Hamachi"
No files found.

Searching for "LogMeIn Hamachi"
No files found.

========== regfind ==========

Searching for "Hamachi"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\ebf164_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\Hamachi\hamachi.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Layers]
"E:\INSTALATOR\ПРОГРАМИ\ALLFOLDERRRRRRRR\hamachi.msi"="# RUNASADMIN MSIAUTO"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]
"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi]
"ImagePath"="system32\DRIVERS\hamachi.sys"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi]
"DisplayName"="Hamachi Network Interface"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi]
"ImagePath"="system32\DRIVERS\hamachi.sys"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi]
"DisplayName"="Hamachi Network Interface"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\ebf164_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\Hamachi\hamachi.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Layers]
"E:\INSTALATOR\ПРОГРАМИ\ALLFOLDERRRRRRRR\hamachi.msi"="# RUNASADMIN MSIAUTO"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]
"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"

Searching for "LogMeIn Hamachi"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]
"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]
@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]
"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"

-= EOF =-

Link to comment
Сподели другаде

СТЪПКА 1

 

Открийте скритите папки. My Computer=> Горе в ляво Organize=> Folder & Search Options=> Таб View=> Show hidden files,folders and drives.

 

Изтрийте следните папки:

C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi
C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi
C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi

СТЪПКА 2

 

Отворете regedit.

 

Изтрийте следния ключ:

 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\2F1C8FD962ED3D9409B931C2C3A5EC6B\SourceList

СТЪПКА 3

 

Вижте дали проблема е още налице. Изтеглете/Инсталирайте Hamachi от тук

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте.

 

Моля, изтеглете Hamachi от тук

  • Запазете файла в Локален Диск C. Така, че да се получи C:\hamachi
  • Натиснете Windows Key + R => в прозореца въведете следната команда с copy/paste
msiexec.exe /i C:\hamachi.msi /l*v "C:\hamachiinstall.log"
  • Натиснете Enter.
  • Следвайте стъпките за инсталация на Hamachi.
  • След като Ви даде грешката. Затворете инсталационния пакет на програмата и влезте в "C", намерете лог файла с име hamachiinstall прикачете го към следващия Ви коментар. Моля, не го копирайте, а го прикачете.
Link to comment
Сподели другаде

Грешка Не Ви е позволено да качвате такъв тип файлове

New Text Document.txt

Редактиран от k0st4din
Вкарване на целият лог файл в един текстов документ.
Link to comment
Сподели другаде

СТЪПКА 1

 

Направете нова точка за възстановяване на системата.

 

Деинсталирайте Hamachi от контролния панел.

 

СТЪПКА 2

 

Изтрийте следните папки:

C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi
C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi
C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi

СТЪПКА 3

 

Отворете regedit и изтрийте следните ключове:

HKEY_CURRENT_USER -> Software -> LogMeIn

HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Cryptography -> Services -> LogMeIn

HKEY_LOCAL_MACHINE -> System -> CurrentControlSet -> Control -> NetworkProvider -> HwOrder -> ProviderOrder       изтрийте LMIRfsClientNP от списъка.

HKEY_LOCAL_MACHINE -> System -> CurrentControlSet -> Control -> NetworkProvider -> Order -> ProviderOrder         изтрийте LMIRfsClientNP от списъка.

СТЪПКА 4

 

Инсталирайте Hamachi наново и вижте дали проблема е налице.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...