karretto Публикувано Януари 13, 2014 Report Share Публикувано Януари 13, 2014 Проблема е,че не иска да се инсталира на win7 64bit.Понеже махнах старата версия и сега ми показва,че намира остатъчни файлове от предишни версии и до там.Пробвах с различни версии,а също намерих и изтрих всички файлове,които ми намери търсачката.Изтрих и всички ключове от регистрите,но не можах да намеря този от http://community.logmein.com/t5/Hamachi/Cannot-install-hamachi-because-of-previous-version/td-p/37801/page/2 темата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Януари 13, 2014 Report Share Публикувано Януари 13, 2014 Здравейте. Моля, деинсталирайте Hamachi от контролния панел.Изтеглете SystemLook(x64).Запазете файла на десктопа.Стартирайте програмата.С copy/paste въведете следната информация в програмата(като спазвате двете точки в началото): :folderfind Hamachi LogMeIn Hamachi :filefind Hamachi LogMeIn Hamachi :regfind Hamachi LogMeIn HamachiНатиснете бутона Look.Изчакайте докато се отвори лог-файл с име SystemLook.txt.Прикачете файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
karretto Публикувано Януари 13, 2014 Author Report Share Публикувано Януари 13, 2014 SystemLook 30.07.11 by jpshortstuffLog created at 23:14 on 13/01/2014 by kirolzAdministrator - Elevation successful========== folderfind ==========Searching for "Hamachi"C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi d------ [16:35 13/01/2014]Searching for "LogMeIn Hamachi"C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi d------ [09:09 12/08/2012]C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi d------ [09:14 12/08/2012]========== filefind ==========Searching for "Hamachi"No files found.Searching for "LogMeIn Hamachi"No files found.========== regfind ==========Searching for "Hamachi"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\ebf164_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\Hamachi\hamachi.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Layers]"E:\INSTALATOR\ПРОГРАМИ\ALLFOLDERRRRRRRR\hamachi.msi"="# RUNASADMIN MSIAUTO"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi][HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi]"ImagePath"="system32\DRIVERS\hamachi.sys"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\hamachi]"DisplayName"="Hamachi Network Interface"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi][HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi]"ImagePath"="system32\DRIVERS\hamachi.sys"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\hamachi]"DisplayName"="Hamachi Network Interface"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\ebf164_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\Hamachi\hamachi.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Layers]"E:\INSTALATOR\ПРОГРАМИ\ALLFOLDERRRRRRRR\hamachi.msi"="# RUNASADMIN MSIAUTO"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"Searching for "LogMeIn Hamachi"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_CURRENT_USER\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f608f1b9_0]@="{0.0.0.00000000}.{2c092f95-e286-43b3-a336-cb513613e96d}|\Device\HarddiskVolume1\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe%b{00000000-0000-0000-0000-000000000000}"[HKEY_USERS\S-1-5-21-336435346-2859998813-4186987455-1000\Software\Yamicsoft\Windows 7 Manager\Startup Manager\KnownStartupItem]"LogMeIn Hamachi Ui"=""C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start;Registry\All Users\Run-Wow64"-= EOF =- Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Януари 14, 2014 Report Share Публикувано Януари 14, 2014 СТЪПКА 1 Открийте скритите папки. My Computer=> Горе в ляво Organize=> Folder & Search Options=> Таб View=> Show hidden files,folders and drives. Изтрийте следните папки: C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi СТЪПКА 2 Отворете regedit. Изтрийте следния ключ: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\2F1C8FD962ED3D9409B931C2C3A5EC6B\SourceList СТЪПКА 3 Вижте дали проблема е още налице. Изтеглете/Инсталирайте Hamachi от тук. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
karretto Публикувано Януари 15, 2014 Author Report Share Публикувано Януари 15, 2014 Този ключ го няма HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\2F1C8FD962ED3D9409B931C2C3A5EC6B\SourceList Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Януари 15, 2014 Report Share Публикувано Януари 15, 2014 Здравейте. Моля, изтеглете Hamachi от тук. Запазете файла в Локален Диск C. Така, че да се получи C:\hamachiНатиснете Windows Key + R => в прозореца въведете следната команда с copy/paste msiexec.exe /i C:\hamachi.msi /l*v "C:\hamachiinstall.log" Натиснете Enter.Следвайте стъпките за инсталация на Hamachi.След като Ви даде грешката. Затворете инсталационния пакет на програмата и влезте в "C", намерете лог файла с име hamachiinstall прикачете го към следващия Ви коментар. Моля, не го копирайте, а го прикачете. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
karretto Публикувано Януари 15, 2014 Author Report Share Публикувано Януари 15, 2014 (Редактиран) Грешка Не Ви е позволено да качвате такъв тип файловеNew Text Document.txt Редактиран Януари 15, 2014 от k0st4din Вкарване на целият лог файл в един текстов документ. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Януари 16, 2014 Report Share Публикувано Януари 16, 2014 СТЪПКА 1 Направете нова точка за възстановяване на системата. Деинсталирайте Hamachi от контролния панел. СТЪПКА 2 Изтрийте следните папки: C:\Users\kirolz\AppData\Roaming\Hamachi C:\Users\adi\AppData\Local\LogMeIn Hamachi C:\Users\Administrator\AppData\Local\LogMeIn Hamachi СТЪПКА 3 Отворете regedit и изтрийте следните ключове: HKEY_CURRENT_USER -> Software -> LogMeIn HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Cryptography -> Services -> LogMeIn HKEY_LOCAL_MACHINE -> System -> CurrentControlSet -> Control -> NetworkProvider -> HwOrder -> ProviderOrder изтрийте LMIRfsClientNP от списъка. HKEY_LOCAL_MACHINE -> System -> CurrentControlSet -> Control -> NetworkProvider -> Order -> ProviderOrder изтрийте LMIRfsClientNP от списъка. СТЪПКА 4 Инсталирайте Hamachi наново и вижте дали проблема е налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
karretto Публикувано Януари 16, 2014 Author Report Share Публикувано Януари 16, 2014 Вторият ключ го нямаше проблема си е налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Януари 17, 2014 Report Share Публикувано Януари 17, 2014 В момента не се сещам за нищо друго. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.