bako_ttv Публикувано Ноември 2, 2013 Report Share Публикувано Ноември 2, 2013 След като се ъпдейтна до последната версия ми показва това: http://store.picbg.net/thumb/E6/8B/3095bc519e9ee68b.jpg http://store.picbg.net/thumb/32/A4/f76c382e26bf32a4.jpg Това, което показва го нямам!? Имам Avira Free Antivirus, а това, което показва мисля е за платената версия.Има ли начин да се оправи този проблем? Пробвах с преинсталация на програмата (даже и с по-стара версия), но проблема си е същия!Уиндоуса е ХР SP3 и е лицензен (мога да преинсталирам, но чак толкова крайна мярка ми се струва нелогична към момента)! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
megatone Публикувано Ноември 2, 2013 Report Share Публикувано Ноември 2, 2013 Ами то си пише в съобщението, че най вероятно авирата ти блокира достъпа на team viewer до интернет. Спри антивирусната и виж как ще е. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 3, 2013 Report Share Публикувано Ноември 3, 2013 Всъщност виж дали при работеща антивирусна ще има проблем. Ако няма, значи оплакването е просто профилактично. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
bako_ttv Публикувано Ноември 11, 2013 Author Report Share Публикувано Ноември 11, 2013 Извинявам се, че се забавих толкова, но така е с нас тираджиите И при спряна антивирусна, и при работеща все едно и също изписва. Това което пише обаче не е ли за платената версия на програмата?Странно е защото ползвам безплатната. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 11, 2013 Report Share Публикувано Ноември 11, 2013 Може просто съобщението да не е максимално точно. Може да е грешка и да се появява и при безплатната версия на антивирусната. Не мога да кажа, защото рядко използвам TeamViewer и не използвам продукти на Avira.Реално погледнато, ако TeamViewer работи, значи... всичко е наред. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
bako_ttv Публикувано Ноември 16, 2013 Author Report Share Публикувано Ноември 16, 2013 Странното е, че дори след деинсталация на Avira Free и преинсталирането на TeamViewer (със съответните рестарти, както и почистване с CCleaner) отново излиза съобщението. Сканирах и с МВАМ но нищо не е открито. Освен да преинсталирам и Windows-а накрая, но няма да е сега, че имам много работа в момента. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 16, 2013 Report Share Публикувано Ноември 16, 2013 Опитай да стартираш това, след което рестартирай за всеки случай и опитай отново TeamViewer. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.