B-boy/StyLe/ Публикувано Юли 26, 2013 Report Share Публикувано Юли 26, 2013 Здравейте, Изтеглете Process Explorer.Разархивирайте инструмента и стартирайте файла procexp.exeНамерете и кликнете върху процеса на svchost.exe (който товари най-много).Отидете до секцията ThreadsРазпънете графата така че да се виждат по-възможност всички обекти/нишки.Направете снимка на прозореца.Докато сте в менюто Threads, кликнете с двукратек клик на мишката върху даден обект и направете снимка на Stack прозореца.После отидете до графата Services и направете нова снимка.За финал...от Process Explorer => View => сложете отметки пред Show Lower Pane, а на Lower Pane View => сложете отметка пред DLLs.Сега кликнете пак на svchost.exe (който товари най-много) и отидете до File => Save as => Запазете документа на десктопа и след това го прикачете в следващия си коментар.Направените снимки (screenshots) ги качете тук.Публикувайте линкове към снимките за да ги разгледамe в следващия си пост.Поздрави! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
quattro Публикувано Юли 26, 2013 Author Report Share Публикувано Юли 26, 2013 Threads : http://i.imgur.com/OlY01OK.jpg / http://i.imgur.com/v4tf5b5.jpgServices : http://i.imgur.com/hXlmzxW.jpgStack : http://i.imgur.com/htgaLuj.jpgsvchost.exe.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Юли 26, 2013 Report Share Публикувано Юли 26, 2013 Според логовете в момента не товари? Има ли все още проблеми? Ако да пробвайте следното само за теста: Временно спрете услугата Automatic Updates чрез services.msc (от Start => Run => services.msc) => намерете услугата и натиснете Stop и от падащото меню на Startup Type я сложете на Disabled и вижте дали проблема остава.Ако не се оправи можем да спрем още няколко от по маловажните услуги.Също така драйвърите за звуковата карта актуални ли са?Използвате ли и wireless-a или сте на ЛАН?Всъщност забелязах и някои "красавци" в лога на DDS и затова преди да спрете услугата Automatic Updates направете следното: СТЪПКА 1 http://free4world.free.fr/images/adwcleaner.png Изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner (by Xplode).Затворете всички стартирани програми и браузъриКликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.Този път маркирайте DeleteВашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора сиМожете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:\AdwCleaner[s1].txt. СТЪПКА 2 http://imageshack.us/a/img841/7292/thisisujrt.gif Моля изтеглете Junkware Removal Tool на вашия десктоп.Спрете временно работата на защитните програми.Стартирайте инструмента JRT.exeЩе се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата.Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши.Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt).Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост. Също така - Microsoft Security Essentials не е най-удачния избор за антивирусна на XP, защото няма да работят модулите за инспекция на мрежовата активност. Съветвам ви да я деинсталирате и да минете на avast!8 или Avira. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
quattro Публикувано Юли 26, 2013 Author Report Share Публикувано Юли 26, 2013 Проблемът го нямаше докато правех логовете. Той се повява от време на време .. Не е винаги. Понеже днес няма да имам време да ги направя тези стъпки ще опитам утре Благодаря. Само да попитам тези стъпки да ги направя само когато е на 100% svchost.exe или когато и да е? Също така изполвам като защита ако може да се води така : Malwarebytes Anti-Malware Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Юли 26, 2013 Report Share Публикувано Юли 26, 2013 Стъпките за adwcleaner и JRT, обновяването на драйвърите за звуковата карта и ЛАН-а са препоръчителни и без да е наличен проблемаИзготвянето на нови логове по-описаните горе стъпки от Process Explorer, спирането на услугата - Automatic Updates (и други ако се наложи) е добре да стане след като се появи проблема. Malwarebytes' Anti-Malware не е антивирусна програма...в платената си версия има защита в реално време, но аз препоръчвам използването на основна антивирусна програма (различна от MSE за XP) и MBAM само като допълнителен скенер за проверка за гадини без защитата в реално време (за да се избегнат конфликти и натоварване на системата).Поздрави! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
quattro Публикувано Август 30, 2013 Author Report Share Публикувано Август 30, 2013 Съжалявам, че след толкова време но бях възпрепятстван.. svchost.exe.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Август 30, 2013 Report Share Публикувано Август 30, 2013 Явно при вас услугата Automatic Updates създава проблемите.Има статии затова в нета как да се реши проблема, но аз искам да опитам други методи, които са ми помагали в подобни ситуации (а в базата си данни имат скриптове за поправка на Windows Update и за изчистване на softwaredistribution съдържанието). Изтеглете Complete Internet Repair и разархивирайте архива CIntRep-1321322.zip на десктопа.Стартирайте файла CIntRep.exeСложете всички отметки и натиснете бутона Go.http://i.imgur.com/gSsiPRz.pngРестартирайте компютъра. Освен това изтеглете Dial-A-Fix и разархивирайте програмата на десктопа.Сложете всички отметки без Adjust time/date, но сложете всички останали (включително и пред Empty temp folders).http://billy-oneal.com/forums/ScreenShots/DialAFix/toUncheck.pngи натиснете Go.http://billy-oneal.com/forums/ScreenShots/DialAFix/mainWindow.png След като поправките приключат натиснете бутона Flush SoftwareDistribution.Рестартирайте компютъра. След рестарта ако имате инсталационния диск на Windows XP със същата версия на Service Pack-a като този инсталиран на компютъра (например SP2 или SP3) то тогава поставете диска в оптичното устройство.Oтворете Start => Run => напишете CMD и натиснете EnterВъведете командата sfc /scannow и натиснете EnterИзчакайте проверката да приключи и рестартирайте още веднъж.След това вижте дали има промяна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
quattro Публикувано Септември 8, 2013 Author Report Share Публикувано Септември 8, 2013 Направих всичко както ми каза без последната стъпка защото нямам диска с Windowsa. Проблемът още съществува :/ Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Септември 9, 2013 Report Share Публикувано Септември 9, 2013 Изтеглете този инструмент - Windows Repair All in oneИнсталирайте приложението и го стартирайте.От стъпка 2 => стартирайте Check Diskhttp://i1224.photobucket.com/albums/ee362/Essexboy3/Capture3.gifОт стъпка 3 => стартирайте SFChttp://i1224.photobucket.com/albums/ee362/Essexboy3/Capture.gifот Start Repairs натиснете Start и оттук вече сложете всички отметки:http://i.imgur.com/7fthj.pngСложете отметка пред restart system when finished и натиснете Start. Или просто отворете Start => Run => въведете Services.msc => натиснете Enter => от списъка намерете услугата Automatic Updates => натиснете STOP, а от падащото меню на Startup Type я сложете на Disabled. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
quattro Публикувано Септември 19, 2013 Author Report Share Публикувано Септември 19, 2013 Като направих това от "Run" което каза и се оправи..( за сега). Благодаря. А дали това, че спрях ъпдейтите няма да повреди системата? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Септември 21, 2013 Report Share Публикувано Септември 21, 2013 Не, няма да я повреди, но е добре всеки втори вторник всеки нов месец да включвате услугата и да проверявате за нови ъпдейти и след това да я спирате. По-принцип това е по-скоро заобикаляне на проблема (спомням си, че съм го оправял и с пусната услуга за ъпдейти, но трябва да проверя как), но мисля, че можете да карате и така до следващата преинсталация. PS: Можете временно да стартирате услугата и да изпълните следния бат файл => (малко по-различен е от този предложен от Коцето от предишната страница) => fix.zip (изтеглете, разархивирайте и стартирайте файла) и вижте дали проблема остава. Ако да, отново спрете услугата и я дръжте спряна и просто всеки месец (всеки втори вторник) ръчно проверявайте за актуализации... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.