yordanp Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 За да не отварям нова тема и аз ще пиша за подобен проблем.След като стартирам компютъра, зарежда уиндоус, стои 10 секунди и се рестартира, след което излиза този син екран. Всичко се появи след като изпълних инструкциите от пост №37http://forums.softvisia.com/index.php/topic/15121-проблем-със-син-екран/?p=137520 във връзка с тази темаhttp://forums.softvisia.com/index.php/topic/16149-проблем-със-записвачка-на-лаптоп/?p=148844 Деинсталирах Sptd драйвера, изпълних "Може да стартирате Driver Verifier за проверка на инсталираните драйвъри ... " и последващите инструкции.Но резултата беше син екран. Сега мога да работя само под Safe mode with network. Опитах се да стартирам Архивиране и възстановяване, за да възстановя системата до старо положение, но тази опция не беше активна. Какво бихте ме посъветвали да направя? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
aaster23 Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Съвет : Преинсталирай си компютъра/Опитай се да инсталираш нови драйвъри със Safe Mode!Предпобожение от какво е : Може да е изтрит и друг драйвер барабар с този! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Съвет : Преинсталирай си компютъра/Опитай се да инсталираш нови драйвъри със Safe Mode! Преинсталация на система се препоръчва само в краен случай, като преди това са изпитани други методи за разрешаване на проблема. Съветът за преинсталация в този случай е неуместен и прибързан. Интересно ми е дали изобщо погледнахте кой драйвър е посочен от BSOD за проблемен. Деинсталирах Sptd драйвера, изпълних "Може да стартирате Driver Verifier за проверка на инсталираните драйвъри ... " и последващите инструкции.Но резултата беше син екран. След резултата от изпълнението на Driver Verifier, спряхте ли въпросния инструмент? Ако не сте, то:Стартирайте системата в Safe Mode/Safe Mode with Networking режим на работа.Меню Start -> Run -> Въведете cmd -> Натиснете Enter.В новопоявилия се прозорец въведете: verifier /reset Рестартирайте системата. Проверете дали този път ще зареди нормално. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Съвет : Преинсталирай си компютъра И аз съм против преинсталирането, прилагам го само ако съм пробвал всичко останало. Ресетнах според посочените инструкции и рестартирах.Сега не се рестартира и не се появява син екран, предполагам вече е наред. Благодаря на S.Feradov! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Причинителя на BSOD в случая изглежда да е klbg.sys - Kaspersky Lab Boot Guard Driver. Коя версия на софтуера на Kaspersky използвате? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Причинителя на BSOD в случая изглежда да е klbg.sys - Kaspersky Lab Boot Guard Driver. Коя версия на софтуера на Kaspersky използвате? Версия Kaspersky 9.0.0.463 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Май 7, 2013 Report Share Публикувано Май 7, 2013 Ще Ви посъветвам да инсталирате актуална версия на Kaspersky Antivirus, която можете да изтеглите оттук. Засичането на въпросния драйвър от Driver Verifier сигнализира, че гореспоменатият може да предизвика нестабилност в работата на системата. Също така е крайно препоръчително винаги да използвате актуален антивирусен софтуер. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Belial Публикувано Юни 15, 2013 Report Share Публикувано Юни 15, 2013 Да ползвам темата...Снощи не знам как да го напиша..чувам, че компа се товари, бях леко позаспал, ставам и гледам BSOD ама нали спях, дадох рестарт и не видях грешката. После на сутринта се позачетох и видях, че в папка WINDOWS/Minidump доколкото разбрам може да има инфо за грешката. Само дето моята е празна, а иначе BSOD не съм го сънувал сигурен съм p.s. Сигурен съм, че тук в форума имаше тема за BSOD, ще бъда благодарен ако някой даде един линк... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Юни 15, 2013 Report Share Публикувано Юни 15, 2013 Здравейте пробвайте да разгледате темите така скрулирайки. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 16, 2013 Report Share Публикувано Юни 16, 2013 А има ли файл MEMORY.DMP в C:\WINDOWS? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Belial Публикувано Юни 16, 2013 Report Share Публикувано Юни 16, 2013 Няма такава папка. Да уточня, че не съм писал става въпрос за Windows 7 Home Premium 64 bit SP1. Засега няма втори BSOD ... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юни 17, 2013 Report Share Публикувано Юни 17, 2013 Изчакай тогава. Може да е било нещо инцидентно. Ако се повтори обаче, ще трябва да се обърне по-сериозно внимание. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.