mp3to Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Здравейте!Вчера Avira Free Antivirus ме прикани да ъпдейтна най-новата версия на програмата -"Avira Free Antivirus 2013". Инсталира се без проблеми.Днес на екрана на монитора около час след включването излезе съобщение, в което пишеше, че е необходим рестарт на компютъра, поради инсталирани ъпдейти. Натиснах върху опцията за рестартиране на момента, но компютъра не се рестартира. Направих ръчен рестарт, но след него забелязах, че вече липсва иконката на антивирусната програма в Taskbar-а.Секунди по-късно излезе съобщение, че е възникнал проблем с антивирусната програма. Съобщението включваше и опции за изпращане на съобщение за поправяне на грешката или затваряне на прозореца. Аз го затворих. След което кликнах два пъти върху иконката на Avira на десктопа, но така и не се зарежда програмата. Опитах и няколко пъти да я деинсталирам, но тя не ми позволява. Опитах и да изтегля отново програмата от сайта й, но тя не се тегли. Отново рестартирах компютъра, но вече след всяко пускане на компютъра, се изписва това съобщение за проблем с Avira.Сега пуснах Full Scan с Malwarebytes Anti-Malware, за да проверя за вируси.Грешка ли е, че е пуснато пълно сканиране, а не бързо?Възможно ли е всичко това да се дължи на вирус?Как мога да деинсталирам Avira Free Antivirus, ако не става с Revo Uninstaller и от Старт менюто? Ще съм благодарен на всички отзовали се! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Стартирайте системата в Safe Mode режим на работа и се опитайте да деинсталирате антивирусния софтуер. Грешка ли е, че е пуснато пълно сканиране, а не бързо? Препоръчително е MAM да извърши бързо сканиране, тъй като в повечето случаи то е напълно достатъчно и е много по-бързо в сравнение с другия режим на сканиране. Възможно ли е всичко това да се дължи на вирус? Изтеглете DDS от BleepingComputer.Запишете файла на Вашия десктоп.Прекратете временно работата на всички скрипт блокиращи приложения. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконата, като потвърдите с Run.След приключване на работата на DDS копирайте текста от двата log-файла, които ще се появят: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете на Вашия десктоп.Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt в следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 21, 2013 Author Report Share Публикувано Март 21, 2013 Стартирайте системата в Safe Mode режим на работа и се опитайте да деинсталирате антивирусния софтуер. Много благодаря за съдействието, но преди половин година се беше появил проблем с Windows, след което се опитах да стартирам операционната система чрез Safe Mode. Но точно тогава се получи сериозен проблем. След два дни се оправи повредата, но така и не разбрах какво се случи тогава.Притеснявам се, че ако сега отново вляза в Safe Mode, може необратимо да се обърка нещо, което да доведе до единствен вариант за поправка- преинсталация на Windows. Няма ли някаква безплатна програма, която да може да деинсталира и Avira?Без деисталация на Avira ще може ли да се инсталира друга антивирусна програма?Avast безплатна ли е или вече се предлага безплатно само за определен период? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Не би трябвало да имате каквито и да е проблеми със системата след работа в Safe Mode режим на работа, освен ако не извършвате някакви по-специфични промени по структурата на операционната система, които могат да засегнат пряко нейната работа. Може да опитате да премахнете Avira използвайки AppRemover. Също така, използвахте ли опциите Change -> Modify/Remove посредством Control Panel? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 21, 2013 Author Report Share Публикувано Март 21, 2013 Не би трябвало да имате каквито и да е проблеми със системата след работа в Safe Mode режим на работа, освен ако не извършвате някакви по-специфични промени по структурата на операционната система, които могат да засегнат пряко нейната работа. Може да опитате да премахнете Avira използвайки AppRemover. Също така, използвахте ли опциите Change -> Modify/Remove посредством Control Panel?Опитах и чрез опцията Remove Programs. Използвам Windows XP.Преди малко опитах и с iobit-uninstaller, но ефекта е същия. Появява се някакво черно прозорче. Не съм много наясно с компютрите, но прозореца, който се появява е същия като при инсталацията на VLC. Няма нищо общо между двете програми, но ориентировъчно черния прозорец е със същия дизайн. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Т.е. нито AppRemover, нито избирането на опция Remove (Десен бутон върху антивирусния софтуер в Add or Remove Programs -> Change) успя да премахне Avira? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 21, 2013 Author Report Share Публикувано Март 21, 2013 Т.е. нито AppRemover, нито избирането на опция Remove (Десен бутон върху антивирусния софтуер в Add or Remove Programs -> Change) успя да премахне Avira?При опит за инсталиране на AppRemover, се появява това(снимка 1):А при опит за деинсталация на антивирусната е това(снимка 2): Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Изтеглете SystemLook. Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте SystemLook.exe. Въведете следния текст в текстовото поле на програмата::dir C:\Program Files\Avira /wANTIVI* Натиснете бутона Look за да започне сканирането. След като сканирането приключи ще се отвори Notepad документ, съдържащ резултата от него.Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 21, 2013 Author Report Share Публикувано Март 21, 2013 Изтеглете SystemLook.Запазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте SystemLook.exe.Въведете следния текст в текстовото поле на програмата::dir C:\Program Files\Avira /wANTIVI*Натиснете бутона Look за да започне сканирането.След като сканирането приключи ще се отвори Notepad документ, съдържащ резултата от него.Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар.Това е файла по-долу: А иначе в момента все едно без никаква антивирусна ли се води системата?Anti Malware не открива вируси. Знаете ли дали този проблем с антивирусната може да е вследствие на ръчния рестарт, а не вирус? Дали има и други подобни случаи да се натисне опцията за автоматичен рестарт, а всъщност той да не се осъществи. След което при ръчен рестарт програмата да не може нито да се премахне, нито да се отвори?SystemLook.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 22, 2013 Report Share Публикувано Март 22, 2013 Изтеглете прикачения архив и го разархивирайте в директория по Ваше желание. Стартирайте SERVICES.bat с двоен клик на мишката. В директория C:\ ще се създаде текстови файл log_services.txt. Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар.SERVICES.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 22, 2013 Author Report Share Публикувано Март 22, 2013 Това е файла, който се създаде(най-долу в поста): А иначе само като допълнение, на снимката по-долу се вижда какво се изписва при всяко включване на компютъра:log_services.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 22, 2013 Report Share Публикувано Март 22, 2013 Изтеглете OTL Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат. В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users. В полето Standart Registry изберете All. Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check. От падащото меню File Age изберете 90 days. Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:netsvcs msconfig safebootminimal %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles c:|AVIRA;true;true;true; /FP c:|AntiVir;true;true;true; /FP c:|H+BEDV;true;true;true; /FP Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad log-файла - OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 22, 2013 Author Report Share Публикувано Март 22, 2013 Това е резултата:OTL.Txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Март 22, 2013 Report Share Публикувано Март 22, 2013 Стартирайте отново OTL. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст ::OTL O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O7 - HKU\S-1-5-21-1085031214-1275210071-1417001333-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\S-1-5-21-1085031214-1275210071-1417001333-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 [2013.03.19 09:47:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira [2013.03.21 17:21:49 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop [2013.03.19 09:54:10 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\USER\Application Data\Avira [2013.03.19 09:54:10 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\USER\Application Data\Avira\AntiVir Desktop [2013.03.19 09:47:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Program Files\Avira [2013.03.19 09:48:15 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop :Services AntiVirSchedulerService AntiVirService avkmgr ssmdrv avipbb avgntflt :Files C:\WINDOWS\system32\drivers\avkmgr.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\ssmdrv.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\avipbb.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\avgntflt.sys netsh winsock reset catalog /c :Commands [emptytemp]Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че не изтървате някое от двуеточията в началото. Уверете се също така, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. След въвеждане на кода в полето Custom Scans/Fixes, натиснете бутона Run Fix. Потвърдете съобщението за рестартиране на системата. След рестартирането на системата, ще се появи log-файл, намиращ се в C:\_OTL\Moved Files. Моля, прикачете съответния log-файл към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mp3to Публикувано Март 22, 2013 Author Report Share Публикувано Март 22, 2013 Стартирайте отново OTL. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст ::OTL O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 O7 - HKU\S-1-5-21-1085031214-1275210071-1417001333-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323 O7 - HKU\S-1-5-21-1085031214-1275210071-1417001333-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863 [2013.03.19 09:47:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira [2013.03.21 17:21:49 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Avira\AntiVir Desktop [2013.03.19 09:54:10 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\USER\Application Data\Avira [2013.03.19 09:54:10 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\USER\Application Data\Avira\AntiVir Desktop [2013.03.19 09:47:58 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Program Files\Avira [2013.03.19 09:48:15 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop :Services AntiVirSchedulerService AntiVirService avkmgr ssmdrv avipbb avgntflt :Files C:\WINDOWS\system32\drivers\avkmgr.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\ssmdrv.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\avipbb.sys C:\WINDOWS\system32\drivers\avgntflt.sys netsh winsock reset catalog /c :Commands [emptytemp]Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че не изтървате някое от двуеточията в началото. Уверете се също така, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. След въвеждане на кода в полето Custom Scans/Fixes, натиснете бутона Run Fix. Потвърдете съобщението за рестартиране на системата. След рестартирането на системата, ще се появи log-файл, намиращ се в C:\_OTL\Moved Files. Моля, прикачете съответния log-файл към следващия Ви коментар.Необходимо ли е да се слагат отново отметки, защото след второто стартиране, отметките които са били поставени от първото стартиране са махнати автоматично?Както и настройките за 30 или 90 дни трябва ли да са абсолютно същите като при първото стартиране и сканиране? Или всички настройки да ги оставя така, като са зададени първоначално преди първото стартиране? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.