tedo_kinta Публикувано Февруари 19, 2013 Report Share Публикувано Февруари 19, 2013 От известно време имам проблем със зловреден софтуер и не само.Да започна с основното:Периодично аваст ми изкарва съобщение за хванати 51 вируса след което се появяват множество временни файлове на десктопа и в моите документи пуснах цялостно сканиране ефект - нулев... Още преди да се появи проблема системата започна да работи доста бавно дори и след извършване на цялостно почистване с CCleaner. Освен това, тъй като си падам геймърче забелязах че повечето игри които ми вървят обикновено на 60FPS постоянно сега дропят до 18 през всеки 10-15 секунди. Варианта за преинсталация отпада напълно по дълги за обяснение причини, моля да не бъде предлаган! Системата е на една година от тогава е и последната инсталация на уиндоус 7 х64:AMD Phenom 960T x4 3GHz ASRock 970 Extreme 4Kingston HyperX blue 2x2GB DDR3 1600MHz(ограничена от CPU на 1333MHz)Sapphire Radeon 6770 ViperX 860Mhz 1GB GDDR5. Освен това процесора е натоварен през повечето време на 50%(средно) като постоянно варира от 20% до 70% Моля помагайте, много се тормозя! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 19, 2013 Report Share Публикувано Февруари 19, 2013 Здравейте, Моля, изпълнете инструкциите от този коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tedo_kinta Публикувано Февруари 19, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 19, 2013 Линка за DDS не работи при мен... ето лога от Malwarebytesmbam-log-2013-02-19 (23-38-42).txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 20, 2013 Report Share Публикувано Февруари 20, 2013 Т.е. линкът при Вас е неактивен? Изтеглете RogueKiller.Запазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте инструмента.Натиснете клавиш бутон Scan.На Вашия десктоп ще се създаде log-файл - RKreport.txt.Копирайте съдържанието на въпросния файл в следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tedo_kinta Публикувано Февруари 20, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 20, 2013 Ето файла от RogueKiller:RKreport1_S_02202013_02d1908.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 20, 2013 Report Share Публикувано Февруари 20, 2013 Изтеглете OTL Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат. В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users. В полето Standart Registry изберете All. Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check. От падащото меню File Age изберете 90 days. Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:netsvcs msconfig safebootminimal safebootnetwork activex drivers32 %SYSTEMDRIVE%\*.* %USERPROFILE%\*.* %USERPROFILE%\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Local\*.* %USERPROFILE%\AppData\Local\*. %USERPROFILE%\AppData\Local\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.* %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*. %Public%\Documents\Fonts\*.exe %Public%\Documents\Config\*.exe %Public%\Documents\*.* %ProgramData%\*.* %ProgramData%\*. %CommonProgramFiles%\*.* %CommonProgramFiles%\ComObjects*.exe %commonprogramfiles(x86)%\*.* %programfiles%\*.* %programfiles%\*. %ProgramFiles(x86)%\*.* %ProgramFiles(x86)%\*. %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\temp\*.exe %windir%\*. %windir%\installer\*. %windir%\system32\*. %windir%\sysnative\*. %Temp%\smtmp\1\*.* %Temp%\smtmp\2\*.* %Temp%\smtmp\3\*.* %Temp%\smtmp\4\*.* %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\syswow64\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /90 %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll %systemroot%\*. /rp /s %systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\GAC\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_32\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_64\*.ini %SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.ini HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{12d0253a-7c96-815c-11e0-3034bbd97cc0}] /s HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s bcdedit /enum all /v >C:\boot.txt /c /md5start eventlog.dll scecli.dll netlogon.dll cngaudit.dll sceclt.dll ntelogon.dll logevent.dll consrv.dll services.exe explorer.exe lsass.exe svchost.exe wininit.exe winlogon.exe userinit.exe atapi.sys iaStor.sys serial.sys volsnap.sys disk.sys redbook.sys i8042prt.sys afd.sys netbt.sys csc.sys tcpip.sys dfsc.sys hlp.dat str.sys crexv.ocx /md5stopКопирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad log-файла - OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tedo_kinta Публикувано Февруари 22, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 22, 2013 Ето исканите файлове:Extras.TxtOTL.Txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tedo_kinta Публикувано Март 2, 2013 Author Report Share Публикувано Март 2, 2013 Все още имам проблеми а нямам решение Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Март 2, 2013 Report Share Публикувано Март 2, 2013 Извиняваме се за забавянето...системата ви е пълна с боклуци, които е добре да разчистим: http://www.techsupportforum.com/forums/images/smilies/i_arrow-r.gif Изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner (by Xplode). Затворете всички стартирани програми и браузъриКликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.Този път маркирайте DeleteВашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора сиМожете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:\AdwCleaner[s1].txt. http://imageshack.us/a/img841/7292/thisisujrt.gif Моля изтеглете Junkware Removal Tool на вашия десктоп.Спрете временно работата на защитните програми.Стартирайте инструмента JRT.exeЩе се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата.Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши.Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt).Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост. http://img233.imageshack.us/img233/7729/mbamicontw5.gif Изтеглете Malwarebytes' Anti-Malware Кликнете два пъти върху mbam-setup.exe, за да инсталирате програмата.Уверете се, че са поставени отметки на Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes' Anti-Malware. След това кликнете на Finish.Ако има намерени обновявания, тя ще ги изтегли и инсталира.Стартирайте програмата и изберете "Perform Quick Scan", след това кликнете на Scan.Сканирането ще отнеме малко време, затова моля да бъдете търпеливи.Когато сканирането завърши, кликнете на OK, след това Show Results, за да видите резултата.Уверете се, че на всички редове има отметки, и кликнете на Remove Selected.Когато всичко бъде премахнато, в Notepad ще бъде отворен лог.Копирайте този лог и го публикувайте в следващия си коментар по темата.Забележка: Ако MalwareBytes'Anti-Malware се затрудни в премахването на откритите вируси/заплахи, той ще поискада рестартира компютъра Ви и по време на рестартирането да премахне проблемните вируси/заплахи. Ако бъдете попитани, потвърдете че желаете вашия компютър да бъде рестартиран. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tedo_kinta Публикувано Март 2, 2013 Author Report Share Публикувано Март 2, 2013 Направих всичко както казахте.Ето log файловете:AdwCleanerS1.txtJRT.txtmbam-log-2013-03-03 (01-24-07).txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Март 3, 2013 Report Share Публикувано Март 3, 2013 1. Изтеглете ComboFix от BleepingComputer и го запазете (бутон Save -> Save as) ComboFix на вашия десктоп:http://i46.tinypic.com/2exprgh.jpg След приключване на изтеглянето на ComboFix, иконката на програмата би трябвало да изглежда така:http://i46.tinypic.com/29eqjuq.jpg 2.Затворете всички работещи приложения, отворени прозорци и програми работещи във фонов режим. Спрете временно защитата в реално време на антивируснатапрограма и на другите програми за сигурност, ако има такива. 3. Стартирайте с двоен клик Combofix.exe. Изберете YES, за да се съгласите с условията за използване на програмата. Важно: По време на работата на ComboFix не бива да се движи мишката и да се натискат клавиши от клавиатурата. Просто търпеливо оставете ComboFix да си свърши работата, без да използвате компютъра за други цели. 4. Ако получите предупреждение от UAC, съгласете се. 5 ComboFix ще спре временно Интернет връзката, но след като приключи работата на програмата тази връзка ще бъде възстановена автоматично. ComboFix ще сканира за проблеми и за заразени файлове, като това може да отнеме известно време. Моля да бъдете търпеливи. Ако има проблем с Интернет връзката след приключване на работата на Combofix, моля да прочетете това: Manually restoring the Internet connection section. 6 Когато работата на ComboFix приключи, ще се появи текстов документ (log) в Notepad:http://i49.tinypic.com/157m978.jpg Копирайте с (Copy) и поставете с (Paste) съдържанието на лога в следващия си коментар. Забележка: Ако се появи следното съобщение при отварянето на различни програми след завършване на сканирането с Combofix - "illegal operation on a registry key that has been marked for deletion." просто рестартирайте компютъра още веднъж и то ще изчезне. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.