rwsrumen1 Публикувано Февруари 12, 2013 Report Share Публикувано Февруари 12, 2013 Здравейте значи имам проблем с интернета на бтк съм с безжичен модем. Като дам на мрежовите настройки на компа ми излиза. това за интернет . Local area connection и отгоре ми се появи втора връзка с име wan-1 on drg a124g и ми дава,че е свързано това преди го нямаше не знам как излезе, но ми се влоши работата в интернет. Моля помогнете защо е така,пробвах с рестартиране на модема, и пак същото моля за помощ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
as9993 Публикувано Февруари 12, 2013 Report Share Публикувано Февруари 12, 2013 Сигурно ли е, че лимитът на максимална скорост, включен в пакета Ви, не е достигнат? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
rwsrumen1 Публикувано Февруари 12, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 12, 2013 Пакета е за 10мб и с толкова работя Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
as9993 Публикувано Февруари 12, 2013 Report Share Публикувано Февруари 12, 2013 Момент, нека не бъркаме рекламираната скорост на интернет връзката с това, за което аз говоря. Какво значи "влошена работа в интернет"? Ако скоростта е по-ниска от нормалното, то възможната причина вече съм я посочил! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
rwsrumen1 Публикувано Февруари 13, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 13, 2013 Проблема е че се губи връзката. Както работи и се губи.До модема има нет, но се губи м/у модема и компютъра.Пробвах и жична и безжична връзка, но нищо не помогна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Пулсар Публикувано Февруари 13, 2013 Report Share Публикувано Февруари 13, 2013 Проблема е че се губи връзката. Както работи и се губи.До модема има нет, но се губи м/у модема и компютъра.Виж това дали ще ти помогне --->>> http://windows.microsoft.com/bg-BG/windows-vista/Troubleshoot-network-adapter-problems Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Февруари 13, 2013 Report Share Публикувано Февруари 13, 2013 Здравей,ако все още се интересуваш от проблема:В едно от жилищата, поради това, че няма друга опция съм сключил договор с БТК за интернет. Та този проблем за който споменаваш, го имах и аз и след доста опити се обадих на служителите и след смяната на рутера, всички проблеми ми отпаднаха! Сега нямам никакви грижи! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.