Jump to content

Въпрос относно Mozilla Firefox


Препоръчан пост

От няколко дни не мога да ползвам Firefox-а понеже след зареждане на началната страница веднага с отварянето на нов прозорец браузъра забива и не работи никой бутон. Даже за да го затворя се налага да отварям Диспечера на задаци. Направих деинсталация на браузъра с изчистване на всички настройки и последваща инсталация,но няма никакъв ефект. С Opera и Internet Explorer няма проблеми.

С Windows 7 Enterprise съм .

Сканирал съм с Malwarebytes Anti-Malware и SUPERAntiSpyware и няма нищо.

Link to comment
Сподели другаде

От няколко дни не мога да ползвам Firefox-а понеже след зареждане на началната страница веднага с отварянето на нов прозорец браузъра забива и не работи никой бутон. Даже за да го затворя се налага да отварям Диспечера на задаци. Направих деинсталация на браузъра с изчистване на всички настройки и последваща инсталация,но няма никакъв ефект. С Opera и Internet Explorer няма проблеми.

С Windows 7 Enterprise съм .

Сканирал съм с Malwarebytes Anti-Malware и SUPERAntiSpyware и няма нищо.

Ще можеш ли да направиш, следният експеримент. Изтрий Мозилата. След това изтрий папка Мозила от %appdata%

Избери си по стара версия от тук и си я инсталирай:

http://notrial.info/software/windows/mozilla-firefox/download.html

Пробваш я, и пишеш, какъв е резултата.

Link to comment
Сподели другаде

Ще можеш ли да направиш, следният експеримент. Изтрий Мозилата. След това изтрий папка Мозила от %appdata%

Избери си по стара версия от тук и си я инсталирай:

http://notrial.info/...x/download.html

Пробваш я, и пишеш, какъв е резултата.

 

ba4o_kiro,

направих това,което си написал. Бях с версия 18,0,1 и я изтрих и инсталирах 17,0,1

Сега всичко си е на ред!

Благодаря!

 

PS: Явно избързах с отговора,понеже се държа много добре за малко и пак почна да забива по същия начин.

Редактиран от mavrodi
Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете DDS от BleepingComputer.

  • Запишете файла на Вашия десктоп.
  • Прекратете временно работата на всички скрипт блокиращи приложения. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконата, като потвърдите с Run.
  • След приключване на работата на DDS копирайте текста от двата log-файла, които ще се появят: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете на Вашия десктоп.

Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt в следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете DDS от BleepingComputer.

  • Запишете файла на Вашия десктоп.
  • Прекратете временно работата на всички скрипт блокиращи приложения. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконата, като потвърдите с Run.
  • След приключване на работата на DDS копирайте текста от двата log-файла, които ще се появят: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете на Вашия десктоп.

Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt в следващия Ви коментар.

 

 

Извинявам се за бавния отговор,но няколко дни не бях до компа.

Ето ги и двата файла.

За информация проблема си стои.

 

attach.txt

 

dds.txt

Link to comment
Сподели другаде

Деинсталирайте Mozilla Firefox.

 

Изтеглете прикачения архив и го разархивайте в директория по Ваше желание. Стартирайте CLEAR_DATA_MOZILLA.bat с двоен клик на мишката.

 

Изтеглете AdwCleaner

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Спрете работата на всички програми и браузъри.
  • Стартирайте инструмента.
  • Изберете бутон Delete.
  • Вашата система ще се рестартира автоматично.

Моля, прикачете log-файла, създаден от инструмента, в следващия Ви коментар.

 

Log-файлът е наименован AdwCleaner[s1].txt и се намира в следната директория:

C:\

 

 

Изтеглете JRT

  • Запазете файла на Вашия десктоп.

Спрете временно работата на всички приложения, включително и на защитните програми, които са инсталирани на системата.

  • Стартирайте JRT.exe.
  • При новопоявилия се прозорец, натиснете който и да е клавиш от клавиатурата.
  • Инструментът ще сканира системата.
  • След края на процеса, ще се създаде log-файл с наименования JRT.txt

Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар.

CLEAR_DATA_MOZILLA.zip

Link to comment
Сподели другаде

Извинявам се за забавянето, но имах доста работа последните дни.

 

Инсталирайте последната актуална версия на Mozilla Firefox и проверете дали проблемът е налице.

Link to comment
Сподели другаде

Инсталирах версия 18.0.1 . Има някаква промяна,но по принцип проблема си остава. Разликата сега е че се зареждат по няколко страници една след друга и в един момент забива и трябва да чакам неопределено време за да зареди следващата.
Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете Autoruns

  • Запазете файла на Вашия десктоп и го разархивирайте в директория по Ваше желание.
  • Стартирайте програмата.
  • Меню Options -> Filter Options... -> поставете отметка пред Hide Microsoft Entries.
  • Запазете промените.
  • Mеню File -> Refresh.
  • Mеню File -> Save....

Запазете файла, архивирайте го чрез софтуер по желание и го прикачете към следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Важно: Следващите стъпки ще спрат стартирането на няколко обекта заедно с операционната система.

 

Моля, стартирайте Autoruns като администратор. Спрете временно защитата в реално време на avast!. Демаркирайте checkbox-овете, намиращи се пред следните опции:

 

http://i.imgur.com/NSPonJJ.pnghttp://i.imgur.com/B548fBY.png

 

След това:

 

Изпълнете следното:

  • Меню Start -> Run -> Въведете eventvwr -> Натиснете Enter.
  • В новопоявилия се прозорец разклонете структурата на Windows Logs.
  • Маркирайте System и изчакайте системата да зареди създадените до този момент events.
  • Изберете Save All Events As...
  • Запазете файла в директория по Ваше желание.

Прикачете файла към следващия Ви коментар. Ако логът е прекалено голям, то го качете на избран от Вас хостинг и предоставете линк за неговото изтегляне.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...