dan40o Публикувано Декември 9, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 9, 2012 Дава грешка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 9, 2012 Report Share Публикувано Декември 9, 2012 При опит за премахването на коя отметка се визуализира тази грешка? Autoruns стартиран ли е с администраторски права? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 9, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 9, 2012 На всичките дава грешки. Пробвах и пак не става. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 10, 2012 Report Share Публикувано Декември 10, 2012 Нека да направим още едно сканиране и да не прибързваме със съветите за преинсталация. Изтеглете SalityKiller.Запазете файла на Вашия десктоп.Меню Start -> Run -> Въведете "%userprofile%\desktop\salitykiller" -l c:\report.txt -> Натиснете Enter.Изчакайте работата на инструмента да приключи.Прикачете файла report.txt, намиращ се в партишън C:\, към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 10, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 10, 2012 Ето лога: report.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 10, 2012 Report Share Публикувано Декември 10, 2012 Добре. В такъв случай, ще Ви помоля временно да деинсталирате avast!. За целта: Изтеглете aswClear.Запазете файла на Вашия декстоп.Стартирайте системата в Safe Mode режим на работа.Стартирайте aswclear.exeАко сте инсталирали avast! в директория, различна от default-ната, маркирайте избраната от Вас такава.Изберете бутон Remove.Рестартирайте системата.След повторното ѝ стартиране, проверете дали проблемът е налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 10, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 10, 2012 (Редактиран) My Computer се оправи както и др, но интернета, не пак трябва да чакам. Както и да е няма значение, важното е че се отървах от гадинката. Благодаря много, че се отзовахте толкова бързо. Редактиран Декември 10, 2012 от dan40o Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 10, 2012 Report Share Публикувано Декември 10, 2012 Извинявам се за забавянето. Радвам се, че основните проблеми са изчезнали. Колко време е необходимо да се стартира Интернет връзката? Свързването автоматично ли е или въвеждате потребителско име и парола? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 10, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 10, 2012 Ми около 3-4 минути. Автоматично се свързвам. (WAN Miniport PPPOE) Имам 2 лан карти, и при двете не стартира веднага. В момента съм с Realtek RTL8139D. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 10, 2012 Report Share Публикувано Декември 10, 2012 В такъв случай, заредете системата в режим на работа Safe Mode with Networking и проверете дали въпросният времеви интервал е по-малък. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 11, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 11, 2012 В Safe Mode with Networking въобще не ми се пуска интернета. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 11, 2012 Report Share Публикувано Декември 11, 2012 Стартирайте системата, като този път въведете ръчно потребителско име и парола за свързване към Интернет. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 11, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 11, 2012 Няма промяна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 12, 2012 Report Share Публикувано Декември 12, 2012 Добре. Изпълнете следните стъпки: Изтеглете Farbar Service Scanner. Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Уверете се, че са маркирани следните опции:1. Internet Services 2. Windows Firewall 3. System Restore 4. Security Center/Action Center 5. Windows Update 6. Windows Defender Натиснете бутона Scan. На Вашия десктоп ще се появи лог-файл – FSS.txt .Прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар. Изтеглете MiniToolBox Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Сложете отметки пред следните обекти:Flush DNS Report IE Proxy Settings Reset IE Proxy Settings Report FF Proxy Settings Reset FF Proxy Settings List content of Hosts List IP configuration List Winsock Entries List last 10 Event Viewer log List Installed Programs List Users, Partitions and Memory size. List Minidump Files Натиснете бутона Go.На Вашия десктоп ще се създаде log-файл – Result.txt Моля, прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар. Направете следното: Меню Start -> Run -> Въведете devmgmt.msc -> Натиснете Enter.Направете снимка на новопоявилия се прозорец и я прикачете към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Декември 12, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 12, 2012 Лог от FSS: FSS.txtЛог от MiniToolBox: Result.txtСнимка от Device Manager: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.