plami666 Публикувано Декември 2, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 2, 2012 Да компютърът често забиваcheckup.txtlog.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 2, 2012 Report Share Публикувано Декември 2, 2012 Рестартирайте системата. След това изтеглете отново Security Check и следвайте стъпките, описани в коментар номер 15. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 3, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 3, 2012 ..checkup.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 3, 2012 Report Share Публикувано Декември 3, 2012 Не отговорихте на този въпрос: Изпитвате ли някакви проблеми, свързани с работата на системата? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 3, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 3, 2012 Сега не,но преди доста забиваше Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 3, 2012 Report Share Публикувано Декември 3, 2012 Последни стъпки: Изтеглете JavaRaЗапазете файла на Вашия декстоп.Разархивирайте архив в директория по Ваше желание.Стартирайте JaVaRa.exeОт падащото меню изберете English -> OK.В новопоявилия се прозорец изберете Remove Older Version.Yes - > OK -> OKЩе се отвори log-файл, който се намира в същата директория, откъдето е стартиран инструмента.Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар. Изтеглете последната версия на JRE оттук и я инсталирайте. Също така:Изтеглете и инсталирайте последната актуална версия на Adobe Reader.Изтеглете и инсталирайте последната актуална версия на Mozilla Firefox.Препоръчително е да дефрагментирате твърдия диск, тъй като нивото на фрагментация е дсстигнало 19% за партишън C:. За целта може да използвате MyDefrag.Накрая изтеглете OTC.Стартирайте OTC.exe.Изберете бутон CleanUp! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 3, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 3, 2012 Когато пусна Firefox ми изписва това:Could not initialize the application's security component. The most likely cause is problems with files in your application's profile directory. Please check that this directory has no read/write restrictions and your hard disk is not full or close to full. It is recommended that you exit the application and fix the problem. If you continue to use this session, you might see incorrect application behaviour when accessing security features. Също не може да зарежда сайтовете. http://www.4shared.com/file/8r6ZO5kS/JavaRa.html? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 4, 2012 Report Share Публикувано Декември 4, 2012 Това се получава след инсталиране на новата версия на софтуера, така ли? Можете ли да направите изображение, което да показва съответния проблем? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 4, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 4, 2012 .. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 4, 2012 Report Share Публикувано Декември 4, 2012 Отново не отговорихте на един от въпросите ми: Това се получава след инсталиране на новата версия на софтуера, така ли? При избиране на буток OK, софтуерът прекратява ли работата си? Ако не, то изпълнете следното:Бутон Firefox -> Help -> Troubleshooting Information.В новопоявилия се прозорец изберете бутона Reset Firefox.Софтуерът ще се рестартира. Проверете дали проблемът е налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 4, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 4, 2012 Да,получаваше се при новата версия на Firefox,но сега всичко се оправиНо отново се появяват известията от avast!,че е блокиран троянски кон Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 5, 2012 Report Share Публикувано Декември 5, 2012 Но отново се появяват известията от avast!,че е блокиран троянски кон Ако става въпрос за същия изпълним файл, то той е легитимен и явно avast! дава false-positive alert. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 5, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 5, 2012 Добре,а как мога да го премахна тъй като го търсих и с търсачката,но не открива файла.. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Декември 5, 2012 Report Share Публикувано Декември 5, 2012 Същият файл ли се засича? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plami666 Публикувано Декември 5, 2012 Author Report Share Публикувано Декември 5, 2012 Да,сега го открих и исках да го изтрия,но ми изписва:Error Deleting File or FolderCannot delete panda2_0dn.dll:Access is denied.Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.