lozan1 Публикувано Октомври 30, 2012 Report Share Публикувано Октомври 30, 2012 Процесора ми е натоварен постоянно на 100%, а не разбирам от какво.Компютъра е: Моля Ви , да помогнете! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Октомври 30, 2012 Report Share Публикувано Октомври 30, 2012 Процеса е от SearchQu Toolbar http://www.techsupportforum.com/forums/images/smilies/i_arrow-r.gif Изтеглете програмата AdwCleaner (by Xplode).Затворете всички стартирани програми и браузъри.Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.Този път маркирайте Delete.Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора сиМожете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:\AdwCleaner[s1].txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lozan1 Публикувано Октомври 31, 2012 Author Report Share Публикувано Октомври 31, 2012 Процеса е от SearchQu Toolbar http://www.techsupportforum.com/forums/images/smilies/i_arrow-r.gif Изтеглете програмата AdwCleaner (by Xplode).Затворете всички стартирани програми и браузъри.Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.Този път маркирайте Delete.Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора сиМожете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:\AdwCleaner[s1].txtЗдравей B-boy/StyLe/ След изпълнението на тези указания и рестартиране на компютъра, процесора вече е "нормално" натоварен, а не постоянно на 100%. Ето лог файла:# AdwCleaner v2.006 - Logfile created 10/31/2012 at 10:00:58# Updated 30/10/2012 by Xplode# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)# User : Moni - MONI-2D22953857# Boot Mode : Normal# Running from : C:\Documents and Settings\Moni\My Documents\Downloads\adwcleaner.exe# Option [Delete] ***** [services] ***** ***** [Files / Folders] ***** Deleted on reboot : C:\Program Files\Searchqu ToolbarFile Deleted : C:\DOCUME~1\Moni\LOCALS~1\Temp\Searchqu.iniFile Deleted : C:\DOCUME~1\Moni\LOCALS~1\Temp\searchqutoolbar-manifest.xmlFile Deleted : C:\DOCUME~1\Moni\LOCALS~1\Temp\SetupDataMngr_Searchqu.exeFile Deleted : C:\DOCUME~1\Moni\LOCALS~1\Temp\Uninstall.exeFile Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4sn1i55e.default\searchplugins\Search_Results.xmlFile Deleted : C:\Program Files\Mozilla FireFox\searchplugins\Search_Results.xmlFolder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\boost_interprocessFolder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4sn1i55e.default\extensions\{99079a25-328f-4bd4-be04-00955acaa0a7}Folder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4sn1i55e.default\SearchqutoolbarFolder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Application Data\searchqubandFolder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Application Data\SearchqutoolbarFolder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Local Settings\Application Data\DownTangoLauncherToolbarFolder Deleted : C:\Documents and Settings\Moni\Local Settings\Application Data\Ilivid Player ***** [Registry] ***** Data Deleted : HKLM\..\Windows [AppInit_DLLs] = C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\datamngr.dllData Deleted : HKLM\..\Windows [AppInit_DLLs] = C:\PROGRA~1\SEARCH~1\Datamngr\IEBHO.dllKey Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\SoftwareKey Deleted : HKCU\Software\DataMngrKey Deleted : HKCU\Software\DataMngr_ToolbarKey Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{B52D0735-EC19-448A-ABDE-E01B5BD275D2}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{B52D0735-EC19-448A-ABDE-E01B5BD275D2}Key Deleted : HKCU\Software\searchqutoolbarKey Deleted : HKCU\Software\SoftonicKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{3A188115-B81B-48F2-A958-F974C8F3F309}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\SMBarBroker.EXEKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{2D360201-FFF5-11D1-8D03-00A0C959BC0A}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{43769158-3B03-4932-8D8A-8F0F344BF024}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A40DC6C5-79D0-4CA8-A185-8FF989AF1115}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CC1AC828-BB47-4361-AFB5-96EEE259DD87}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FEFD3AF5-A346-4451-AA23-A3AD54915515}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{78CE34FD-F6D4-4866-B79C-A37268D06A04}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{80904944-C726-4C7D-A452-3FFF2A882095}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{813A22E0-3E2B-4188-9BDA-ECA9878B8D48}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\SearchQUIEHelper.DNSGuardKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\SearchQUIEHelper.DNSGuard.1Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\SMBarBroker.SMBarDealerKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\SMBarBroker.SMBarDealer.1Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{2D9B1B31-D034-4738-8F6E-40F0AFCC742C}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{5B4144E1-B61D-495A-9A50-CD1A95D86D15}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{6A4BCABA-C437-4C76-A54E-AF31B8A76CB9}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{841D5A49-E48D-413C-9C28-EB3D9081D705}Key Deleted : HKLM\Software\DataMngrKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\Searchqu ToolbarKey Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Searchqu ToolbarKey Deleted : HKLM\Software\SearchquMediabarTbKey Deleted : HKLM\Software\SoftwareValue Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}]Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [DataMngr] ***** [internet Browsers] ***** -\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702 [OK] Registry is clean. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Октомври 31, 2012 Report Share Публикувано Октомври 31, 2012 И как е сега положението? Да направим още малко допълнителни проверки за всеки случай: СТЪПКА 1 http://img233.imageshack.us/img233/7729/mbamicontw5.gif Изтеглете Malwarebytes' Anti-MalwareКликнете два пъти върху mbam-setup.exe, за да инсталирате програмата.Уверете се, че са поставени отметки на Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes' Anti-Malware. След това кликнете на Finish.Ако има намерени обновявания, тя ще ги изтегли и инсталира.Стартирайте програмата и изберете "Perform Quick Scan", след това кликнете на Scan.Сканирането ще отнеме малко време, затова моля да бъдете търпеливи.Когато сканирането завърши, кликнете на OK, след това Show Results, за да видите резултата.Уверете се, че на всички редове има отметки, и кликнете на Remove Selected.Когато всичко бъде премахнато, в Notepad ще бъде отворен лог.Копирайте този лог и го публикувайте в следващия си коментар по темата. Забележка: Ако MalwareBytes' Anti-Malware се затрудни в премахването на откритите вируси/заплахи, той ще поиска да рестартира компютъра Ви и по време на рестартирането да премахне проблемните вируси/заплахи. Ако бъдете попитани, потвърдете че желаете вашия компютър да бъде рестартиран. СТЪПКА 2 Изтеглете OTL.exe и го запазете на десктопа.Стартирайте OTL (ако е необходимо, потвърдете през UAC).Направете следните настройки:Сложете отметка пред Scan All UsersПод менюто File Age изберете 90 daysПод менюто Standard Registry променете на ALLСложете отметки пред LOP и Purity CheckПод http://store.picbg.net/pubpic/0A/C1/c814d031472c0ac1.png с Copy/ Paste въведете изцяло следната текстова информация (само това, което е поставено в карето):netsvcsmsconfigsafebootminimalsafebootnetworkactivexdrivers32%SYSTEMDRIVE%\*.*%USERPROFILE%\*.*%USERPROFILE%\Application Data\*.*%USERPROFILE%\Application Data\*.%USERPROFILE%\Local Settings\*.*%USERPROFILE%\Local Settings\temp\*.exe%USERPROFILE%\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exe%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\*.*%AllUsersProfile%\*.*%AllUsersProfile%\Application Data\*.*%AllUsersProfile%\Application Data\*.%AllUsersProfile%\Application Data\Local Settings\*.*%AllUsersProfile%\Application Data\Local Settings\Temp\*.exe%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Music\*.exe%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Pictures\*.exe%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Videos\*.exe%ALLUSERSPROFILE%\Documents\*.exe%USERPROFILE%\My Documents\*.*%CommonProgramFiles%\*.*%CommonProgramFiles%\ComObjects*.*%PROGRAMFILES%\*.*%PROGRAMFILES%\*.%systemroot%\system32\config\systemprofile\*.*%systemroot%\system32\config\systemprofile\Application Data\*.*%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\*.*%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Application Data\*.*%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Temp\*.exe%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exeC:\Documents and Settings\LocalService\Application Data\*.*C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Application Data\*.*C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\temp\*.exeC:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exeC:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\*.*C:\Documents and Settings\LocalService\*.*C:\Documents and Settings\NetworkService\Application Data\*.*C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\*.*C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\temp\*.exeC:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exeC:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\*.*C:\Documents and Settings\NetworkService\*.*%windir%\temp\*.exe%windir%\*.%windir%\installer\*.%windir%\system32\*.%Temp%\smtmp\1\*.*%Temp%\smtmp\2\*.*%Temp%\smtmp\3\*.*%Temp%\smtmp\4\*.*%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles%systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles%systemroot%\system32\drivers\*.sys /90%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles%systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll%systemroot%\*. /rp /s%systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5%systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5%systemroot%\assembly\GAC\*.ini%systemroot%\assembly\GAC_32\*.ini%SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.iniwsSystemRoot|l,n,u,@;True;False;True;$,{ /fn%systemdrive%\$Recycle.Bin|@;true;true;true /fpc:|Babylon;true;true;true; /FPc:|Fun4IM;true;true;true; /FPc:|Bandoo;true;true;true; /FPc:|Searchn;true;true;true; /FPc:|Searchq;true;true;true; /FPc:|searchqu;true;true;true; /FPc:|datamngr;true;true;true; /FPc:|iLivid;true;true;true; /FPc:|whitesmoke;true;true;true; /FPc:|MyWebSearch;true;true;true; /FPHKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /sHKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /sHKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /sHKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /sHKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /sHKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /sHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /sHKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{12d0253a-7c96-815c-11e0-3034bbd97cc0}] /sHKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s>C:\commands.txt echo list vol /raw /hide /c/wait>C:\DiskReport.txt diskpart /s C:\commands.txt /raw /hide /c/waittype c:\diskreport.txt /c/waiterase c:\commands.txt /hide /c/waiterase c:\diskreport.txt /hide /c/md5starteventlog.dllscecli.dllnetlogon.dllcngaudit.dllsceclt.dllntelogon.dlllogevent.dllconsrv.dllservices.exesvchost.exeexplorer.exeuserinit.exewinlogon.exesmss.exelsass.exeatapi.sysiaStor.sysserial.sysdisk.sysvolsnap.sysredbook.sysi8042prt.sysafd.sysnetbt.systcpip.sysipsec.syshlp.datstr.syscrexv.ocx/md5stopНатиснете маркираният в синьо бутон: Run Scan.Като приключи проверката, ще се създадат два файла - OTL.Txt и Extras.Txt. Прикачете тези два файла в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lozan1 Публикувано Октомври 31, 2012 Author Report Share Публикувано Октомври 31, 2012 Сканирах с MalwareBytes' Anti-Malware беше открито това:При изтриването му, поиска рестартиране.Ето лога:Malwarebytes Anti-Malware (Пробна версия) 1.65.1.1000www.malwarebytes.org Версия на базата от данни: v2012.10.31.05 Windows XP Service Pack 3 x86 NTFSInternet Explorer 8.0.6001.18702Moni :: MONI-2D22953857 [администратор] Защита: включена 31.10.2012 г. 17:24:37mbam-log-2012-10-31 (17-24-37).txt Тип сканиране: Бързо сканиранеВключени опции за сканиране: Памет | Автоматично зареждане | Системен регистър | Файлова система | Евристики/Допълнителни | Евристики/Shuriken | PUP | PUMИзключени опции за сканиране: P2PСканирани обекти: 181262Изминало време: 9 минута(и), 6 секунда(и) Открити процеси в паметта: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити модули в паметта: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити ключове в системния регистър: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити стойности в системния регистър: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити информационни обекти в системния регистър: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити папки: 0(Не бяха открити зловредни обекти) Открити файлове: 1C:\RECYCLER\S-1-5-21-117609710-1715567821-1606980848-1003\Dc23.exe (PUP.BundleInstaller.BI) -> Поставен под карантина и изтрит успешно. (край) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lozan1 Публикувано Октомври 31, 2012 Author Report Share Публикувано Октомври 31, 2012 Изпълних и Стъпка 2, ето резултатите:Extras.TxtOTL.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lozan1 Публикувано Ноември 1, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 1, 2012 И, извинявам се за невежеството си, но какво означава: "Процеса е от SearchQu Toolbar" Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 1, 2012 Report Share Публикувано Ноември 1, 2012 Означава, че процесът, който е натоварвал системата, е принадлежал на SearchQu Toolbar. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Ноември 2, 2012 Report Share Публикувано Ноември 2, 2012 Здравейте, Извинявам се за закъснението, но имах работа. Дори в момента съм на бачкане.Довечера ще пиша (ако работи клавиатурата, защото си залях клавиатурата с бира и незнам дали ще работи). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Ноември 7, 2012 Report Share Публикувано Ноември 7, 2012 Стартирайте отново OTL. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст : :OTL O2 - BHO: (Skype Browser Helper) - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll (Skype Technologies S.A.) O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found. O9 - Extra Button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll (Skype Technologies S.A.) O18 - Protocol\Handler\skype-ie-addon-data {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll (Skype Technologies S.A.) [2012.10.28 20:55:30 | 000,000,000 | ---D | M] -- c:\Documents and Settings\Moni\AppData\LocalLow\DataMngr @Alternate Data Stream - 125 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\TEMP:FBFE8C4E :Commands [emptytemp] Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че не изтървате някое от двуеточията в началото. Уверете се също така, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. След въвеждане на кода в полето Custom Scans/Fixes, натиснете бутона Run Fix. Потвърдете съобщението за рестартиране на системата. След рестартирането на системата, ще се появи лог-файл, намиращ се в C:\_OTL\Moved Files. Моля, прикачете съответния log-файл към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
oktay Публикувано Октомври 28, 2013 Report Share Публикувано Октомври 28, 2013 (Редактиран) И как е сега положението? Да направим още малко допълнителни проверки за всеки случай: СТЪПКА 1 http://img233.imageshack.us/img233/7729/mbamicontw5.gif Изтеглете Malwarebytes' Anti-MalwareКликнете два пъти върху mbam-setup.exe, за да инсталирате програмата.Уверете се, че са поставени отметки на Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes' Anti-Malware. След това кликнете на Finish.Ако има намерени обновявания, тя ще ги изтегли и инсталира.Стартирайте програмата и изберете "Perform Quick Scan", след това кликнете на Scan.Сканирането ще отнеме малко време, затова моля да бъдете търпеливи.Когато сканирането завърши, кликнете на OK, след това Show Results, за да видите резултата.Уверете се, че на всички редове има отметки, и кликнете на Remove Selected.Когато всичко бъде премахнато, в Notepad ще бъде отворен лог.Копирайте този лог и го публикувайте в следващия си коментар по темата.Забележка: Ако MalwareBytes' Anti-Malware се затрудни в премахването на откритите вируси/заплахи, той ще поиска да рестартира компютъра Ви и по време на рестартирането да премахне проблемните вируси/заплахи. Ако бъдете попитани, потвърдете че желаете вашия компютър да бъде рестартиран. СТЪПКА 2 Изтеглете OTL.exe и го запазете на десктопа.Стартирайте OTL (ако е необходимо, потвърдете през UAC).Направете следните настройки:Сложете отметка пред Scan All UsersПод менюто File Age изберете 90 daysПод менюто Standard Registry променете на ALLСложете отметки пред LOP и Purity CheckПод http://store.picbg.net/pubpic/0A/C1/c814d031472c0ac1.png с Copy/ Paste въведете изцяло следната текстова информация (само това, което е поставено в карето):Натиснете маркираният в синьо бутон: Run Scan.Като приключи проверката, ще се създадат два файла - OTL.Txt и Extras.Txt. Прикачете тези два файла в следващия си коментар (погледнете опцията Прикачени файлове, когато публикувате мнение). Здравейте имам същия проблем направих всички стапки посочени по- горе ето резултатите OTL.TxtExtras.Txt Редактиран Октомври 28, 2013 от oktay Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Октомври 31, 2013 Report Share Публикувано Октомври 31, 2013 Само че не сте уточнили, кой процес товари? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
oktay Публикувано Ноември 2, 2013 Report Share Публикувано Ноември 2, 2013 ас ако знам и разбирам няма да питам ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Ноември 2, 2013 Report Share Публикувано Ноември 2, 2013 Е в task manager-a не виждате ли кой е процеса? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
oktay Публикувано Ноември 3, 2013 Report Share Публикувано Ноември 3, 2013 Е в task manager-a не виждате ли кой е процеса?ами незнам мн не му разбирам преди си работеше бес проблем,проблемите се появиха след,като преинсталираха и сложиха нов виндовс. да не е от виндовса? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.