Radoslav6 Публикувано Август 30, 2012 Report Share Публикувано Август 30, 2012 Наскоро, след като инсталирах Panda Cloud Antivirus, програмата ми откри доста вируси, повечето от които кейгенове и кракове. Но имаше и някакъв miner.dll . След като рестартирах компютъра, както поиска програмата, реших че вирусът е изтрит. Но вчера отново се появи съобщение да рестартирам компютъра. Пробвах да изтрия вируса от кошчето на Panda, но въпреки че го трия, съобщението пак се появява. Ето снимка на съобщението от Panda - http://store.picbg.net/pubpic/1B/EA/f3e94301a32a1bea.png . Вируса се намира тук - C:\Users\Username\AppData\Local\Temp\_intel\miner.dll .Може ли някой да ми помогне да се справя с този вирус! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mihnev_sz Публикувано Август 30, 2012 Report Share Публикувано Август 30, 2012 Това не е вирус! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Август 30, 2012 Author Report Share Публикувано Август 30, 2012 А какво е? Даи повече информация! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Август 30, 2012 Report Share Публикувано Август 30, 2012 Изтеглете Malwarebytes' Anti-Malware Free.Стартирайте инсталационния файл и инсталирайте програмата.Уверете се, че са поставени отметки пред Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes'Anti-Malware.Програмата ще изтегли и инсталира автоматично наличните обновявания.Стартирайте програмата.Изберете Perform Quick Scan -> Scan.След края на сканирането, натиснете бутон OKНатиснете бутона Show Results, за да видите резултата от сканирането.Уверете се, че има отметки на всеки ред.Натиснете бутона Remove Selected. В Notepad ще бъде отворен лог -файл. Моля, прикачете файла към следващия Ви коментар. Забележка: MalwareBytes' Anti-Malware може да поиска да рестартира Вашата система. При подобно запитване от страна на програмата се съгласете и позволете рестартирането на системата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Август 31, 2012 Author Report Share Публикувано Август 31, 2012 Инсталирах си програмата и сканирах с нея. Прикачвам текстовия файл.mbam-log-2012-08-31 (14-30-04).txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Септември 1, 2012 Report Share Публикувано Септември 1, 2012 Извинявам се за забавянето. Нека направим няколко допълнителни сканирания. Изтеглете Farbar Service ScannerЗапазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте инструмента.Уверете се, че са маркирани следните опции:Internet ServicesWindows FirewallSystem RestoreSecurity Center/Action CenterWindows UpdateWindows DefenderНатиснете бутона Scan.На Вашия десктоп ще се появи лог-файл – FSS.txt .Прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар. Изтеглете MiniToolBox Запазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте инструмента.Сложете отметки пред следните обекти:Flush DNSReport IE Proxy SettingsReset IE Proxy SettingsReport FF Proxy SettingsReset FF Proxy SettingsList content of HostsList IP configurationList Winsock EntriesList last 10 Event Viewer logList Installed ProgramsList Users, Partitions and Memory size.List Minidump FilesНатиснете бутона Go.На Вашия десктоп ще се създаде лог-файл – Result.txt Моля, прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Септември 1, 2012 Author Report Share Публикувано Септември 1, 2012 Сканирах с програмите, ето текстовите файловеResult.txtFSS.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Септември 2, 2012 Report Share Публикувано Септември 2, 2012 Логовете са чисти. Моля, изпълнете още веднъж стъпките от коментар номер четири. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Септември 3, 2012 Author Report Share Публикувано Септември 3, 2012 Сканирах с Malwarebytes'Anti-Malware и откри три заплахи. След рестартирането на компютъра се надявам, че всичко е наред, но все пак трябва ли да се направи още нещо? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Септември 3, 2012 Report Share Публикувано Септември 3, 2012 Моля да прикачите последния лог от сканирането с програмата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Септември 3, 2012 Author Report Share Публикувано Септември 3, 2012 Прикачвам файлаmbam-log-2012-09-03 (10-54-30).txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Септември 3, 2012 Report Share Публикувано Септември 3, 2012 Ще се необходими още няколко стъпки. Изтеглете OTL Запазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте инструмента.Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат.В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users.В полето Standart Registry изберете All.Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check.От падащото меню File Age изберете 90 days.Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files.В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:netsvcs msconfig safebootminimal safebootnetwork activex drivers32 %SYSTEMDRIVE%\*.* %USERPROFILE%\*.* %USERPROFILE%\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Local\*.* %USERPROFILE%\AppData\Local\*. %USERPROFILE%\AppData\Local\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.* %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*. %Public%\Documents\Softwrap\YOYOGAMESGM70FINAL\*.exe %Public%\Documents\Fonts\*.exe %Public%\Documents\Config\*.exe %Public%\Documents\*.* %ProgramData%\*.* %ProgramData%\*. %CommonProgramFiles%\*.* %CommonProgramFiles%\ComObjects*.exe %PROGRAMFILES%\*.* %PROGRAMFILES%\*. %ProgramFiles(x86)%\*.* %ProgramFiles(x86)%\*. %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\temp\*.exe %windir%\*. %windir%\installer\*. %windir%\system32\*. %windir%\sysnative\*. %Temp%\smtmp\1\*.* %Temp%\smtmp\2\*.* %Temp%\smtmp\3\*.* %Temp%\smtmp\4\*.* %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\syswow64\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /90 %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll %systemroot%\*. /rp /s %systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\GAC\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_32\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_64\*.ini %SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.ini HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s bcdedit /enum all /v >C:\boot.txt /c >C:\commands.txt echo list vol /raw /hide /c /wait >C:\DiskReport.txt diskpart /s C:\commands.txt /raw /hide /c /wait type c:\diskreport.txt /c /wait erase c:\commands.txt /hide /c /wait erase c:\diskreport.txt /hide /c /md5start eventlog.dll scecli.dll netlogon.dll cngaudit.dll sceclt.dll ntelogon.dll logevent.dll consrv.dll services.exe explorer.exe lsass.exe svchost.exe wininit.exe winlogon.exe userinit.exe atapi.sys iaStor.sys serial.sys volsnap.sys disk.sys redbook.sys i8042prt.sys afd.sys netbt.sys csc.sys tcpip.sys dfsc.sys hlp.dat str.sys crexv.ocx /md5stop Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad лог-файла - OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Radoslav6 Публикувано Септември 4, 2012 Author Report Share Публикувано Септември 4, 2012 Опитвам се да сканирам с програмата, но стига до сканирането на Google Chrome и забива. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
B-boy/StyLe/ Публикувано Септември 4, 2012 Report Share Публикувано Септември 4, 2012 Дайте и повече време и затворете браузърите преди проверката.В повечето случаи Not Responding не означава, че е забила. Би трябвало до 20-40 минути да завърши проверката.Ако над 40 минути сканира, тогава вече може да се твърди, че е забила. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.