Jump to content

Проблеми с PC (Win7)


annoyed

Препоръчан пост

Здравейте,

 

Искам да споделя мой проблем, който преди около 2-3 месеца също го имах, но благодарение на администраторът на този форум "Night_Raven" го оправих, но нека да го споделя отново.По някое време като компютърът е включен, мишката и изобщо всички системни процеси, започват да бавят, не мога примерно да отворя My Computer, имам впредвит, че може да се отвори, но трябва да наместиш мишката, което е малко трудно, защо почва да бави и е много изнервящо, но съм забелязал, че като дръпна кабелът на интернета (аз съм с модем, не съм с рутер), всичко се оправя, процеси си идват нормално, и мога да правя каквото поискам, освен което има нужна връзка с интернет, за да се захрани.И когато попитах тогава ми отговориха да изпорбвал с програма "Autoruns", направих настройките които той ми каза, сканирах, премахнах отметките на заобградените в червено софтуери (програми) и му дадох дневник, та вчера също със същите настройки премахнах тиковете на червените, но нищо не свърши, сканирах го за вируси, имаше око 5-6 и ги изчистих (Сканирването бе с Malware Bytes). Бих искал да успеете да ми отговорите в най-кратък период, защото това е наистина дразнещо, и нямам от къде да се добия с WI FI, за да проверя за отговори, когато имам достъп до интернет без да бави, аз ще проверявам, кажете ако искате да знаете нещо свързано с моята система.

Link to comment
Сподели другаде

Аз съм много напреднал потребител на компютъра и...Мисля че иска преинсталация!!!

Ще помисля и над този модел, но първо искам да видя постовете и на други потребители.

Link to comment
Сподели другаде

Аз съм много напреднал потребител на компютъра и...Мисля че иска преинсталация!!!

 

Подобни изказвания са смешни и показват пълна безотговорност към проблема на потребителя.

 

Изтеглете OTL

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте инструмента.
  • Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат.
  • В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users.
  • В полето Standart Registry изберете All.
  • Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check.
  • От падащото меню File Age изберете 90 days.
  • Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files.
  • В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:

netsvcs
msconfig
safebootminimal
safebootnetwork
activex
drivers32
%SYSTEMDRIVE%\*.*
%USERPROFILE%\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Local\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.*
%ProgramData%\*.*
%CommonProgramFiles%\*.*
%CommonProgramFiles%\ComObjects*.*
%PROGRAMFILES%\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.*
%windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\*.*
%windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.*
%windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.*
%windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.*
%windir%\temp\*.*
%windir%\minidump\*.*
%windir%\*.
%windir%\installer\*.
%windir%\system32\*.
%windir%\sysnative\*.
%Temp%\smtmp\1\*.*
%Temp%\smtmp\2\*.*
%Temp%\smtmp\3\*.*
%Temp%\smtmp\4\*.*
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\syswow64\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /90
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /90
%systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll
%systemroot%\*. /rp /s
%systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC_32\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC_64\*.* /S /MD5
%SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.* /S /MD5
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s
c:\system volume information|_REGISTRY_MACHINE_SYSTEM;true;true;true /FP
c:\system volume information|_REGISTRY_MACHINE_SOFTWARE;true;true;true /FP
bcdedit /enum all /v >C:\boot.txt /c
echo list vol > C:\commands.txt | diskpart /s C:\commands.txt > C:\DiskReport.txt /c
restorepoints
/md5start
consrv.dll
services.exe
explorer.exe
lsass.exe
svchost.exe
wininit.exe
winlogon.exe
userinit.exe
atapi.sys
iaStor.sys
serial.sys
volsnap.sys
disk.sys
redbook.sys
i8042prt.sys
afd.sys
netbt.sys
csc.sys
tcpip.sys
dfsc.sys
hlp.dat
str.sys
/md5stop
*crack* /s
*keygen* /s
*patch* /s
*loader* /s
*activator* /s
*torrent* /s

 

Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето.

 

Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad лог-файла - OTL.txt и Extras.txt.

 

Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар.

 

Уверете се, че всички драйвъри, инсталирани на системата, са актуални.

Link to comment
Сподели другаде

Защо първо не пробваш с актуализиране на драйверите на дъното.

 

Да наистина бяха доста остарели, обнових ги до последната версия за видео картата ми

 

 

Подобни изказвания са смешни и показват пълна безотговорност към проблема на потребителя.

 

Изтеглете OTL

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте инструмента.
  • Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат.
  • В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users.
  • В полето Standart Registry изберете All.
  • Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check.
  • От падащото меню File Age изберете 90 days.
  • Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files.
  • В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:

netsvcs
msconfig
safebootminimal
safebootnetwork
activex
drivers32
%SYSTEMDRIVE%\*.*
%USERPROFILE%\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Local\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.*
%ProgramData%\*.*
%CommonProgramFiles%\*.*
%CommonProgramFiles%\ComObjects*.*
%PROGRAMFILES%\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.*
%windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\*.*
%windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.*
%windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.*
%windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.*
%windir%\temp\*.*
%windir%\minidump\*.*
%windir%\*.
%windir%\installer\*.
%windir%\system32\*.
%windir%\sysnative\*.
%Temp%\smtmp\1\*.*
%Temp%\smtmp\2\*.*
%Temp%\smtmp\3\*.*
%Temp%\smtmp\4\*.*
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\syswow64\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /90
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /90
%systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll
%systemroot%\*. /rp /s
%systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC_32\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC_64\*.* /S /MD5
%SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.* /S /MD5
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s
c:\system volume information|_REGISTRY_MACHINE_SYSTEM;true;true;true /FP
c:\system volume information|_REGISTRY_MACHINE_SOFTWARE;true;true;true /FP
bcdedit /enum all /v >C:\boot.txt /c
echo list vol > C:\commands.txt | diskpart /s C:\commands.txt > C:\DiskReport.txt /c
restorepoints
/md5start
consrv.dll
services.exe
explorer.exe
lsass.exe
svchost.exe
wininit.exe
winlogon.exe
userinit.exe
atapi.sys
iaStor.sys
serial.sys
volsnap.sys
disk.sys
redbook.sys
i8042prt.sys
afd.sys
netbt.sys
csc.sys
tcpip.sys
dfsc.sys
hlp.dat
str.sys
/md5stop
*crack* /s
*keygen* /s
*patch* /s
*loader* /s
*activator* /s
*torrent* /s

 

Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето.

 

Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad лог-файла - OTL.txt и Extras.txt.

 

Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар.

 

Уверете се, че всички драйвъри, инсталирани на системата, са актуални.

 

Обнових драйверите, направих точно както каза, ето дневниците

otl and extras.rar

Link to comment
Сподели другаде

Точно ОТЛ е заразен!

Аз съм с Аваст! Безплатен и даде че това е вирус! :matchesfart:

 

А преинсталацията е най-сигурния метод!

 

 

Заразен друг път. Явно не сте чували за фалшива тревога. Dr.Web имат същия проблем с OTL.

Не се изказвайте неподготвен!

Link to comment
Сподели другаде

Помня че го стартирах от флашка а от май месец компютърът ми е заразен и не мога да го преинсталирам защото ми трябват 23 лв.-за такси и за преинсталация а и незнам как да го преинсталирам и нямам диск с Уиндоус!

Да,знам за фалшива тревога но Аваст...не може да го направи!Вярвам на аваст! :)

Link to comment
Сподели другаде

Стига сте приказвали глупости, че започвам да се изнервям. Програмата се ползва в цял свят за почистване и анализ на системите.

Компютъра ви не е заразен след стартиране на OTL. avast! пари да ми дават не бих го ползвал. Вечната бета версия!

Link to comment
Сподели другаде

Не,наистина го стартирах от флашка а вирусът не позволява да се стартират програми от флашки и дискове!

Спирам!!!

Аз съм много напреднал потребител на компютъра и...Мисля че иска преинсталация!!!

 

Ми ходи го лекувай този вирус.Крайно несериозно отношение!!!Не давай такива съвети на юзърите,защото има хора,които наистина не разбират и ще се видят във шаш и паника.След като нямаш идея със какво може да помогнеш по-добре не драскай глупости!!!!!!!!!!!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...