psiko Публикувано Юли 12, 2012 Report Share Публикувано Юли 12, 2012 Здравейте, имам един проблем с антивирусна програма, при стартиране на ESET Smart Security се появява това съобщение и не може да стартира програмата. Някой да ми помогне от както се появява този проблем. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 12, 2012 Report Share Публикувано Юли 12, 2012 Използвате легална или пиратска версия на програмата? Изтеглете Malwarebytes' Anti-Malware Free.Стартирайте инсталационния файл и инсталирайте програмата.Уверете се, че са поставени отметки пред Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes'Anti-Malware.Програмата ще изтегли и инсталира автоматично наличните обновявания.Стартирайте програмата.Изберете Perform Quick Scan -> Scan.След края на сканирането, натиснете бутон OKНатиснете бутона Show Results, за да видите резултата от сканирането.Уверете се, че има отметки на всеки ред.Натиснете бутона Remove Selected. В Notepad ще бъде отворен лог -файл. Моля, прикачете файла към следващия Ви коментар. Забележка: MalwareBytes' Anti-Malware може да поиска да рестартира Вашата система. При подобно запитване от страна на програмата се съгласете и позволете рестартирането на системата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Ето резултата от сканирането: mbam-log-2012-07-13 (10-26-36).txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Не сте отговорили на първото ми запитване. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Както ми казахте иснтралирах програмата стартирах го, избрах Perform Quick Scan -> Scan след края на станирането натиснах бутона ok след което ми излезна е това mbam-log-2012-07-13 (10-26-36).txt не видях никъде да пише Show Results нито и Remove Selected. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Говоря за това: Използвате легална или пиратска версия на програмата? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Използвам ESET Smart Security 5 изтеглих го от един сайт и съм актуализирал програмата От 2 години ползвам тази програма и до сега не съм имал проблеми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Явно версията е пиратска. Опитвали ли сте да премахнете софтуера и да го инсталирате наново? Изтеглете OTL Запазете файла на Вашия десктоп.Стартирайте инструмента.Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат.В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users.В полето Standart Registry изберете All.Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check.От падащото меню File Age изберете 90 days.Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files.В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст: netsvcs msconfig safebootminimal safebootnetwork "%WinDir%\$NtUninstallKB*$." /30 C:\Program Files\Common Files\ComObjects\*.* /s %SYSTEMDRIVE%\*.* %USERPROFILE%\*.* %USERPROFILE%\Application Data\*.* %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\*.* %AllUsersProfile%\*.* %AllUsersProfile%\Application Data\*.* %USERPROFILE%\My Documents\*.* %CommonProgramFiles%\*.* %PROGRAMFILES%\*.* %systemroot%\system32\config\systemprofile\*.* %windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.* %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.* %windir%\temp*.* %windir%\system32\*. %Temp%\smtmp\1\*.* %Temp%\smtmp\2\*.* %Temp%\smtmp\3\*.* %Temp%\smtmp\4\*.* %systemroot%\system32\DBBK\*.* /s %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll %systemroot%\*. /rp /s %systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\GAC_32\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\GAC_MSIL\*.* /S /MD5 >C:\commands.txt echo list vol /raw /hide /c /wait >C:\DiskReport.txt diskpart /s C:\commands.txt /raw /hide /c /wait type c:\diskreport.txt /c /wait erase c:\commands.txt /hide /c /wait erase c:\diskreport.txt /hide /c /md5start smss.exe winlogon.exe services.exe lsass.exe svchost.exe explorer.exe userinit.exe atapi.sys iaStor.sys serial.sys disk.sys volsnap.sys redbook.sys i8042prt.sys afd.sys netbt.sys tcpip.sys ipsec.sys hlp.dat /md5stop Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad лог-файла - OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Да премахнах и го инстралирах наново, но сега не излиза това съобщение! Ето: OTL.Txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Кое съобщение? Това, което е посочено в първия коментар? Програмата работи ли нормално или има налични проблеми? Липсва файлът Extras.txt. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 След като го инстралирах наново работи нормално. Не излезна Extras.txt файл. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Явно е настъпил някакъв проблем в самата програма. Лог-файлът от OTL изглежда чист, поне на бърз прочет. Има ли някаква нестабилност в работата на операционната система? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Единствения проблем сега е, че бавно зарежда Windows-а при стартиране на компютъра ми излиза това и като щракам мишката трябра да чакам 5-6 секунди за да движи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юли 13, 2012 Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Изтеглете AutorunsЗапазете файла на Вашия десктоп и го разархивирайте в директория по Ваше желание.Стартирайте програмата.Меню Options -> Filter Options... -> поставете отметка пред Hide Microsoft Entries.Запазете промените.Mеню File -> Refresh.Mеню File -> Save...Запазете файла, архивирайте го чрез софтуер по желание и го прикачете към следващия Ви коментар. ..като щракам мишката трябра да чакам 5-6 секунди за да движи. Проблемът е налице само след стартиране на системата или през цялото време? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
psiko Публикувано Юли 13, 2012 Author Report Share Публикувано Юли 13, 2012 Ето: AutoRuns.rar Значи след зареждането на операционната система мишката се движи нормално, но след като щракам копчето спира да движи за 5-6 секунди. И когато по време на работа, ако не се движи мишката за 2-3 минути и като движа мишката не се движи за 5 секунди. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.