Jump to content

Син Екран (BSoD)


deqn_0000

Препоръчан пост

Много често започна да ми дава BSoD и незнам какво да правя..Опитах да инсталирам WDK,обаче като стигне до ~79% ми дава грешка при инсталацията свързана с "t.e. service" .Ето ви и отчет от AIDA 64 Extreme Edition.

http://dox.bg/files/dw?a=db4d0b28b2 Изгубил съм кода от синия екран,помня само,че беше съставен от 4 раздела (в такъв смисъл: 0х0000,0bx0001,0x01000,0x00000)

Link to comment
Сподели другаде

Ако наистина искаш някой да ти помогне, направи следното.Десен клик на моя компютър=>свойства=>разширени=>от раздела стартиране и възтановяване=>настройки.Направи следните настройки:

http://prikachi.com/images/498/4893498h.jpg

Първата ще спре автоматичният рестарт, и когато стане син екран ще можеш да го заснемеш със да речем, телефон.И снимката да я прикачиш във следващият си коментар.Следвашата настройка е за да се съсздаде дъмп файл със записана, но малко повече информация за синият екран.Този фаил ще го намериш във C:\Windows\MiniDump.Ако са повече от един можеш да ги архивираш.

 

ПП: След като направиш настройките, изчакай да ти направи син екран и тогава ги прикачи тези неща във следвашият си коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Значи .. има малък проблем.. като съм направил тези настройки нямам възможността да видя синия екран,защото компа забива и се налага да го рестартирам.. чакал съм го 2 часа да даде син екран или да покаже признаци на живот,но... нищо.. :(
Link to comment
Сподели другаде

Изпълнете следното:

 

Изтеглете Data Lifeguard Diagnostic for Windows.

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Разархивирайте архива в директория по Ваше желание.
  • Стартирайте WinDlg.exe.
  • Маркирайте checkbox-а, намиращ се пред I Accept this Licence Agreement и натиснете бутонa Next.
  • В новопоявилия се прозорец маркирайте Вашия твърд диск.
  • Десен бутон -> Run Diagnostics -> Quick Test -> Start.

 

Забележка: Ако твърдият диск не премине Quick Тest то няма смисъл да стартирате Extended Test. В противен случай стартирайте задължително втория тест.

  • Върнете се към главния прозорец на програмата.
  • Маркирайте Вашия твърд диск. -> Десен бутон -> Show SMART Disk Info.

Направете снимка на новопоявилия се прозорец и я прикачете към следващия Ви коментар.

 

Проверете дали всички контактът между слотовете/молексите и свързаните към тях кабели е добър.

Link to comment
Сподели другаде

Изглежда твърдият диск е проблемен. Ако имате някаква ценна информация, ще Ви посъветвам да я прехвърлите на друг носител, тъй като е възможно във всеки един момент дискът да дефектира и по този начин да загубите данните, съхранени на него.
Link to comment
Сподели другаде

И мен това ме притесняваше..От доста време.. защото и компа като забие и после може при зареждането на windows още 100-тина пъти да забие..намествам кабела на харда и се оправя уин-а и зарежда нормално ... :/
Link to comment
Сподели другаде

Като цяло, причини за подобен тип проблеми могат да бъдат лош контакт при слотовете/конекторите, дефектирали кабели и прочие. Въпреки това смятам, че проблемът се дължи на твърдия диск и е добре системата да бъде откарана в сервиз за по-щателна проверка.
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...