martimarti Публикувано Май 30, 2012 Report Share Публикувано Май 30, 2012 Здравейте на всички. Преди да започна с проблема си искам да кажа че съм много доволен от това че го има този форум и че има хора като вас които да помагат. Едно голямо БЛАГОДАРЯ!!! Винаги когато имам проблем първото място което посещавам е този сайт. Проблема ми е, както се вижда в заглавието, high cpu и по-конкретно от Eset Service. Не знам защо се получава така. Интересното е че не се получава всеки път а само понякога. Ако имате някакви идеи ще съм благодарен! Имам и оче един въпрос относно hijackthis: Добра ли е програмата за поправяне на грешки (ако има такива) или по-добре да не се "възползвам" от тази опция? Благодаря предварително!!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост newnickname Публикувано Май 30, 2012 Report Share Публикувано Май 30, 2012 Със сигурност avast! Free ще е по-лек, защото по-малко товари процесорите. Това го установих с различни тестове, сканирания и постоянно следене на Task Manager/Process Explorer. (CPU & RAM). To run avast! Free Antivirus, your PC must meet the following criteria:Operating Systems SupportedWindows 7 (any Edition, 32-bit or 64-bit)Windows Vista (any Edition excl. Starter Edition, 32-bit or 64-bit)Windows XP Service Pack 2 or higher (any Edition, 32-bit or 64-bit)Microsoft Windows 2000 Professional Service Pack 4 (incompatible with avast! Account)Minimum Hardware RequirementsPentium 3 Processor128 MB RAM200 MB of free hard disk spacePlease note that avast! Free Antivirus runs only on PCs with Windows 2000 Professional Service Pack 4 and newer.For best results, remove any other antivirus software from your PC before installing avast! Иначе и аз използвам ESET (Nod 32/Smart Security) на моите компютри. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 30, 2012 Report Share Публикувано Май 30, 2012 Като за начало се увери, че версията на ESET NOD32 Antivirus е актуална, т.е. последната. Ако след това отново има подобен проблем, ще е добре да установиш в какви точно ситуации се появява - т.е. при стартиране на дадено приложение ли, при отваряне на даден файл ли, при зареждане на Интернет страница ли и т.н. HijackThis не е приложение за "поправяне на грешки". То е основно приложение за премахване на зловреден код и разчита на потребителя да преценява кое е за премахване и кое не е. Ако не знаеш точно как се работи с него, те съветвам да не човъркаш, за да не се окажеш евентуално със скапана операционна система. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
martimarti Публикувано Юни 1, 2012 Author Report Share Публикувано Юни 1, 2012 Като за начало се увери, че версията на ESET NOD32 Antivirus е актуална, т.е. последната. Ако след това отново има подобен проблем, ще е добре да установиш в какви точно ситуации се появява - т.е. при стартиране на дадено приложение ли, при отваряне на даден файл ли, при зареждане на Интернет страница ли и т.н. HijackThis не е приложение за "поправяне на грешки". То е основно приложение за премахване на зловреден код и разчита на потребителя да преценява кое е за премахване и кое не е. Ако не знаеш точно как се работи с него, те съветвам да не човъркаш, за да не се окажеш евентуално със скапана операционна система. Да, последната е 5.0.95.0 с последните update. Появява се при стартирване на лап топ, не стартирам никакви странични програми. Веднага след като зареди NOD, CPU веднага отива на 70-80%. Отварям task manager и пише Eset Service CPU = 50. Отварям програмата с цел да я обновя обаче никаква реакция, все едно е зациклила но работи в същото време. След това рестартирвам лап топа и няма проблем. Днес примерно трябваше 2 пъти да го рестартирам за да е всичко нормално. Благодаря за информацията относно HijackThis! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Юни 1, 2012 Report Share Публикувано Юни 1, 2012 Възможно е сканирането, което бива стартирано след зареждането на услугата на ESET, да причинява това. Опитайте следното:Отворете главния прозорец на програмата.Изберете Tools -> Scheduler.Демаркирайте checkbox-а, намиращ се пред Automatic startup file check.Запазете промените.Рестартирайте системата. Проверете дали проблемът е налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
martimarti Публикувано Юни 5, 2012 Author Report Share Публикувано Юни 5, 2012 Възможно е сканирането, което бива стартирано след зареждането на услугата на ESET, да причинява това. Опитайте следното:Отворете главния прозорец на програмата.Изберете Tools -> Scheduler.Демаркирайте checkbox-а, намиращ се пред Automatic startup file check.Запазете промените.Рестартирайте системата. Проверете дали проблемът е налице. Благодаря за отговора. Току що го направих. Ще го наблюдавам тези дни и ако не се появи проблем ще ви кажа още веднъж благодаря за съдействието! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
martimarti Публикувано Юни 11, 2012 Author Report Share Публикувано Юни 11, 2012 От последният ми пост тук до сега, не съм имал проблем с програмата. Благодаря за правилния съвет!!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.