Jump to content

Windows Vista SP2, NOD32 High CPU


Препоръчан пост

Здравейте на всички. Преди да започна с проблема си искам да кажа че съм много доволен от това че го има този форум и че има хора като вас които да помагат. Едно голямо БЛАГОДАРЯ!!! Винаги когато имам проблем първото място което посещавам е този сайт.

 

Проблема ми е, както се вижда в заглавието, high cpu и по-конкретно от Eset Service. Не знам защо се получава така. Интересното е че не се получава всеки път а само понякога. Ако имате някакви идеи ще съм благодарен!

 

Имам и оче един въпрос относно hijackthis: Добра ли е програмата за поправяне на грешки (ако има такива) или по-добре да не се "възползвам" от тази опция?

 

Благодаря предварително!!!

Link to comment
Сподели другаде

Със сигурност avast! Free ще е по-лек, защото по-малко товари процесорите. Това го установих с различни тестове, сканирания и постоянно следене на Task Manager/Process Explorer. (CPU & RAM).

 

To run avast! Free Antivirus, your PC must meet the following criteria:

Operating Systems Supported

  • Windows 7 (any Edition, 32-bit or 64-bit)
  • Windows Vista (any Edition excl. Starter Edition, 32-bit or 64-bit)
  • Windows XP Service Pack 2 or higher (any Edition, 32-bit or 64-bit)
  • Microsoft Windows 2000 Professional Service Pack 4 (incompatible with avast! Account)

Minimum Hardware Requirements

  • Pentium 3 Processor
  • 128 MB RAM
  • 200 MB of free hard disk space

Please note that avast! Free Antivirus runs only on PCs with Windows 2000 Professional Service Pack 4 and newer.

For best results, remove any other antivirus software from your PC before installing avast!

 

Иначе и аз използвам ESET (Nod 32/Smart Security) на моите компютри.

Link to comment
Сподели другаде

Като за начало се увери, че версията на ESET NOD32 Antivirus е актуална, т.е. последната. Ако след това отново има подобен проблем, ще е добре да установиш в какви точно ситуации се появява - т.е. при стартиране на дадено приложение ли, при отваряне на даден файл ли, при зареждане на Интернет страница ли и т.н.

 

HijackThis не е приложение за "поправяне на грешки". То е основно приложение за премахване на зловреден код и разчита на потребителя да преценява кое е за премахване и кое не е. Ако не знаеш точно как се работи с него, те съветвам да не човъркаш, за да не се окажеш евентуално със скапана операционна система.

Link to comment
Сподели другаде

Като за начало се увери, че версията на ESET NOD32 Antivirus е актуална, т.е. последната. Ако след това отново има подобен проблем, ще е добре да установиш в какви точно ситуации се появява - т.е. при стартиране на дадено приложение ли, при отваряне на даден файл ли, при зареждане на Интернет страница ли и т.н.

 

HijackThis не е приложение за "поправяне на грешки". То е основно приложение за премахване на зловреден код и разчита на потребителя да преценява кое е за премахване и кое не е. Ако не знаеш точно как се работи с него, те съветвам да не човъркаш, за да не се окажеш евентуално със скапана операционна система.

 

Да, последната е 5.0.95.0 с последните update. Появява се при стартирване на лап топ, не стартирам никакви странични програми. Веднага след като зареди NOD, CPU веднага отива на 70-80%. Отварям task manager и пише Eset Service CPU = 50. Отварям програмата с цел да я обновя обаче никаква реакция, все едно е зациклила но работи в същото време. След това рестартирвам лап топа и няма проблем. Днес примерно трябваше 2 пъти да го рестартирам за да е всичко нормално.

 

Благодаря за информацията относно HijackThis!

Link to comment
Сподели другаде

Възможно е сканирането, което бива стартирано след зареждането на услугата на ESET, да причинява това.

 

Опитайте следното:

  • Отворете главния прозорец на програмата.
  • Изберете Tools -> Scheduler.
  • Демаркирайте checkbox-а, намиращ се пред Automatic startup file check.
  • Запазете промените.

Рестартирайте системата. Проверете дали проблемът е налице.

Link to comment
Сподели другаде

Възможно е сканирането, което бива стартирано след зареждането на услугата на ESET, да причинява това.

 

Опитайте следното:

  • Отворете главния прозорец на програмата.
  • Изберете Tools -> Scheduler.
  • Демаркирайте checkbox-а, намиращ се пред Automatic startup file check.
  • Запазете промените.

Рестартирайте системата. Проверете дали проблемът е налице.

 

Благодаря за отговора. Току що го направих. Ще го наблюдавам тези дни и ако не се появи проблем ще ви кажа още веднъж благодаря за съдействието!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...