Jump to content

Проблем с звука на лаптоп HP 620


Препоръчан пост

Здравейте.

Проблема стана преди няколко минути, а той е: Слушах музика от лаптопа, който посредством кабел бе свързан с уредба, от която всъщност се получаваше звука. След като приключих си извадих кабела от лаптопа, но за мое учудване нямам звук. Странното е, че при свързване на лаптопа с уредбата се чува звук, значи лаптопа предава сигнал - не е от звуковата карта или драйверите. Преинсталирах и дравейрите, но няма подобрение. Стигам до извода, че може говорителите на самия лаптоп да са заминали. Никакви настройки не съм пипал. Искам да разбера дали е от говорителите или просто са се разбърникали някакви настройки. Надявам се да не са говорителите. Имам още гаранция, ама все пак...

Благодаря предварително.

ОС е windows SP2 2002. Четох, че може и самия жак да прави проблем.

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря ти за отговора, но за жалост по непонятни за мен причини нямам предишни създадени точки за възстановяване на системата и следователно тази опция отпада.
Link to comment
Сподели другаде

...Искам да разбера дали е от говорителите или просто са се разбърникали някакви настройки....

...Четох, че може и самия жак да прави проблем.

На прав път си. Много вероятно е проблемът да идва от самият жак и ми се вижда малко вероятно и 2-те колонки да дефектират от нищото.

Виж настройките в Sound Manager-а за всеки случай, но не мисля, че е от там. Според мен, ако има гаранция-няма какво да му мислиш, възползвай се от нея! :)

Link to comment
Сподели другаде

TechMaster, благодаря и на теб. Да имам гаранция все още. Надявах се да не е хардуерен проблем, защото като ги знам колко се бавят с подмяната, ще забравя че имам лаптоп. Но май ще ходя да го давам. Благодаря все пак.

Link to comment
Сподели другаде

TechMaster, благодаря и на теб. Да имам гаранция все още. Надявах се да не е хардуерен проблем, защото като ги знам колко се бавят с подмяната, ще забравя че имам лаптоп. Но май ще ходя да го давам. Благодаря все пак.

Това с жака е относително и зависи от конкретната реализация, но ако няма проблеми със самите настройки на драйверите или самите драйвери, то има голяма вероятност да е хардуерен проблем. Ако искаш, изтегли един Linux, например PCLinuxOS и го пусни в режим LiveCD и пробвай дали има звук от колонките под него, за да ликвидираме всякакви проблеми от инсталираният Windows, но да имаш едно на ум, че може и да не разпознае картата правилно-понякога се случва. Toва е за да се уверим, че не е софтуерен недъг някъде там, макар че се съмнявам. И въпреки това, провери настройките на драйверите...

Link to comment
Сподели другаде

Извинявай, ама не мога да изтегля от интернет. Все ме прехвърля от сайт на сайт и не иска да се тегли. Ако може да ми дадеш линк. Дали има вероятност да се опорави с преинсталация на Windows-а?
Link to comment
Сподели другаде

Да мерси, така и се оправи. След цяла нощ четене на подобен род теми, тъкмо пробвах това с изваждането на кабела по-грубичко и се оправи. Явно не се е връщала пластинката, за да каже че лаптопа, че няма вече свързано устройство. Благодаря на всички!
Link to comment
Сподели другаде

Да мерси, така и се оправи. След цяла нощ четене на подобен род теми, тъкмо пробвах това с изваждането на кабела по-грубичко и се оправи. Явно не се е връщала пластинката, за да каже че лаптопа, че няма вече свързано устройство. Благодаря на всички!

Както казах-зависи от контруктивното решение. При някои самият жак се използва за определяне на това дали звука да отива към външен източник-ако има бучнат 3,5мм накрайник в жака пластинката е отворена и веригата с вградените колонки не е свързана, ако няма бучнато нищо в жака, то пластинката би трябвало да е затворена, с което затваря веригата и вградените колонки просвирват.

Изглежда, че все пак съм го нацелил и се радвам, че си решил проблема. Обаче просто реших да се подсигуря, че не винаги и не навсякъде се ползва посочената по-горе схема.

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Здравей, инсталирай този драйвър и проблемът ти ще се оправи. :music: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=us&prodTypeId=321957&prodSeriesId=4158863&swItem=ob-89244-1&prodNameId=4158501&swEnvOID=4053&swLang=13&taskId=135&mode=3

 

В описанието на старите версии пише, че точно този проблемм е поправен вече.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...