Jump to content

Пробрем с монитора


Препоръчан пост

От много неща. Но като за начало можеш да дадеш по описателна информация за монитора, защото магическото кълбо е на сервиз от много ползване :juggle:

Провери окабеляването на монитора като за начало.

Link to comment
Сподели другаде

От много неща. Но като за начало можеш да дадеш по описателна информация за монитора, защото магическото кълбо е на сервиз от много ползване :juggle:

Провери окабеляването на монитора като за начало.

 

.Трудно се пише на smartphone :) по темата какво точно искаш да знаеш :) проверих кабелите- не са скъсани или одраскани . проверих дали не е зловореден код - не е когато го свържа с лаптопа дава същия пробрем.Трябва да си играя 1-2 часа и да натискам копчето за включване :) докато не се застой екрана след което пак трябва да натисна копчето и да изчакам докато пак не се застой екрана :)

Link to comment
Сподели другаде

По начина по който описваш проблема ще да е трудно да се прецени. Най вероятно се касае за дефект в самия монитор /повреда/, но !!!! След като си пороверил окабеляването, няма да е лошо да прегледаш техническото ръководство за употреба на монитора защото понякога там са дадени съвети за решаване на някои дребни проблеми. Пробвай и това:

- Изключи монитора от захранващия кабел и включи отново след около 30 мин.

- Ако е налично за модела "Възтанови до заводски настройки". Ако това не помогне ще трябва да пишеш т.е. да даваш исканата от теб информация, защото няма как да се гадае.

Link to comment
Сподели другаде

По начина по който описваш проблема ще да е трудно да се прецени. Най вероятно се касае за дефект в самия монитор /повреда/, но !!!! След като си пороверил окабеляването, няма да е лошо да прегледаш техническото ръководство за употреба на монитора защото понякога там са дадени съвети за решаване на някои дребни проблеми. Пробвай и това:

- Изключи монитора от захранващия кабел и включи отново след около 30 мин.

- Ако е налично за модела "Възтанови до заводски настройки". Ако това не помогне ще трябва да пишеш т.е. да даваш исканата от теб информация, защото няма как да се гадае.

мониторът е Samsung SyncMaster 932B

Link to comment
Сподели другаде

Изключих монитора от захранващия кабел за 30 мин но не деиства незнам дали е налично "Възтанови до заводски настройки" би ли ми казал как точно да проверя
Link to comment
Сподели другаде

Какво точно прави:

- Не иска да стартира от бутона или ???

С какво после си играеш: какво настройваш, какво не иска да направи ???

Ровичкал ли си по него!

Рестарт е много общо като понятие!

 

Пробвай да включиш монитора без да е свързан със РС и го остави да работи за пр. време което ще покаже дали ще направи рестарт, ако това стане, потърси сервиз ако нищо не се случи, то явно имаш някакъв софтуерен проблем.

 

Възтановяването на заводските настройки става с комбинация от бутоните за управление на монитора или с команда, следвайки системното меню на самия монитор.

За съжаление нямам ръководство на потребителя за този модел и няма как да ти кажа как да го направиш, но ако имаш такова ръководство, то погледни там или изтегли такова за модела питайки google

Link to comment
Сподели другаде

Какво точно прави:

- Не иска да стартира от бутона или ???

С какво после си играеш: какво настройваш, какво не иска да направи ???

Ровичкал ли си по него!

Рестарт е много общо като понятие!

 

Пробвай да включиш монитора без да е свързан със РС и го остави да работи за пр. време което ще покаже дали ще направи рестарт, ако това стане, потърси сервиз ако нищо не се случи, то явно имаш някакъв софтуерен проблем.

 

Възтановяването на заводските настройки става с комбинация от бутоните за управление на монитора или с команда, следвайки системното меню на самия монитор.

За съжаление нямам ръководство на потребителя за този модел и няма как да ти кажа как да го направиш, но ако имаш такова ръководство, то погледни там или изтегли такова за модела питайки google

когато светне синио значи е вкл. и постояяянсо се изключва вкл....... не съм пипал нищо. какво точно да попитам Гоогле /

Link to comment
Сподели другаде

Относно google изтегли си Упътване на потребителя разгледай го, ако трябва преведи си го, там е описано кое, как. Ето и линк http://www.samsung.com/us/support/downloads/932B от, който си избери кое да дръпнеш: №2,№3, няма значение.

Опитай всичко което беше описано в коментарите до тук. Ако нищо не се получава, ако не се появят и други коментари - носи монитора на сервиз и дано е гаранционен. :yes:

Link to comment
Сподели другаде

От коментарите до момента съдя, че мониторът има същия проблем при свързване към 2 различни системи. Ако е така, то проблемът трябва да е в кабела или самата електроника на монитора. Ако кабелът е проверен и не е от него, остава самия монитор. Ако е гаранционен, е време за сервиз. Ако не е гаранционен, е време за проверка от специалист дали няма да може да се открие проблема и да се отстрани.
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...