Jump to content

Некоректно отношение от страна на Solo Interactive


Препоръчан пост

Здравейте!

Много дълго мислих, къде да постна темата и в крайна сметка реших да е тук, тъй като става дума за софтуеърен продукт.

Ще си позволя да споделя с вас впечатленията си от този продукт и начина му на активиране, който според мен е абсурден и е много широка тема за дискусии.

Значи преди близо година си ЗАКУПИХ Solo Interactive за скромната сума от 15 лв.

Това е компютърен самоучител по английски език, който по много кратките ми впечатления е доста добър.

Но за жалост НЕЙЗПОЛЗВАЕМ.

Защо? Защото авторите на този софтуеър са решили, че всеки, който си е закупил продукта им ще го активира чрез парола, която дават впоследствие, след като си кажете ID-то и уникалния номер, за който се изтрепах да търся къде ли не от къде се взима и не намерих инфо. На всичко отгоре, ако си преинсталирате уйна след инсталацията на програмата не може веднага да поискате парола, защото не са минали 3 месеца- това е срока. Добре де, ама нали сме живи хора, а и компютрите са само компютри. Знае ли човек, кога, какво ще им скимне. Така например при мен- понеже винаги си вървя с късмета около месец след инсталацията на програмата се наложи преинсталация и естествено си останах без самоучител. Да ви кажа от тогава не съм го и инсталирала, понеже тази система направо ме уби.

Днес реших да си го инсталирам и познайте- никой от разработчиците не отговаря на посочените телефони, а някои от посочените са сменени и аз напрактика немога да си регистрирам програмата, защото незнам откъде се взема уникалния номер и няма кой да ми каже. На всичко отгоре уйна ми се крашна и съм сигурна, че скоро ще трябва преинстал, а това знаете вече какво значи.

Изобщо, след горчивия опит с тази програма, много трудно някой ще ме убеди, че трябва да купуваме софтуеър, за да развиват разработчиците продукта си- особено в България. Такова ходене по мъките, че просто скоро ще го хвърля с най- голямо удоволствие в кошчето.

Всички знаем защо вързват паролата към ID, но за по- абсурдно предложение не съм и чувала. Ами ако утре фирмата фалира, ами ако си преинсталирам уйна през ден- нали в крайна сметка това си е моя работа? Какво ще правим тогава?Ами, ако въпросния продукт струваше, не 15, а примерно 500лв.

Не знам някоя от най- големите и известни фирми за софт, да подхожда по този некоректен начин.

Дали изобщо може да му мине през главата на човек- аз например преди сблъсъка с тази програма не бих си помислила за такава абсурдна защита.

Просто споделих с вас горчивия си опит, а вие сами решете дали ще го закупите, ако ви се налага.

Сега им написах едно въздълго " приятно" писмо и се надявам на отговор, ако и мейла им е актуален.

Когато човек си блъска главата с някакъв софт е ужасно, но когато си я блъска с напълно легално закупен софт е направо нетърпимо.

Споделете и вие- мнението си!

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...
Евтиното винаги излиза скъпо...за съжаление.

 

Привет, да аз също съм закупел този продукт.

danina аз ползвам този E-mail: contact@multioffice-1.com пращам ID номера на продукта и уникалният номер. Те съответно ми пращат номера за това ID

Но както казваш ти е много гадно да става именнo по този начин...... но и Webtrance e почти по същият начин, дават ти номер ползваш го три пъти най много и след това започва същата гимнастика.

Всичко може да стане примерно вирус да се хване, дъното нещо да се скапе, хардиска... много неща могат да се случат. Въпреки, че съм закупил продукта не ползвам техните услуги защото ми омръзна да давам отчети защо съм преинсталирал Windows.

Поздрави!!!

Редактиран от danina
Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...
Жалко, че не прочетох тези мнения преди и аз да си закупя продукта. Щях да си спестя и време и нерви. В крайна сметка, някой знае ли къде да видя този уникален номер? Доколкото разбирам, Tihichko вече го е изпращал. Дайте съвет :help:
Link to comment
Сподели другаде

Жалко, че не прочетох тези мнения преди и аз да си закупя продукта. Щях да си спестя и време и нерви. В крайна сметка, някой знае ли къде да видя този уникален номер? Доколкото разбирам, Tihichko вече го е изпращал. Дайте съвет :help:

Добре дошъл в отбора на прецаканите от "Solo Interactivе"!

Да ти кажа- всеки, който е закупил продукта няма начин да не започне да прави тази гимнастика рано или късно. И аз ще пращам след дълги мъки по откриването на уникалния номер.

Слагаш инсталационния диск и още в началото обясняват как става регистрацията на продукта. Изписват ти ID и пише:

" Вашият уникален номер е ..........."

Това е въпросния уникален номер. Те така некадърно са го обяснили, че найстина човек се обърква.

Давай- дано поне ти имаш успех!

Аз им писах доста подробно и жлъчно мнение, но те изобщо не се трогнаха. Явно целта им е просто да хванат будали, които да си закупят продукта - после не ги интересува. Интересно само докога ще успяват. Будалите стават все по- малко. Аз затова и пуснах темата- за да намалеят още повече.

Поздрави и успех! :)

Link to comment
Сподели другаде

  • 5 months later...
Здраейте,

аз съм един от разработчиците на програмата Solo Interactive.

Случайно попаднах на тази тема и на оплакването на danina относно начина на активиране.

Ами да нашата програма е защитена с парола и може да се активира само на 1 компютър както десетки други софтуерни продукти като: WebTrance, Poliglot -речниците, Някой продукти на микроинвести и много много други.

Ако няма защита, естествено никой няма да плаща за продукта ни, мисля че е логично и имаме право да защитим труда си.

 

Друг е въпроса, че някой потребители са с почти нулева компютърна грамотност, което явно е било проблема при danina . Затова си има упътване, което не напразно е написано - ЗА ДА СЕ ПРОЧЕТЕ и потребителя да може да се регистрира. Регистрацията не е нищо особенно, не е по-сложно от това да си регистрираш email или да се регистрираш в този форум например, но за някой хора със слаба компютърна грамотност естествено ще е много сложно, само ще дам пример от ежедневната си работа с подобни клиенти - например има хора който не правят разлика между уеб сайт и email, други пък пишат пред emaila си www. и после чакат да получат парола, т.е. те не могат да си напишат eimala правилно, а упрекват нас, че сме написали некадърно упътване. Упътването не е некадърно, но някой хора определен са с по-нисъка интелигентност от други, какво да се прави.

"Уважаеми" господин Иванов,

 

Познавам danina доста отдавна и със сигурност мога да Ви потвърдя, че е далеч от вашето разбиране за "нулева компютърна грамотност". Интересно ми стана защо вместо да се опитате да помогнете и да разясните дори и на един толкова "неграмотен потребител" как все пак може да се справи с Вашата програма, Вие на няколко пъти я обидихте. Ами аз също трудно бих се справил с Вашата толкова лесна програма за работа, което автоматически ме поставя при хората, които не знаят каква е разликата между уеб сайт и email. Така е явно и за мен упътването Ви явно не е особено ефективно и явно не заслужавам Вашия продукт. В такъв случай просто бих се насочил към друг продукт, който е за хора с достатъчно ниска интелигентност, като мен и danina, и бих посъветвал за същото нещо всички мои познати и приятели.

 

В крайна сметка НЯМА да търпя подобни обиди към член на екипа ми, затова при следващо подобно некомпетентно и плоско изказване от Ваша страна ще получите незабавно забрана (т.е. бан по нашенски) да посещавате нашия email (опс, уеб сайт, бъркам ги двете понятия).

 

П.П. Ще се въздържа да коментирам изключително "грамотното" Ви писане, за да не ви правя за смях пред останалите потребители на emailа ми (опс, уеб сайт, обърках се отново, пуста му нисЪка интелигентност от моя страна).

Link to comment
Сподели другаде

Уважаеми господин Иванов,

Успяхте да ме изненадате и разсмеете в същото време.

За мен е непонятно как изведнъж, след половин година време изведнъж се сещате, че трябва да пуснете злобен и обиден коментар по адрес на недоволен потребител/ аз/.

Тъй като съм " неграмотна", а на всичко отгоре нямам и поглед за бъдещето, случайно си пазя изпратеното от вас лично съобщение до мен от септември 2006г, където без никаква нотка на раздразнение от моя коментар, вие ме помолихте да махна вашият адрес от поста на наш потребител и аз го направих с разбиране. Вероятно много са ви притеснявали " доволни и неграмотни потребители" на вашия продукт. Непонятно ми е как изведнъж решихте, че коментарът ви дразни. Може би просто доста " неграмотни" потребители са го прочели и са ви създали проблеми. Споделих мнението си, защото се сблъсках с некоректното ви отношение. Би следвало да отделяте внимание на заявените оплаквания и да ги използвате като средство за подобряване на продукта си, а не да се нахвърляте върху потребителите си с обидни думи. Аз лично не се обиждам- мисля, че коментарът ви е достатъчно показателен за правотата ми.

Мога да пусна шот на въпросната първа страница с така дискутирания уникален номер, който лично според мен, а явно и според много други потребители е забулен в дълбока тайна, но няма да го направя, за да бъда коректна към вас.

Писала съм ви три писма и вместо да получа адекватен отговор от вас- повтаряхте като развалена плоча- " изпратете уникалния си номер". Зададохте ли си въпроса дали този номер е предоставен достатъчно коректно? Явно не.

Съгласна съм, че трябва да защитавате труда си. Вашият продукт ми хареса и това го казах и по- горе. Комуникацията с клиентите ви обаче, тотално ви куца. Аз нямам намерение да се занимавам с вашия маркетинг, но това би следвало да го направите вие, вместо да пускате подобни, безсилни коментари.

И последен въпрос към вас- какво очаквате да се случи след пуснатия от вас коментар?

Може би клиентите ви да започнат да се ограмотяват, за да може да работят заслужено с вашия продукт?

Може би да спрат да изказват мнението си, за да сте доволни?

Може би да се зарадват на изявлението ви?

Това са реалните последици от вашето изявление. Тези последици говорят ясно за вашата, а не за моята и на други потребители интелигентност.

С най-добри пожелания за развитие!

danina- " една от многобройните ви неграмотни потребители"- бивша.

Link to comment
Сподели другаде

Здраейте,

аз съм един от разработчиците на програмата Solo Interactive.

Случайно попаднах на тази тема и на оплакването на danina относно начина на активиране.

Ами да нашата програма е защитена с парола и може да се активира само на 1 компютър както десетки други софтуерни продукти като: WebTrance, Poliglot -речниците, Някой продукти на микроинвести и много много други.

Ако няма защита, естествено никой няма да плаща за продукта ни, мисля че е логично и имаме право да защитим труда си.

 

Друг е въпроса, че някой потребители са с почти нулева компютърна грамотност, което явно е било проблема при danina . Затова си има упътване, което не напразно е написано - ЗА ДА СЕ ПРОЧЕТЕ и потребителя да може да се регистрира. Регистрацията не е нищо особенно, не е по-сложно от това да си регистрираш email или да се регистрираш в този форум например, но за някой хора със слаба компютърна грамотност естествено ще е много сложно, само ще дам пример от ежедневната си работа с подобни клиенти - например има хора който не правят разлика между уеб сайт и email, други пък пишат пред emaila си www. и после чакат да получат парола, т.е. те не могат да си напишат eimala правилно, а упрекват нас, че сме написали некадърно упътване. Упътването не е некадърно, но някой хора определен са с по-нисъка интелигентност от други, какво да се прави.

 

 

Здравейте Ivanov,

Аз също подкрепям горнита два поста на danina и Tragedy и мога да заявя че съм радостен задето не съм имал възможността да използвам така сложният ви продукт, след вашето "изискано" (меко казано) мнение за "неграмотни потребители" с нисЪка интелигентност.

 

Едит:

Честно казано, ако зависеше от мен - не бих ви дал дори и възможност да се извините тук!

... И се надявам темата да се радва на голяма посещаемост...

Редактиран от orion
Link to comment
Сподели другаде

Здраейте,

аз съм един от разработчиците на програмата Solo Interactive.

Случайно попаднах на тази тема и на оплакването на danina относно начина на активиране.

Ами да нашата програма е защитена с парола и може да се активира само на 1 компютър както десетки други софтуерни продукти като: WebTrance, Poliglot -речниците, Някой продукти на микроинвести и много много други.

Ако няма защита, естествено никой няма да плаща за продукта ни, мисля че е логично и имаме право да защитим труда си.

 

Друг е въпроса, че някой потребители са с почти нулева компютърна грамотност, което явно е било проблема при danina . Затова си има упътване, което не напразно е написано - ЗА ДА СЕ ПРОЧЕТЕ и потребителя да може да се регистрира. Регистрацията не е нищо особенно, не е по-сложно от това да си регистрираш email или да се регистрираш в този форум например, но за някой хора със слаба компютърна грамотност естествено ще е много сложно, само ще дам пример от ежедневната си работа с подобни клиенти - например има хора който не правят разлика между уеб сайт и email, други пък пишат пред emaila си www. и после чакат да получат парола, т.е. те не могат да си напишат eimala правилно, а упрекват нас, че сме написали некадърно упътване. Упътването не е некадърно, но някой хора определен са с по-нисъка интелигентност от други, какво да се прави.

 

Привет, незнам защо по този начин, обвиняваш danina, че няма компютърна грамотност, като аз самият съм се сблъсквал , с вашата грамотност да не запишете в файла просто уникалният номер. Това Вие как го наричате пропуск, или????

След това започват мъките, човека който бе закупел продукта, ми се обади, понеже и аз направих грешката, да закупя Вашият продукт, отидох на място, и останах много доволен, че нямаше в файла изобщо уникалният номер?????

Този човек, как да си регистрира безценният Ви продукт???????? или той просто няма, компюътрна грамотност.

Редактиран от Tihichko
Link to comment
Сподели другаде

Здраейте,

аз съм един от разработчиците на програмата Solo Interactive.

Случайно попаднах на тази тема и на оплакването на danina относно начина на активиране.

Ами да нашата програма е защитена с парола и може да се активира само на 1 компютър както десетки други софтуерни продукти като: WebTrance, Poliglot -речниците, Някой продукти на микроинвести и много много други.

Ако няма защита, естествено никой няма да плаща за продукта ни, мисля че е логично и имаме право да защитим труда си.

 

Друг е въпроса, че някой потребители са с почти нулева компютърна грамотност, което явно е било проблема при danina . Затова си има упътване, което не напразно е написано - ЗА ДА СЕ ПРОЧЕТЕ и потребителя да може да се регистрира. Регистрацията не е нищо особенно, не е по-сложно от това да си регистрираш email или да се регистрираш в този форум например, но за някой хора със слаба компютърна грамотност естествено ще е много сложно, само ще дам пример от ежедневната си работа с подобни клиенти - например има хора който не правят разлика между уеб сайт и email, други пък пишат пред emaila си www. и после чакат да получат парола, т.е. те не могат да си напишат eimala правилно, а упрекват нас, че сме написали некадърно упътване. Упътването не е некадърно, но някой хора определен са с по-нисъка интелигентност от други, какво да се прави.

Уважаеми господин Иванов,

с цялото ми уважение към разработчиците на софтуер искам да ви попитам, защо просто не помогнахте на danina? Това, че Вие сте софтуерен разработчик е похвално, но в същото време не ви дава право да обиждате хората! Никои не се е родил компютърен експерт, за да критикувате хората така! Всеки потребител, дори и с минимални компютърни умения има право да получи помощ още повече Solo Interactive има репутацията на сериозен продукт.

Link to comment
Сподели другаде

Едит:

Честно казано, ако зависеше от мен - не бих ви дал дори и възможност да се извините тук!

... И се надявам темата да се радва на голяма посещаемост...

В интерес на истината аз бих предложил на г-н Иванов да се извини на Данина в темата. Това е най-малкото, което може да направи. Бих казал и още, но само ще повторя коментарите досега.

Е, г-н Иванов, имате ли чест и достойнство да се извините?

Link to comment
Сподели другаде

Аз мисля, че проблемът на г-н Иванов вече не съм само аз, а всички бивши, настоящи и бъдещи потребители на продукта му. Не може вместо да коригираш грешките си да виниш за тях другите. И то кой- негово величество ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Аз не се обиждам, защото винаги съм ценяла мнението на хора, които уважавам и ценя, а г-н Иванов явно не е от тях. Нямам претенциите да съм компютърен спец и не твърдя, че съм такава, но ако г-н Иванов си беше направил труда да прочете поне 1: 1000 от нещата, които съм писала в този форум, може би нямаше да твърди с такава категоричност, че съм " неграмотна".И в крайна сметка какво- да не би този продукт да изисква 3 магистратури, свързани с компютри за да се ползва. Ако е така изобщо не знам защо някой ще разработва такъв продукт.

Между другото- дискът с програмата доста трудно може да бъде съхранен и дори използван от някои, защото дори няма надпис. Сигурно пак неграмотният потребител ще е виновен за това, че ще гадае от коя страна да сложи диска и евентуално ще го повреди.Що се касае до самия продукт- нека не оставате с впечатление, че е нещо ужасно сложно. Напротив- стандартна инсталация и нищо сложно. Проблемът е в активацията, която не е описана и направена по коректен начин и така заблуждава потребителя.

Аз смятам темата за изчерпана. Г-н Иванов по- добре се занимайте с усъвършенстването на продукта, а не с маркетинга му. Това явно никак не ви се удава.

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте,

Аз също искам да изкажа мнение по въпроса (ако разбира се г-н Иванов не ме причисли и мен като човек с нисЪка интелигентност).

Аз слава Богу не съм ползвала въпросния продукт, но и след всичко прочетено тук не мисля и да го използвам, нито да го препоръчам на който и да било.

Разбирам че въпросния господин и екипа му полагат големи усилия за направата на един такъв продукт, но с подобно отношение към ползвателите си до никъде няма да стигнете.

Искам да кажа също че тия мизерии където трябва да чакаш 3 месеца преди отново да можеш да използваш продукта са изключително глупава работа и щом от Solo Interactive се мислят за толкова "можещи" да вземат да си оправят бъга.

Ежедневно се сблъсквам с хора разработващи софтуер и дано някой ден когато се нуждаете от помощ не попаднете на хора с нисЪка интелигентсност които да ви кажат колкото сте некъдърен...

П.П. Към Iskren Ivanov: Трябва да ви кажа че стига да беше поискала с "нисЪката" си според Вас интелигентност danina, както и всички използващи вашия продукт, можеха и да не използват всичките тези процедури по регистрирането, а самият факт че са отделили 15 лв от джоба си би следвало да оправдаете доверито им...

Но не е моя работа, най-малкото не съм аз човека който да Ви критикува. Аз просто изказвам мнение :unsure:

Редактиран от SURF_lady
Link to comment
Сподели другаде

В качествата на програмата Solo Interactive не би трябвало да се съмняваме:

Кратко описание:

* 130 различни теми (плюс подтеми)

* научавате над 10 000 думи и изрази

* изговор на английски

* английската граматика с упражнения и отговори

* английско-български двупосочен речник с транскрипция

* научавате английски език лесно, бързо и евтино

* за начинаещи и средно напреднали

Цена 12 лв.

 

Няма лошо, малко реклама и лошо отношение към българските потребители. Съвсем е нормално за тепървa прохождащите изнервени автори на комерсиален софт в България. Да не говорим, че маса нашенски софт е направен в час по трудово.

 

Заради изключително гнусното и високопарно отношение на един от авторите на Solo Interactive към потребител приложението попадна в списъка на умрелите програми в моя списък.

 

За пръв път зачерквам завинаги българска програма.

 

RIP, Solo Interactive!

Link to comment
Сподели другаде

Гост
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Създай ново...