Jump to content

лаптоп acer 5542 загрява много какво може да се помогне


Препоръчан пост

С купуването му се абонирах и да му следя постоянно температурата-тормоз!

Чакам още мнения и не бъдете пестеливи.....-- имам в предвид на думи...... http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 34
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Може би е от драйвера на видеото.Моя лаптоп направо се рестартираше при гледане на цял екран.Намерих по нов драйвер и сега върви.Кофти,че лаптопа ви е нов и е малко вероятно да е със стар драйвер.Щом е в гаранция нищо не е загубено.
Link to comment
Сподели другаде

С какъв плеър гледаш филмите ,някакви допълнителни драйвери инсталирани са , тоест кодеци и там подобни .Пробвала ли си с друг плеър. С кой браузер гледаш клиповете .Инсталирани ли са всички драйвери ,имаш ли удивителни в дивайс менажера.От кога е този проблем ,читав ли е релйза на уиндолса който ползваш .
Link to comment
Сподели другаде

Малко странен въпрос, но ми се е случвало - Вентилаторите явно работят, а въздуха който излиза топъл ли е или си е стаен/студен ?

Но във всички случаи предполагам ще се стигне до сервиза и използването на гаранционната карта. Нямат право да те забавят повече от 30 дни по принцип :)

Link to comment
Сподели другаде

Въздуха е топъл да,грее от нов

Уиндоуса е оригинал ултимат 7х64 минал си е всички ъпдейти и от оригн.диск драйвери

изтеглила съм и най новите от акер - пробвах само vga и amd

пак си грее същото

флаш плаир 11

мозила фирефокс и опера и гоогле все грее на флаш видео в нета

няма удивителни

Link to comment
Сподели другаде

Имам и подложка с три вентилатора,но си грее...все едно я няма.

Отворите под вентилатора са фабрично неотпушени.

 

При възпроизвеждане на видео от твърдия диск не грее толкова,

проблема е при флаш видео в нета когато бързо вдига 70 - 80 и......

при пауза и стоп почват бавно да падат

рутера е на 1 метър връзка идеална

проблема остава и с опера и хроме и ф-фокс и др.

чакам съвети и напътствия как да си реша този гаден проблем

Благодаря предварително.....

Link to comment
Сподели другаде

Абе момиче не си губи времето с глупости, тука да чакаш отговор е равнозначно да отидеш на врачка и тя да ти каже защо грee?

Ми трябва да се отвори, да се види и да се тества,няма да го бавят много, не бой се,нали затова е тази гаранция?

Отвори я виж къде ти гаранционния сервиз и още утре го носи,докато не се е скапал напълно.

 

Е как очакваш ти да решиш сама проблема,без да го отваряш? Щом симптомите са такива почти сигурно е, че проблема е хардуерен,за което си е нужен техник с познания, ти какво можеш да направиш?

Link to comment
Сподели другаде

Прав си да убедих се и аз, затава отдавана и не бях влизала тук, но искам да прочета повече мнения

Само тук ми трият и написаното и ме учат как да пиша......?

УЖАС!

Цензура!

ЧАО!

Няма да влизам тук!

Link to comment
Сподели другаде

От Хасково ли си? Виж на линка последния сервиз,може би това ти трябва,но все пак си провери и гаранционната карта.

 

http://www.3pc.eu/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82/ACER-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8

Link to comment
Сподели другаде

Прав си да убедих се и аз, затава отдавана и не бях влизала тук, но искам да прочета повече мнения

Само тук ми трият и написаното и ме учат как да пиша......?

УЖАС!

Цензура!

ЧАО!

Няма да влизам тук!

Да, така е, права си.

Абсолютна срамота е, че се стремим да поддържаме форма чист, спретнат и подреден. Как смеем да имаме подобни изисквания и същевременно да предлагаме безплатна помощ?

Освен това как може потребителите да не успяват да ти помогнат успешно от разстояние за специфичен проблем с хардуера? Как си позволяваме ние, потребителите, да не се ангажираме максимално, да оставим всичката си работа и да се концетрираме само и единствено върху твоя проблем, който очеИЗВАдно е за сервиз така или иначе?

След последния ти коментар на 14 юни 2011 година ти се появяви отново вчера и започна да парадираш. Изцяло наша вина е, че през тези 8 месеца ти не си си отнесла лаптопа на сервиз и не си предприела нищо за отстраняване на проблема. Как не ни е срам да не успеем да го диагноситицираме (след повторната ти намеса в темата) в рамките на около 12 часа?

 

Може би жалаеш и да ти заплатим времето ти тук, включително и отсъствието ти + цената на ремонта? А може би и цената на лаптопа?

 

Аман от неблагодарници...

Link to comment
Сподели другаде

На чужд гръб и 100 тояги са малко.......

Браво на теб http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif ....... http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif

 

С купуването му се абонирах и да му следя постоянно температурата-тормоз!

Чакам още мнения и не бъдете пестеливи.....-- имам в предвид на думи...... http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/drinks.gif

 

 

Винаги горкия потребител е виновен,нали!???

Link to comment
Сподели другаде

Я погледнете този линк http://forum.laptop....ndpost&p=101490

 

Текстът в него не ви ли е познат?

Ctrl+C & Ctrl+V :juggle:

Потруди се малко! Бъди по-оригинална... Не се повтаряй само. Няколко съфорумци ти писаха, че следят и другите ти публикации, но ти не можа да разбереш, или не искаш.

Ако те мързи да отидеш да занесеш лаптопа си на ремонт, то не ни обиждай!

Link to comment
Сподели другаде

Браво на теб http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif ....... http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/clap.gif

 

С купуването му се абонирах и да му следя постоянно температурата-тормоз!

Чакам още мнения и не бъдете пестеливи.....-- имам в предвид на думи...... http://forum.laptop.bg/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Link to comment
Сподели другаде

Гост
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Създай ново...