grufekt Публикувано Май 3, 2011 Report Share Публикувано Май 3, 2011 Здравейте прекрасен форум,Незнам за тук ли е темата,или за категория вирус..ами преди известно време започна да ми лаги доста при онлайн игра,MBAM откри malware.tracer,почистих го поправих си интернет връзката и всичко ок.По същтото време видях някакъв странен интерфейс в модема на бтк:/знам паса,използвам го за рестарт понякога,тъй като не е вкъщи,закачени сме 4 човека/nas_0_40_0,но след почистването изчезна.Сега днес голям лаг пак,поглеждам пак 4-5 броя от този интерфейс,сканирах не намерих нищо и преинсталнах xp,да обаче пак си е тук :'(.Какво е това чудо !?Прикачам снимка,ще бъда радостен на всякаква помощ.My link Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
grufekt Публикувано Май 4, 2011 Author Report Share Публикувано Май 4, 2011 Тъпо задавам въпроса ли?Ами толкова разбирам,няма как иначе да го задам.Ами направих 1 backup и го изтрих това от където го видя-ip routing и още на 1 място имаше.Засега е добре уж въпреки че фигурира и в group config,но няма как да го махна от там.Поне на interface не се появява повече,пък нямам и лаг.Проблема не беше само лага,а и при теглене на каквото и да е/1 час не мога да си изтегля avira например/На бтк какво да им звъня,за тях връзката е добре,имам пинг до модема така че всичко е ок.Все пак ми беше любопитно/пък и никак не е приятно дали някои от съседите не си е направил подмрежа ли не знам и аз.Съжалявам за изглежда глупавите въпроси,гледах да съм максимално ясен. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 5, 2011 Report Share Публикувано Май 5, 2011 Можеш да позвъниш на поддръжката на Vivacom, да поискаш да те свържат с техническия отдел и любезно да ги помолиш да направят проверка на този интерфейс.Можеш да използваш някакъв мрежов скенер, за да видиш какво точно става във вътрешната ви мрежа, но и да разбереш какво става - нямаш контрол върху всички устройства (т. е., дори и да откриеш, че проблема се дължи на компютър в мрежата - няма как да отидеш на място и да го прегледаш).След като имаш контрол върху модема, провери дали можеш да забраниш достъпа (временно) на всеки един клиент поотделно. Така (евентуално) ще откриеш IP и MAC на клиента, който създава проблема. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
grufekt Публикувано Май 6, 2011 Author Report Share Публикувано Май 6, 2011 Благодаря за отговора panevdd.Ами така и направихме обадихме се на vivacom,хората казаха че при тях е добре,но при нас има прекъсване.След съседска проверка се оказа че единият човек не е заключил wifi,въпреки че модема не е при него(??)и някой е точил яко,а изглежда и "настройвал" модема.След заключването проблема е решен. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.