mavro Публикувано Януари 15, 2011 Report Share Публикувано Януари 15, 2011 Без да разбера причината от вчера не мога да отварам някои папки като C:,D: и други. Излиза това съобщение Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kras4ooo Публикувано Януари 15, 2011 Report Share Публикувано Януари 15, 2011 Опита ли да реснеш компа,ако не си го направи.После ако проблема остане сканирай с наличната ти антивирусна.Ако всичко това е без успех пиши. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 15, 2011 Report Share Публикувано Януари 15, 2011 Профилактично сканирай с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. Ако вече имаш програмите, провери дали имаш последните версии и ако нямаш, премахни твоите и инсталирай най-новите. Ако тепърва инсталираш програмите, след инсталацията те ще предложат да се обновят автоматично, съгласи се. В противен случай обнови дефинициите им ръчно. За Malwarebytes' Anti-Malware:- стартирай програмата;- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканиране);- след като приключи сканирането, ако не са открити заплахи, ще се отвори автоматично текстов файл (който можеш да затвориш) и програмата ще те уведоми, че не е открила нищо, след което можеш да кликнеш бутон OK и да я затвориш;- ако са открити заплахи, кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);- ще се появи текстов файл (дневник/лог), копирай съдържанието му тук. За SUPERAntiSpyware:- стартирай програмата;- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);- кликни Next и изчакай програмата да сканира;- кликни OK на съобщението;- ако има засечени заплахи, кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);- копирай съдържанието му тук. Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mavro Публикувано Януари 16, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 16, 2011 С Malwarebytes' Anti-Malware няма зарази. Със SUPERAntiSpyware има и ето логфайла: SUPERAntiSpyware Scan Loghttp://www.superantispyware.com Generated 12/26/2010 at 03:15 PM Application Version : 4.47.1000 Core Rules Database Version : 6069Trace Rules Database Version: 3881 Scan type : Quick ScanTotal Scan Time : 00:14:32 Memory items scanned : 655Memory threats detected : 0Registry items scanned : 2633Registry threats detected : 2File items scanned : 11251File threats detected : 14 Adware.Tracking Cookie C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@ad.yieldmanager[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@content.yieldmanager[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@aimfar.solution.weborama[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@www2.adserverpub[2].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@fastclick[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@doubleclick[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@apmebf[2].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@weborama[1].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@advertstream[2].txt C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@tns-counter[1].txt .tns-counter.ru [ C:\Users\MAVRO\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cookies ] media.mtvnservices.com [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ] secure-us.imrworldwide.com [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ] www.porncall.tv [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ] Security.HiJack[imageFileExecutionOptions] HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\TASKMGR.EXE HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\TASKMGR.EXE#Debugger Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Ако все още има проблем с дяловете, изтегли FixDrive и го разархивирай в удобна за теб папка. Стартирай FixDrive.exe, избери проблемен дял и кликни бутон Fix. Повтори операцията за останалите проблемни дялове. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mavro Публикувано Януари 16, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Направих това,което си написал и няма никакъв ефект. Проблема си остава. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Стартирай FixDrive като администратор и опитай отново. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост newnickname Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Стартираш FixDrive като администратор и опитай отново. Night_Raven, това същото ли е? Directory EDIT: Спомних си, че в друга подобна тема имаше същия проблем и беше решен с този ключ ...и затова питам дали FixDrive коригира този проблем по същия начин? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mavro Публикувано Януари 16, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Стартирах като администратор и пак по същия начин ми изписва товаПроблема си остава. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Не съм сигурен дали е напълно същото. Възможно е да е. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Когато щракнеш с десен бутон на мишката върху проблемния дял какви команди присъстват в менюто, покажи един screenshot. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
mavro Публикувано Януари 16, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Когато щракнеш с десен бутон на мишката върху проблемния дял какви команди присъстват в менюто, покажи един screenshot. Ето скрийншота Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kras4ooo Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Дай "Свойства" след това "Инструменти или Tools" и дай първото "Check now" или "Проверка сега" или нз нещо от този род трябва да бъде на български и кажи има ли ефект. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Какво се случва, когато избереш командата "Отвори"? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kras4ooo Публикувано Януари 16, 2011 Report Share Публикувано Януари 16, 2011 Без да разбера причината от вчера не мога да отварам някои папки като C:,D: и други. Излиза това съобщение Мисля че тук казва какво излиза . Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.