Jump to content

Проблем с отварянето на някои папки


mavro

Препоръчан пост

Опита ли да реснеш компа,ако не си го направи.После ако проблема остане сканирай с наличната ти антивирусна.Ако всичко това е без успех пиши.
Link to comment
Сподели другаде

Профилактично сканирай с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. Ако вече имаш програмите, провери дали имаш последните версии и ако нямаш, премахни твоите и инсталирай най-новите. Ако тепърва инсталираш програмите, след инсталацията те ще предложат да се обновят автоматично, съгласи се. В противен случай обнови дефинициите им ръчно.

 

За Malwarebytes' Anti-Malware:

- стартирай програмата;

- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканиране);

- след като приключи сканирането, ако не са открити заплахи, ще се отвори автоматично текстов файл (който можеш да затвориш) и програмата ще те уведоми, че не е открила нищо, след което можеш да кликнеш бутон OK и да я затвориш;

- ако са открити заплахи, кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);

- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);

- ще се появи текстов файл (дневник/лог), копирай съдържанието му тук.

 

За SUPERAntiSpyware:

- стартирай програмата;

- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);

- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

- кликни Next и изчакай програмата да сканира;

- кликни OK на съобщението;

- ако има засечени заплахи, кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;

- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);

- копирай съдържанието му тук.

 

Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага.

Link to comment
Сподели другаде

С Malwarebytes' Anti-Malware няма зарази.

 

Със SUPERAntiSpyware има и ето логфайла:

 

SUPERAntiSpyware Scan Log

http://www.superantispyware.com

 

Generated 12/26/2010 at 03:15 PM

 

Application Version : 4.47.1000

 

Core Rules Database Version : 6069

Trace Rules Database Version: 3881

 

Scan type : Quick Scan

Total Scan Time : 00:14:32

 

Memory items scanned : 655

Memory threats detected : 0

Registry items scanned : 2633

Registry threats detected : 2

File items scanned : 11251

File threats detected : 14

 

Adware.Tracking Cookie

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@ad.yieldmanager[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@content.yieldmanager[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@aimfar.solution.weborama[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@www2.adserverpub[2].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@fastclick[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@doubleclick[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@apmebf[2].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@weborama[1].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@advertstream[2].txt

C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\mavro@tns-counter[1].txt

.tns-counter.ru [ C:\Users\MAVRO\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cookies ]

media.mtvnservices.com [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ]

secure-us.imrworldwide.com [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ]

www.porncall.tv [ C:\Users\MAVRO\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\GVP00001 ]

 

Security.HiJack[imageFileExecutionOptions]

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\TASKMGR.EXE

HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\TASKMGR.EXE#Debugger

Link to comment
Сподели другаде

Ако все още има проблем с дяловете, изтегли FixDrive и го разархивирай в удобна за теб папка. Стартирай FixDrive.exe, избери проблемен дял и кликни бутон Fix. Повтори операцията за останалите проблемни дялове.
Link to comment
Сподели другаде

Стартираш FixDrive като администратор и опитай отново.

 

Night_Raven, това същото ли е?

 

Directory

 

EDIT: Спомних си, че в друга подобна тема имаше същия проблем и беше решен с този ключ ...и затова питам дали FixDrive коригира този проблем по същия начин?

Link to comment
Сподели другаде

Дай "Свойства" след това "Инструменти или Tools" и дай първото "Check now" или "Проверка сега" или нз нещо от този род трябва да бъде на български и кажи има ли ефект.
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...