f0rgotenn Публикувано Декември 24, 2010 Report Share Публикувано Декември 24, 2010 Не виждам нещо явно, което да повлиява на Интернет скоростта Ви. Изпълнете следното: Изтеглете DDS ;Запазете го на десктопа ;Изключете защитата в реално време на антивирусната си програма. Стартирайте инструмента ;Когато DDS приключи успешно анализа на системата ще отвори два лог файла: DDS.txt Attach.txt Запазете ги на десктопа. Прикачете ги към следващият Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 24, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 24, 2010 Весела Коледа ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 24, 2010 Report Share Публикувано Декември 24, 2010 Весела Коледа ! Честито Рождество Христово и на Вас. Желая Ви весело изкарване на празника. Log-файловете може да представите, когато имате време. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 26, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Attach.txtDDS.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 26, 2010 Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Добре. Опитайте следното: Start Menu -> Control Panel -> Add or Remove Programs ;Намерете NVIDIA ForceWare Network Access Manager ;Деинсталирайте въпросния софтуер ;Рестартирайте системата и проверете дали има промяна в скоростта на Интернет връзката Ви. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 26, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Няма. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 26, 2010 Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Изключете Windows Defender. За тази цел: Start -> All Programs -> Windows Defender ;Tools -> Options ;Махнете отметката пред Use Windows Defender, която се намира под Administrator options ;Запазете промените ;Рестартирайте системата и проверете Интернет връзката. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 26, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Няма разлика .. да я включа пак ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 26, 2010 Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Да, включете Windows Defender. Ще Ви помоля отново да стартирате системата в Safe Mode with Networking режим и да проверите Интенет скоростта . Ако и в този случай няма промяна, то ще Ви посъветвам да включите лаптопа на мястото на текущата Ви система. Направете проверка на Интернет връзката от лаптопа. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 26, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Еми 4.6 беше скоростта ,което означава ,че се е подобрило макар и малко....Това за лаптопа да го включа на мястото на текущата ми система ?Тоест да го пусна и да проверя скоростта ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 26, 2010 Report Share Публикувано Декември 26, 2010 Доколкото разбрах компютрите се намират в локална мрежа (LAN). Всеки компютър е свързан с рутера посредством мрежови кабел. Имах в предвид да включите лаптопа към този мрежови кабел, който е свързан с проблемната система. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Януари 2, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 2, 2011 За много години!Сложих кабела на лаптопа и си беше добре .... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Януари 6, 2011 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2011 Опитайте следното: Отворете менюто на вашата антивирусна програма. В случая - ESET Nod32 Antivirus ;Setup -> Toogle Advanced Mode ;В новoпоявилия се прозорец изберете Enter entire advanced setup tree... ;В новопоявилия се прозорец разклонете Antivirus and antispyware ;Разклонете Web Access Protection ;Изберете HTTP, HTTPS ;Махнете отметката пред Enable HTTP checking ;Разклонете Protocol filtering ;Изберете Excluded applications ;Като използвате бутона Add... , в дадения списък, вмъкнете изпълнителния файл на вашия браузър - iexplore.exe ;Запазете промените и рестартирайте системата. Проверете дали има разлика в скоростта на Интернет връзката. малеееееее... Тук не съм гледал или незнам....казах си - "чакай да видя назаде може да съм изпуснал нещо" и разбираш ли направих това всичкото и нета ми се оправи ... омг извинявай ,че те занимавах толкова за нищо !Проверих си нета в спеед тест и беше 7.56...Много благодаря за помоща! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.