Zatilla Публикувано Декември 18, 2010 Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Здравейте,имам следния проблем.Нета ми е бавен(знам...доста тъпо го казвам ).Под бавен интернет искам да кажа,че клиповете в youtube,vbox и т.н. ми зареждат бавно,скоростта която ми измерва в speedtest.net e 0.75mb за download и 5.89mb за upload при положение,че от доставчика ми взимам 10240kbps.С Windows 7 ultimate x64 съм,Internet Explorer 8 ми е browsera.В началото след като си инсталирах Windowsa нета си беше добре ... беше бърз,но сега нз какво е станало ,обаче е много зле... :( ааааа....да,забравих да кажа ,че връзката ми е лан и съм с рутер... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 18, 2010 Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Т.е. първоначално всичко е било нормално и проблемът се появява след това? Може да опитате да изчистите cache на вашия браузър. За целта може да използвате ATF Cleaner. 1. Стартирайте програмата;2. Кликнете на Select All, който се намира в най-долната част на списъка;3. Кликнете на бутона Empty Selected; Ако използвате браузъра Mozilla Firefox, направете следното:1.Кликнете върху Firefox, който се намира в началото и изберете Select All от списъка;2.Кликнете на бутона Empty Selected;3.Ако искате да съхраните запазените пароли, моля кликнете на No от новопоявилия се прозорец; Ако използвате браузъра Opera, направете следното:1.Кликнете върху Opera който се намира в началото и изберете Select All от списъка;2.Кликнете на бутона Empty Selected;3.Ако искате да съхраните запазените пароли, моля кликнете на No от новопоявилия се прозорец; Възможно е да имате инсталиран софтуер, който да повлиява на Интернет връзката Ви. Използвате ли антивирусна програма и/или защитна стена? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 18, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Еми нестана АТФ чистача :( , използвам NOD32 за антивирусна използвам и защитна стена Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 18, 2010 Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Изключете временно защитата на антивирусната Ви програма, както и защитната стена. Проверете дали проблемът в все още налице. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 18, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 18, 2010 И така е същата работа :( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 18, 2010 Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Сканирано ли е за зловореден код? Ако не, то може да използвате следния софтуер - Malwarebytes` Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. За Malwarebytes' Anti-Malware: 1. Стартирайте програмата;2. Изберете Perform Quick Scan(Бързо сканиране) и натиснете бутона Scan (Сканиране);3. След края на сканирането натиснете ОК и после Show Results (Покажи резултатите);4. Кликнете бутона Remove Selected (Премахни маркираните);5. Ще се появи Log-файл, чието съдържание архивирайте и прикачете към коментара си. Ако програмата не е ъпдейтната до последна версия и/или не са налични новите дефиниции, то ъпдейтнете програмата задължително.Ако по време на премахването на заплахите, програмата поиска рестартиране на системата,то се съгласете и рестартирайте веднага. За SUPERAntiSpyware Free: 1. Стартирайте програмата;2. Кликнете бутона Scan your Computer (Сканирай компютъра);3. Изберете всички дялове, а в дясно изберете Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);4. Кликнете Next и изчакайте програмата да сканира;5. Ако програмата засече някакви заплахи, натиснете бутона ОК на съобщението;6. Кликнете Next за да се премахнат заплахите, ОК за да потвърдите и най-накрая Finish;7. След това: Кликнете бутона Preferences (Настройки) и отидете на подпрозорец Statistics/Logs(Дневници), маркирайте последният Log-файл по дата и го отворете(чрез бутона View Log (Покажи дневника));8.Архивирайте съдържанието му и го прикачете към коментара си. Ако програмата не е ъпдейтната до последна версия и/или не са налични новите дефиниции, то ъпдейтнете програмата задължително. Освен това да попитам - говорили ли сте с вашия доставчик на Интернет? Какъв е моделът на дънната платка на системата? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
SexyGazar4e Публикувано Декември 18, 2010 Report Share Публикувано Декември 18, 2010 Internet Explorer.exe -> Tools -> Internet options -> [tab] Connections -> [button] LAN Setting Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 19, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Колкото до доставчикът ми...не мисля ,че проблема е от него,защото на лаптопа си получавам 10mb нет и нямам никакви проблеми там...Дънната ми платка е ASUS M3N78-AM.mbam-log-2010-12-19 (09-06-18).txtSUPERAntiSpyware Scan Log - 12-19-2010 - 09-44-44.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 19, 2010 Report Share Публикувано Декември 19, 2010 След сканирането има ли някакво подобрение? До колкото виждам от Log-файла на SUPERAntiSpyware Free, програмата е премахнала голям брой cookies, които са се натрупали в системата. Допълнително са премахнати още няколко обекта, които имат статуса на зловореден код. Каква версия на NOD32 използвате на вашата система? Стартирайте системата в режим Safe Mode with Networking. Проверете дали не се забелязва разлика в Интернет връзката. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 19, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 19, 2010 В safe mode нета ми е малко по-добре,но пак не е това което трябва да бъде(3.88 Download i 6.57 Upload).Също така проверих скоростта на нета от лаптопа там е 10mb za download i za upload...Колкото до версията на нода - 4.0.314.0 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 19, 2010 Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Каква защитна стена ползвате? Какъв е моделът на рутера и какви настройки сте му задали? При спиране на работата в Интернет, посредством лаптопа, забелязва ли се промяна в скоростта на Интернет връзката при настолния компютър? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 19, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Защитната ми стена е Windows firewall.Моделът на рутера е Sweex,а за настройките...ми те са автоматични,в смисъл, че кога инсталирах уиндоса си имах нет....Относно последния въпрос - няма промяна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 19, 2010 Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Изтеглете ESET SysInspectorhttp://www.eset.bg/d...sinspector.html - Стартирайте програмата чрез SysInspector.exe;Програмата ще започне да събира информация за ситуацията на машината Ви;- Когато ESET SysInspector е готов и Log файлът e генериран , изберете File > Save Log;- Потвърдете желанието си; Изберете да запазите файла някъде и след това го прикрепете към поста си. Опитвали ли сте да рестартирате рутера? След като в Safe Mode with Networking се наблюдава също ограничаване на Интернет връзката е възможно самата Lan-карта на вашата система да прави проблеми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zatilla Публикувано Декември 19, 2010 Author Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Опитвал съм да рестартирам рутера- няма промяна.SysInspector-INSANITY-101219-1655.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
f0rgotenn Публикувано Декември 19, 2010 Report Share Публикувано Декември 19, 2010 Забелязвам, че имате инсталиран GoogleToolbar. Ако не го използвате интензивно, Ви препоръчвам да го премахнете. Какви драйвъри за Lan-картата са инсталирани? Имате ли възможност да добавите допълнителна Lan-карта на вашата система, с цел тестване на вградената такава? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.