Jump to content

Препоръчан пост

Имам проблем със скайп. Когато въведа някой акаунт и ми изписва "скайп не е в състояние да се свърже". Това обаче става само на този компютър. През другият ми компютър става. Та въпросът ми е как да го оправя. Пробвах да създам и друг скайп и да се свържа от същият копютър в този нов скайп, но пак не стана. Тогава трябва да е в компютъра. Скайпът ми е 4.2.0.168.
Link to comment
Сподели другаде

Има ли интернет иначе? Други програми имат ли достъп до интернет? Какъв защитен софтуер се използва? Сканирано ли е за зловреден код? Откога е проблемът? Пробвано ли е с по-нова/стара версия на Skype?
Link to comment
Сподели другаде

Да с интернета всичко е ок. И другите програми изискващи интернет са ок. Проблемът е от 1 седмица някъде. Доколкото знам няма по нова версия на Скайп.
Link to comment
Сподели другаде

Може и да не се дължи на зловреден код, но не пречи да направиш профилактично сканиране.

 

Сканирай с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. Ако вече имаш програмите, провери дали имаш последните версии и ако нямаш, премахни твоите и инсталирай най-новите. Ако тепърва инсталираш програмите, след инсталацията те ще предложат да се обновят автоматично, съгласи се. В противен случай обнови дефинициите им ръчно.

 

За Malwarebytes' Anti-Malware:

- стартирай програмата;

- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканиране);

- след като приключи сканирането, ако не са открити заплахи, ще се отвори автоматично текстов файл (който можеш да затвориш) и програмата ще те уведоми, че не е открила нищо, след което можеш да кликнеш бутон OK и да я затвориш;

- ако са открити заплахи, кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);

- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);

- ще се появи текстов файл (дневник/лог), копирай съдържанието му тук.

 

За SUPERAntiSpyware:

- стартирай програмата;

- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);

- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

- кликни Next и изчакай програмата да сканира;

- кликни OK на съобщението;

- ако има засечени заплахи, кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;

- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);

- копирай съдържанието му тук.

 

Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...