panevdd Публикувано Май 17, 2010 Report Share Публикувано Май 17, 2010 Покажи един списък на активните процеси:1. Затвори всички активни прозорци и приложения, които не са необходими за нормалната работа на системата - browser, player, Skype, ICQ, torrent клиент и т. н. т.;2. Стартирай Task Manager и отвори раздела с процесите; включи опцията за показване на процесите от всички потребители (в долния ляв ъгъл);3. Увеличи прозореца на Task Manager, така, че да се вижда пълния списък на процесите;4. Направи един screenshot и го публикувай тук да го видим. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 17, 2010 Author Report Share Публикувано Май 17, 2010 15 mb и други приятели са на същата тарифа но нямат моят проблем http://upload-pictures.info/image-EFBE_4BF14998.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 19, 2010 Report Share Публикувано Май 19, 2010 Не виждам нищо съмнително.По какъв начин получаваш интернет - статичен IP адрес, DHCP, PPPoE, нещо друго? Възможно е проблемът да е в DNS сървърите на твоя доставчик; ако ползваш статичен IP адрес например, можеш да опиташ да въведеш адресите на OpenDNS - 208.67.222.222 и 208.67.220.220.Опитай и следното: отвори Command Prompt и въведи последователно следните команди:ipconfig /renew arp -d * nbtstat -R nbtstat -RR ipconfig /flushdns ipconfig /registerdnsПровери дали ще има някакво подобрение след това.Опитвал ли си да отвориш клиповете с различен от досегашните ти браузъри - Opera, Safari? С Internet Explorer как се отварят клиповете? Провери и дали имаш въведен Proxy server в Control Panel -> Internet Options -> Connections -> LAN Settings. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 25, 2010 Author Report Share Публикувано Май 25, 2010 Има някакво подобрение но тва OpenDNS - 208.67.222.222 и 208.67.220.220. нз каде да го въведя :( нямам въведено прокси но незнам какво ми за да го въведа Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 25, 2010 Report Share Публикувано Май 25, 2010 Отвори мрежовите връзки (Меню Start -> Control Panel -> Network Connections) и покажи един screenshot от тази папка.Отвори Command Prompt (Меню Start -> Run... въвеждаш cmd и потвърждаваш) и въведи командата ipconfig /all. Покажи един screenshot от резултата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 25, 2010 Author Report Share Публикувано Май 25, 2010 http://prikachi.com/files/1610243M.jpghttp://prikachi.com/files/1610255E.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 25, 2010 Report Share Публикувано Май 25, 2010 Отвори Command Prompt (Меню Start -> Run... въвеждаш cmd и потвърждаваш), въведи командата ping 212.233.240.1 -l 1000 -n 15 и покажи един screenshot от резултата. Така проверяваш дали има някакви проблеми по линията между твоя компютър и доставчика.Опитай и следното: отвори отново мрежовите връзки (Меню Start -> Control Panel -> Network Connections), щракни с десен бутон на мишката върху иконата на твоята връзка (PCI 3COM), избери команда Свойства -> Internet Protocol (TCP/IP) -> Свойства -> Разширени -> DNS и добави адресите, които написах по-горе - 208.67.222.222 и 208.67.220.220. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 29, 2010 Author Report Share Публикувано Май 29, 2010 http://prikachi.com/files/1618698n.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
nikikom Публикувано Май 29, 2010 Report Share Публикувано Май 29, 2010 Повтори пинга, но този път въведи ping 212.233.240.1 -l 1000 -n 100На края направи снимка с резултата от тук http://store.picbg.net/pubpic/8D/F5/1f2c2aba447f8df5.JPG Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 29, 2010 Report Share Публикувано Май 29, 2010 Повтори пинга, но този път въведи ping 212.233.240.1 -l 1000 -n 100На края направи снимка с резултата от тук http://store.picbg.net/pubpic/8D/F5/1f2c2aba447f8df5.JPGПодозирам, че резултата ще е същия, но няма лошо да се направи. Повече ме интересува следното: Borista, отвори Command Prompt и въведи комендата tracert vbox7.com; след това повтори същото с tracert yahoo.com и покажи резултатите. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
wsar Публикувано Май 29, 2010 Report Share Публикувано Май 29, 2010 А възможни ли е просто да не си чистил скоро временните интернет файлове и др. подобни? Щ'от понякога ако няма достатъчно място е проблем. Друг възможен причинител e хардуерното ускорение. Можеш да го изключиш и да опиташ как е. Не разбрах с какъв Win си но за XP – Start>Control Panel>Appearance and Personalization>Personalization>Display Settings>Advanced Setting>Troubleshoot. За Vista и Win7 мисля, че беше нещо от сорта- Start>Control Panel> Appearance and Personalization> Display Settings> Advanced Settings> Troubleshoot> Change Settings Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 30, 2010 Author Report Share Публикувано Май 30, 2010 това е за vbox7http://prikachi.com/files/1623475Q.jpgтова е yahoohttp://prikachi.com/files/1623478H.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Май 31, 2010 Report Share Публикувано Май 31, 2010 Клиповете от YouTube как се зареждат, например ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Borista Публикувано Май 31, 2010 Author Report Share Публикувано Май 31, 2010 Върви няколко секунди и спре,върви няколко секунди спре...... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юни 1, 2010 Report Share Публикувано Юни 1, 2010 Проблемът при зареждането на клипа ли е или при възпроизвеждането? Ако натиснеш "пауза" и изчакаш, след това възпроизвеждането нормално ли е? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.