lna Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 Здравейте! След срив на системата преди няколко дни всеки път след login ми дава "cannot access volume control". Съответно нямам звук от медиа плеърите, звук се появява само когато ползвам скайп. OS е XP pro SP2. Вече преинсталирах аудио драйверите с най-новите дадени от производителя(с лаптоп съм), но промени няма. Ето loga от Malwarebytes', сега обаче не съм сигурна какво да правя. mbam-log.txt Предварително благодаря за отзивите и съжалявам ако съм объркала раздела =) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aquarius Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 Виждаш ли иконката за управление на звука в дясната част на лентата със задачите? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 24, 2010 Author Report Share Публикувано Април 24, 2010 Не, в audio devices ми пише no audio device , докато в system information - sound device ми го разпознава. :| Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aquarius Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 За начало провери дали е стартирана услугата Windows Audio. За целта отвори Run и напиши services.msc. В списъка намери Windows Audiо и виж дали на Status пише "Started". Ако не е кликни двукратно на нея и натисни бутона Start и виж какво се случва. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 24, 2010 Author Report Share Публикувано Април 24, 2010 Стартирана е и е на automatic, проверих и BIOSa - всичко ок, пробвах и PnP enumerator (в смисъл, решението, което предлагат по форуми), но звук няма. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aquarius Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 Това (метод 2) пробвано ли е? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 24, 2010 Author Report Share Публикувано Април 24, 2010 Да, когато стартирам exe файлът ми дава "there are no active mixer devices available". Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aquarius Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 Ясно.А това тествано ли е? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 24, 2010 Author Report Share Публикувано Април 24, 2010 Също ще е добре да спомена, че когато пусна directx diagnostic tool получавам следните резултати:sound device и driver са разпознати - conexant HD audio, но когато дам тест на direct sound ми дава това: "DirectSound test results: Failure at step 3 (DirectSoundCreate): HRESULT = 0x88780078 (No driver)". PnP enumerator - също пробвах без успех.. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 24, 2010 Report Share Публикувано Април 24, 2010 Възможно е да не си инсталирала точния драйвер. Какъв е лаптопът (производител и модел)? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 25, 2010 Author Report Share Публикувано Април 25, 2010 Gigabyte W551U, но драйверът го свалих от сайта им, така че предполагам е верният (Conexant high definition audio)? Мен лично ме тревожи aec.sys, който MAlwarebytes' намира за rootkit, а би трябвало да няма проблеми(поне така мисля)? и благодаря на всички за отделеното внимание =) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 25, 2010 Report Share Публикувано Април 25, 2010 По принцип aec.sys е легитимен файл и е възможно това да е фалшива тревога, но е възможно и наистина да имаш rootkit. Моля, повтори сканирането като обновиш дефинициите на Malwarebytes' Anti-Malware. Моля, направи и сканиране със SUPERAntiSpyware Free:За SUPERAntiSpyware:- стартирай програмата;- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);- кликни Next и изчакай програмата да сканира;- кликни OK на съобщението;- ако има засечени заплахи, кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);- копирай съдържанието му тук. Изтегли GMER. Разархивирай, ако е в архив. Стартирай я. Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ кликай бутон Scan, а кликни бутон Copy и после пейстни съдържанието тук (Ctrl+V). Ако програмата предложи да направи пълно сканиране, откажи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 25, 2010 Author Report Share Публикувано Април 25, 2010 С обновени дефиниции Malwarebytes' не намира нищо, но aec.sys и HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\aec са под карантина, а самият файл aec.sys си съществува. Сигурно ще е добре да спомена, че ако се опитам да дам restore нa aec.sys, програмата веднага го връща под каранитна. Ето лога от SUPERAntiSpyware:SUPERAntiSpyware Scan Loghttp://www.superantispyware.com Generated 04/25/2010 at 09:55 PM Application Version : 4.35.1002 Core Rules Database Version : 4849Trace Rules Database Version: 2661 Scan type : Complete ScanTotal Scan Time : 00:35:16 Memory items scanned : 604Memory threats detected : 0Registry items scanned : 7295Registry threats detected : 0File items scanned : 18408File threats detected : 15 Adware.Tracking Cookie C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.infinisource[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.kaldata[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@yadro[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@xiti[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@content.yieldmanager[3].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.bleepingcomputer[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@content.yieldmanager[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@media6degrees[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.pugetsoundsoftware[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@collective-media[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@dmtracker[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@clickaider[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@doubleclick[1].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@chitika[2].txt C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.audience2media[1].txt А като пусна GMER, почва да сканира и след 20 секунди ми дава, че е станала грешка и се затваря :( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 25, 2010 Report Share Публикувано Април 25, 2010 Сигурна ли си, че следваш точно инструкциите? Да не би да кликаш бутон Scan? Ако следваш точно инструкциите, опитай да прекъснеш сканирането преди да забие и копирай лога тук. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lna Публикувано Април 25, 2010 Author Report Share Публикувано Април 25, 2010 Просто като стартирам ехе файла без да натискам нищо, след известно време ми дава "gmer.exe has encountered a problem and needs to close" и край. Дори не мога да го спра преди това. Пробвах да го сваля и от официалния сайт, но резултатът е същият. Май имам сериозен проблем =( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.