Jump to content

Проблеми със звука


Препоръчан пост

Здравейте!

 

След срив на системата преди няколко дни всеки път след login ми дава "cannot access volume control". Съответно нямам звук от медиа плеърите, звук се появява само когато ползвам скайп. OS е XP pro SP2. Вече преинсталирах аудио драйверите с най-новите дадени от производителя(с лаптоп съм), но промени няма. Ето loga от Malwarebytes', сега обаче не съм сигурна какво да правя.

 

mbam-log.txt

 

 

Предварително благодаря за отзивите и съжалявам ако съм объркала раздела =)

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 43
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

За начало провери дали е стартирана услугата Windows Audio. За целта отвори Run и напиши services.msc. В списъка намери Windows Audiо и виж дали на Status пише "Started". Ако не е кликни двукратно на нея и натисни бутона Start и виж какво се случва.
Link to comment
Сподели другаде

Също ще е добре да спомена, че когато пусна directx diagnostic tool получавам следните резултати:

sound device и driver са разпознати - conexant HD audio, но когато дам тест на direct sound ми дава това: "DirectSound test results: Failure at step 3 (DirectSoundCreate): HRESULT = 0x88780078 (No driver)".

 

PnP enumerator - също пробвах без успех..

Link to comment
Сподели другаде

Gigabyte W551U, но драйверът го свалих от сайта им, така че предполагам е верният (Conexant high definition audio)? Мен лично ме тревожи aec.sys, който MAlwarebytes' намира за rootkit, а би трябвало да няма проблеми(поне така мисля)?

 

и благодаря на всички за отделеното внимание =)

Link to comment
Сподели другаде

По принцип aec.sys е легитимен файл и е възможно това да е фалшива тревога, но е възможно и наистина да имаш rootkit.

 

Моля, повтори сканирането като обновиш дефинициите на Malwarebytes' Anti-Malware.

 

Моля, направи и сканиране със SUPERAntiSpyware Free:

За SUPERAntiSpyware:

- стартирай програмата;

- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);

- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

- кликни Next и изчакай програмата да сканира;

- кликни OK на съобщението;

- ако има засечени заплахи, кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;

- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);

- копирай съдържанието му тук.

 

Изтегли GMER. Разархивирай, ако е в архив. Стартирай я. Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ кликай бутон Scan, а кликни бутон Copy и после пейстни съдържанието тук (Ctrl+V). Ако програмата предложи да направи пълно сканиране, откажи.

Link to comment
Сподели другаде

С обновени дефиниции Malwarebytes' не намира нищо, но aec.sys и HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\aec са под карантина, а самият файл aec.sys си съществува. Сигурно ще е добре да спомена, че ако се опитам да дам restore нa aec.sys, програмата веднага го връща под каранитна. Ето лога от SUPERAntiSpyware:

SUPERAntiSpyware Scan Log

http://www.superantispyware.com

 

Generated 04/25/2010 at 09:55 PM

 

Application Version : 4.35.1002

 

Core Rules Database Version : 4849

Trace Rules Database Version: 2661

 

Scan type : Complete Scan

Total Scan Time : 00:35:16

 

Memory items scanned : 604

Memory threats detected : 0

Registry items scanned : 7295

Registry threats detected : 0

File items scanned : 18408

File threats detected : 15

 

Adware.Tracking Cookie

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.infinisource[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.kaldata[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@yadro[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@xiti[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@content.yieldmanager[3].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.bleepingcomputer[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@content.yieldmanager[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@media6degrees[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.pugetsoundsoftware[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@collective-media[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@dmtracker[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@clickaider[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@doubleclick[1].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@chitika[2].txt

C:\Documents and Settings\User\Cookies\user@ads.audience2media[1].txt

 

А като пусна GMER, почва да сканира и след 20 секунди ми дава, че е станала грешка и се затваря :(

Link to comment
Сподели другаде

Сигурна ли си, че следваш точно инструкциите? Да не би да кликаш бутон Scan? Ако следваш точно инструкциите, опитай да прекъснеш сканирането преди да забие и копирай лога тук.
Link to comment
Сподели другаде

Просто като стартирам ехе файла без да натискам нищо, след известно време ми дава "gmer.exe has encountered a problem and needs to close" и край. Дори не мога да го спра преди това. Пробвах да го сваля и от официалния сайт, но резултатът е същият. Май имам сериозен проблем =(
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...